Ja, ook doordat Roda en Vitesse punten verspeelden. Het was het pinksterweekend en ik was op Dynamo Open Air geweest. Ik wist niet wat ik las toen ik maandags thuis kwam.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:52 schreef AminBen het volgende:
PSV-Bayern München 99/00![]()
Allemaal te danken aan een frommelgoal van Bruggink uit bij Utrecht in de laatste minuut van het seizoen daarvoor, waardoor we 3e werden![]()
Toen Kenneth nog aan de juiste rode zijde stondquote:Op maandag 26 februari 2007 16:00 schreef ruud.nl het volgende:
De wedstrijdverslagen van die bewuste dag
![]()
The Drayton Arms tegenover de loopbrug die naar het uitvak leidt is de enige echte away pub in de buurt, de overige pak 'm beet 15 pubs in de buurt is over het algemeen "home" only.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:04 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Al eerder in Londen mee uitgeweest ? ik namelijk niet. Bepaald cafe verzamelplaats PSV supporters ?
Wij hebben toen met Arsenal - Ajax nog wel in wat "home" only pubs gezeten, opzich best leuk hoor. Kan prima samen gaan.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
The Drayton Arms tegenover de loopbrug die naar het uitvak leidt is de enige echte away pub in de buurt, de overige pak 'm beet 15 pubs in de buurt is over het algemeen "home" only.
Absoluut en Arsenal supporters zijn over het algemeen friendly, kunt prima wat met ze drinken.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:14 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Wij hebben toen met Arsenal - Ajax nog wel in wat "home" only pubs gezeten, opzich best leuk hoor. Kan prima samen gaan.
Klopt. Toen in zo'n kroeg vol oude foto's, sjaals en platen geweest. Was ergens in de buurt van het nieuwe stadion aan een lange rechte weg. Ergens op een hoekje, bestond uit 2 delen. Lekker duidelijk hequote:Op maandag 26 februari 2007 17:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Absoluut en Arsenal supporters zijn over het algemeen friendly, kunt prima wat met ze drinken.
Tommy Flints aan Holloway Roadquote:Op maandag 26 februari 2007 17:20 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Klopt. Toen in zo'n kroeg vol oude foto's, sjaals en platen geweest. Was ergens in de buurt van het nieuwe stadion aan een lange rechte weg. Ergens op een hoekje, bestond uit 2 delen. Lekker duidelijk he.
Wat was Emmen toen toch goed....quote:Op maandag 26 februari 2007 16:00 schreef ruud.nl het volgende:
De wedstrijdverslagen van die bewuste dag
![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 17:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Tommy Flints aan Holloway Road
het was een bizarre dag achter de radio en teletekst erbij om de viruele ranglijst steeds te zien verspringenquote:Op maandag 26 februari 2007 15:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ook doordat Roda en Vitesse punten verspeelden. Het was het pinksterweekend en ik was op Dynamo Open Air geweest. Ik wist niet wat ik las toen ik maandags thuis kwam.![]()
dat was het bizarre, stond laatst een heel stuk over in de Sportweek, ondanks dat het voetballend niet werkte was de sfeer in de groep bijzonder goedquote:Op maandag 26 februari 2007 17:45 schreef Zwansen het volgende:
Laatst in een interview met Lucius zei ie nog dat dat seizoen het meeste vreemde was uit zn carriere. Weet niet meer precies waarom, volgens mij iets dat de sfeer perfect was enzo alleen dat het voetballend gewoon absoluut niet klikte.
Dat spelletje op de PSV sitequote:Op maandag 26 februari 2007 17:58 schreef Zwansen het volgende:
Hoe die sites er toen ook uit zagen...
Faberquote:Op maandag 26 februari 2007 15:52 schreef AminBen het volgende:
PSV-Bayern München 99/00![]()
Allemaal te danken aan een frommelgoal van Bruggink uit bij Utrecht in de laatste minuut van het seizoen daarvoor, waardoor we 3e werden![]()
Afgelopen week ook van genoten. Carnaval, ze wisten niet wat ze overkwam.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Absoluut en Arsenal supporters zijn over het algemeen friendly, kunt prima wat met ze drinken.
Ik zie ons alleen niet de komende 6 wedstrijden winnen eerlijk gezegd. Ik schat dat PSV nog wel 7 tot 9 punten gaat laten liggen.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:23 schreef mcyodogg het volgende:
Komende 6 wedstrijden winnen en je wordt kampioen thuis tegen Twente.
Zou nog leuk kunnen worden danquote:Op maandag 26 februari 2007 20:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zie ons alleen niet de komende 6 wedstrijden winnen eerlijk gezegd. Ik schat dat PSV nog wel 7 tot 9 punten gaat laten liggen.
Kan best zijn, maar Ajax en AZ laten minstens net zoveel punten liggen.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zie ons alleen niet de komende 6 wedstrijden winnen eerlijk gezegd. Ik schat dat PSV nog wel 7 tot 9 punten gaat laten liggen.
Dat hoop ik wel ja, al is het programma van Ajax de laatse 5 wedstrijden een makkie, in tegenstelling tot dat van ons. Als PSV en Ajax de komende wedstrijden winnen en Ajax wint van PSV in Eindhoven geef ik ze alle kans om nog kampioen te worden. Daarna moet PSV namelijk nog naar NAC, NEC, Utrecht en krijgt het Twente en Vitesse op bezoek terwijl Ajax dan alleen nog maar tegen laagvliegers speelt.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:48 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Kan best zijn, maar Ajax en AZ laten minstens net zoveel punten liggen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |