Vandaar het 'kankerhollander'?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:24 schreef Corvidae het volgende:
Waarschijnlijk omdat de daders racistische motieven hadden.
dat is de shitquote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:09 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Eerst wegrennen en daarna van afstand met je 9mm aan de gang![]()
zoals zo`n beetje altijdquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Of omdat het niet door blanke mensen gebeurd is?
Sinds wanneer is Groningen Nederland?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:18 schreef postmortum het volgende:
sinds wanner wonen er in groningen buitenlanders?![]()
nee je verwart het met Frieslandquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:29 schreef Camplo het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Groningen Nederland?![]()
1 pot nat. Je verstaat ze allebei niet.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:30 schreef postmortum het volgende:
[..]
nee je verwart het met Friesland![]()
Nuff said.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 08:58 schreef Sebasser het volgende:
kom ik opeens een groepje kinderen tegen, van een jaar of 13 a 14.
Oh, het waren buitenlanders ja
Mokum woont jeh he !!11onequote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:30 schreef Camplo het volgende:
[..]
1 pot nat. Je verstaat ze allebei niet.
Groning's vind ik prima te verstaanquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:30 schreef Camplo het volgende:
[..]
1 pot nat. Je verstaat ze allebei niet.
Niet dus. Ben zelf in Delft bijna op de vuist moeten gaan met zo'n mocro. En ik was echt niet de agressor he. Maar ik was op de brommer, leek me onhandig. Als ik verloor ben ik die brommer mooi kwijt natuurlijkquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:16 schreef PadreAnusham het volgende:
Blij dat dit soort uitschot Delft bespaard is gebleven.
tuurlijk niet. Hij gaf aan dat hij iets hoorde. Hoe weet hij nou dat die marokkanen hem beledigden. En dan gaat hij nog vooroordelig zijn en aannemen dat ze iets slechts zeggen en vervolgens kut marokkanen zeggen. Goed voor hem dan dat zijn ass served is. mohohoquote:Op zaterdag 24 februari 2007 09:57 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een grap maakt.
Die kut jeugd moet gewoon eens in strafkampen.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:27 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik krijg in dit soort gevallen altijd zin om zinloosvol geweld toe te passen.
Nee.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:24 schreef Burakius het volgende:
[..]
tuurlijk niet. Hij gaf aan dat hij iets hoorde. Hoe weet hij nou dat die marokkanen hem beledigden. En dan gaat hij nog vooroordelig zijn en aannemen dat ze iets slechts zeggen en vervolgens kut marokkanen zeggen. Goed voor hem dan dat zijn ass served is. mohoho
tp is gewoon een schijtluis en een slappeling. motief van de jeugd was goed: tp heeft een kutkop
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:44 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
heb je niet weer stiekem in je broek gepist? ::Ddd;D;dd
Omdat ze onderontwikkeld zijn, die hun fragiele ego moeten stimuleren door zich groots voor te doen. Ik negeer dergelijke schepsels. Niet om arrogant te doen ofzo, maar daar sta ik boven.quote:[b]Op zaterdag 24 februari 2007 08:58
WTF, waarom kunnen die gastjes nooit normaal doen?
Eh, dude.quote:Op zondag 25 februari 2007 03:59 schreef Koenz0r het volgende:
haha, kanker kneus die je er bent. je dacht zeker OH NOES@!!111 snel een topic op fok! aanmaken, zodat ik nadehadn stoer kan doen. Ohja en nartuurlijk even vertellen over hoeveel stoere wapens je wel niet thuis hebt liggen
kneus
Is goed, nodig mij uit, en ik sla die 14 jarige jongetjes wel. Laat ik wel even jou adres en 06 nummer achter he, en dan vertrek ik weer naar arnhemquote:Op zaterdag 24 februari 2007 09:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Joh, ik neem je morgen wel ff mee naar oosterparkwijk, en dan lekker laat, en dan mag jij zoveel buitenlandertjes slaan als je wilt.
Tot je de gehele wijk achter je aanhebt, en dan piep je wel anders
fock offquote:Op zondag 25 februari 2007 04:26 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
maar heb je nou in je broek gezeken of nie?
Kinderachtig doen, toch?quote:Op zondag 25 februari 2007 13:58 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
kerel je weet blijkbaar niet eens waar het over gaat met je 17 posts dus kanker ff lekker op
eensch als die koters zo bij mij deden gaan mij vuisten jeukenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 09:06 schreef BolleSmurf het volgende:
Ik w8 op de dag dat mij dat overkomt...Lijkt me dan niet echt leuk voor de kinders. Cool dat je rustig bent gebleven. Zou mij niet gelukt zijn
Precies, ik negeer ze ook. Heb er ook geen last van, misschien omdat ik zelf allochtoon ben.quote:Op zondag 25 februari 2007 03:46 schreef Moonlith het volgende:
[..]
Omdat ze onderontwikkeld zijn, die hun fragiele ego moeten stimuleren door zich groots voor te doen. Ik negeer dergelijke schepsels. Niet om arrogant te doen ofzo, maar daar sta ik boven.
Maar dit herken ik steeds meer onder de huidige jeugd, stoer-doenerij cultuur. Ik walg daar van.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:44 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
heb je niet weer stiekem in je broek gepist? ::Ddd;D;dd
Ik wou al zeggen, direct voor de leider gaan, die neerhoeken. Ook al win je niet, de rest schrikt zich het apelazerus en rent weg van schrik. (en de rest doet dan al helemaal niet mee)quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:23 schreef Beach het volgende:
[..]
nee je moet juist de leider meppen, dan houden de meelopertjes op
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |