Ik ontken het niet.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:16 schreef Apropos het volgende:
M. daarentegen is een lul met vingers.
Youri Mulder heeft het probleem dat hij vergeleken wordt met z'n vader en zichzelf daarmee ook vergelijkt. Het Bush-syndroom, zeg maar. Dus hij moet ook zo zuur zijn. Niet omdat hij dat wil, maar omdat z'n vader het ook is.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:18 schreef MrX1982 het volgende:
Youri Mulder lijkt teveel op zijn vader.
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:20 schreef Monidique het volgende:
[..]
Youri Mulder heeft het probleem dat hij vergeleken wordt met z'n vader en zichzelf daarmee ook vergelijkt. Het Bush-syndroom, zeg maar. Dus hij moet ook zo zuur zijn. Niet omdat hij dat wil, maar omdat z'n vader het ook is.
Ik vind hem niet eens zo zuur zeker niet in vergelijking met zijn vader.Hij doet eerder denken aan zijn vader in de manier van praten en reageren.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:20 schreef Monidique het volgende:
Youri Mulder heeft het probleem dat hij vergeleken wordt met z'n vader en zichzelf daarmee ook vergelijkt. Het Bush-syndroom, zeg maar. Dus hij moet ook zo zuur zijn. Niet omdat hij dat wil, maar omdat z'n vader het ook is.
Dat zeker.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:26 schreef Monidique het volgende:
Een gouden jaar.
waarom gaatjes? wat gaat er dan voor beleg op?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:13 schreef Mutant01 het volgende:
Een pannekoek met gaatjes. Althans, in het berbers.
Schapen. Altijd, alles. Schapen.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:35 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
waarom gaatjes? wat gaat er dan voor beleg op?
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:44 schreef Monidique het volgende:
[..]
Schapen. Altijd, alles. Schapen.
Een Big Sausagequote:Op zondag 25 februari 2007 21:35 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
waarom gaatjes? wat gaat er dan voor beleg op?
2003 tsss toen was ik al zeker bijna een maand bezigquote:
Ging het over videohoeren?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:59 schreef Aoristus het volgende:
Welnu, de shit is afgelopen op 3, je weets
Je hebt ook bij de post gewerkt?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:00 schreef du_ke het volgende:
2003 tsss toen was ik al zeker bijna een maand bezig.
Het ging over expressie door artiesten zonder instrumenten. Nu gaat het over ChristenUnie groupiesquote:
hmm dacht dat het ging over op fok postenquote:
en de Heer dan?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:15 schreef Autodidact het volgende:
De Gristenunie op 3.
Rouvoet gelooft dat hij leiding zal ontvangen.. Ik dacht dat geloof en politiek niet samengingenquote:Op zondag 25 februari 2007 22:15 schreef Autodidact het volgende:
De Gristenunie op 3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |