een tijdje terug heb ik een aantal flink in elkaar geslagen ja, niet deze ventjes, maar omtoch.quote:
Laat maar zitten jongen. Jij durft dus totaal niet voor jezelf op te komen omdat je bang bent voor buitenlanders.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dude, jij snapt nog steeds niet dat ik steeds zeg dat als je er 1tje slaat dat er dan 20 bijkomen?
Van een afstand?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:09 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Eerst wegrennen en daarna van afstand met je 9mm aan de gang![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:10 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Laat maar zitten jongen. Jij durft dus totaal niet voor jezelf op te komen omdat je bang bent voor buitenlanders.![]()
Dude, als jij voor mij 5 van diezelfde gasten neerzet.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:13 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Je geeft het meerdere keren toe![]()
Nee, maar mijn hond slaan en trappen terwijl ik ff in de friettent een patatje aan het halen ben en ze buiten aan de paal gebonden zit te wachten, vind ik wel erg triest, snap je?. Ga dan zelf in die wijk kijken als je me niet gelooft. Het eerste wat je zal opvallen, is de rotzooi die er ligt. Wat weer standaard schijnt te zijn voor mensen die het nodig acht zich zo te gedragen. L-flat vollenhove, zo veel mogelijk naar de knik toe, dat is de ergste hoek. Maar goed, jij zal wel uit zo'n boerendorp komen waar je geen last van dit soort ghetto's hebt? Of in ieder geval in een nette wijk wonen zonder Aso's. Er is niet voor niks een politiepost in de flat gevestigd 1 jaar nadat ik verhuisde.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 09:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Toen had je een nieuwe hond en probeerden ze daar de sleutels uit te halen?
Jij bent echt ongelofelijk he. Dat jochie heeft je volgens mij echt goed geraakt of niet. De schrik zit er goed in he.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dude, als jij voor mij 5 van diezelfde gasten neerzet.
En je zorgt dat er geen anderen om het hoekje staan, of wat dan ook.
Dan wil ik ze best even voor je in elkaar slaan.
En ik geef toe dat ik ze niet durf te slaan omdat zodra ik klaar ben, er opeens 20 extra gasten om me heen staan..
als die er niet waren is het geen probleem.
zo heb ik ook al eerder een aantal van die kutgastjes in elkaar gemept.
Ghetto's in nederlandquote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:17 schreef thunderbunny het volgende:
. Maar goed, jij zal wel uit zo'n boerendorp komen waar je geen last van dit soort ghetto's hebt?
Nee, dat heeft niks met deze gastjes te maken.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:18 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Jij bent echt ongelofelijk he. Dat jochie heeft je volgens mij echt goed geraakt of niet. De schrik zit er goed in he.![]()
Wat ik niet snap is het stuk dat jij je hond aan een paal bind. Als je geen tijd hebt om de hond uit te laten en het daarom even tussendoor doet had je eigenlijk geen hond moeten nemenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:17 schreef thunderbunny het volgende:
[..]
Nee, maar mijn hond slaan en trappen terwijl ik ff in de friettent een patatje aan het halen ben en ze buiten aan de paal gebonden zit te wachten, vind ik wel erg triest, snap je?.
Dude, even kort langs de winkel kan geen kwaad.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:22 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is het stuk dat jij je hond aan een paal bind. Als je geen tijd hebt om de hond uit te laten en het daarom even tussendoor doet had je eigenlijk geen hond moeten nemen
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 09:06 schreef BolleSmurf het volgende:
Ik w8 op de dag dat mij dat overkomt...Lijkt me dan niet echt leuk voor de kinders. Cool dat je rustig bent gebleven. Zou mij niet gelukt zijn
Woon je soms ook op het platteland?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:44 schreef Donders het volgende:
Waarom overkomt mij dit nooit!
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:45 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Je lijkt zelf ook net 13 pisvlek, deze kleine kneusjes stralen nog meer gezag uit dan jij met je computerhoofd.
Jammer dat ze je niet een paar weken AFK hadden geslagen.![]()
Wat een originele reactie weer.quote:
Wie nog meer dan?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:06 schreef DANILXL het volgende:
ja ik woon ook in een ghetto. Afgelopen week werden er ook twee mensen voor een kroeg opgewacht en neergeschoten (12 kogels voor de een en 6 kogels voor de ander). Eentje is dood, de ander in kritieke toestand. Als je dit soort buitenlanders tegenover je krijgt, denk je wel twee keer na voor je wat tegen zn kleine broertje zegt, of hem in elkaar trimt.
nee je moet juist de leider meppen, dan houden de meelopertjes opquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:19 schreef Batsnek het volgende:
Ik had de zwakste uitgezocht, en gezorgd dat die het er minstens zo slecht vanaf zou brengen als ik.
Daar gaat 't fout. Gewoon nee zeggen en doorfietsen.quote:Heel beleefd zo van "Meneer, heeft u een aansteker?"
Dus ik zo van "ja, hoezo?"
Als mensen op een normale manier iets vragen, mag je toch wel gewoon antwoord gevenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:59 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Daar gaat 't fout. Gewoon nee zeggen en doorfietsen.
Als 's nachts een groepje mocro's iets aan mij vraagd fiets ik door, gewoon omdat ik me niet veilig voel bij hun.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:03 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Als mensen op een normale manier iets vragen, mag je toch wel gewoon antwoord geven![]()
Er wonen er genoeg hoor net als in elke andere stad.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:18 schreef postmortum het volgende:
sinds wanner wonen er in groningen buitenlanders?![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:22 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Er wonen er genoeg hoor net als in elke andere stad.
Sinds dat er in elke stad allochtonen zijnquote:
dit heet ironiequote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:31 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Sinds dat er in elke stad allochtonen zijn. War wil je nou bereiken met deze nutteloze vragen?
Omdat er op Fok! nou eenmaal keihard gegeild wordt op elke misstap die een allochtoon maakt. Dus je scoort ermee door het hier te vermelden, denk ik.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:34 schreef postmortum het volgende:
[..]
dit heet ironie![]()
Waarom moest het weer erbij velmeld worden dat het buitenlanders waren?
Waarschijnlijk omdat de daders racistische motieven hadden.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:48 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Omdat er op Fok! nou eenmaal keihard gegeild wordt op elke misstap die een allochtoon maakt. Dus je scoort ermee door het hier te vermelden, denk ik.
Dat heeft er weinig mee te maken. Die mannetjes doen het eerder zodat ze zich groot voelen tegenover hun vriendjes, ze vinden het leuk om iemand bang te maken.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:24 schreef Corvidae het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat de daders racistische motieven hadden.
Of omdat het niet door blanke mensen gebeurd is?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:24 schreef Corvidae het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat de daders racistische motieven hadden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |