Knutselenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:29 schreef RecomServ het volgende:
[nieuwsgierig] Wat wil je er mee doen dan?[/nieuwsgierig]
Oh, had ik dat geweten. Dat is nu de moeite niet meer, eer ik in A'dam ben issie al bijna afgelopen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:33 schreef Karina het volgende:
Niet echt in de buurt van Breda, maar vandaag is de PC dumpdag in de RAI (Amsterdam). Daar heb ik vaak hele goedkope (hele) oude laptops zien staan, einde van de dag liggen ze er vaak voor 5 euro per stuk of zo.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:33 schreef Karina het volgende:
einde van de dag liggen ze er vaak voor 5 euro per stuk of zo.
Lijkt me perfect dan toch? Hoef je niet heel de dag te wachten op het einde.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:37 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
eer ik in A'dam ben issie al bijna afgelopen.
Meh, zonde van de benzine om er maar een uurtje te zijn. Beurzen zijn leuk.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:52 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me perfect dan toch? Hoef je niet heel de dag te wachten op het einde.
Wat voor iets is het?quote:Op zondag 25 februari 2007 16:39 schreef w00h00 het volgende:
ik heb nog een toschiba volgens mij. Regio arnhem.
accu van kapot.
25 euro is die van jou.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:39 schreef w00h00 het volgende:
ik heb nog een toschiba volgens mij. Regio arnhem.
accu van kapot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop