nee je moet juist de leider meppen, dan houden de meelopertjes opquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:19 schreef Batsnek het volgende:
Ik had de zwakste uitgezocht, en gezorgd dat die het er minstens zo slecht vanaf zou brengen als ik.
Daar gaat 't fout. Gewoon nee zeggen en doorfietsen.quote:Heel beleefd zo van "Meneer, heeft u een aansteker?"
Dus ik zo van "ja, hoezo?"
Als mensen op een normale manier iets vragen, mag je toch wel gewoon antwoord gevenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:59 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Daar gaat 't fout. Gewoon nee zeggen en doorfietsen.
Als 's nachts een groepje mocro's iets aan mij vraagd fiets ik door, gewoon omdat ik me niet veilig voel bij hun.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:03 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Als mensen op een normale manier iets vragen, mag je toch wel gewoon antwoord geven![]()
Er wonen er genoeg hoor net als in elke andere stad.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:18 schreef postmortum het volgende:
sinds wanner wonen er in groningen buitenlanders?![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:22 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Er wonen er genoeg hoor net als in elke andere stad.
Sinds dat er in elke stad allochtonen zijnquote:
dit heet ironiequote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:31 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Sinds dat er in elke stad allochtonen zijn. War wil je nou bereiken met deze nutteloze vragen?
Omdat er op Fok! nou eenmaal keihard gegeild wordt op elke misstap die een allochtoon maakt. Dus je scoort ermee door het hier te vermelden, denk ik.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:34 schreef postmortum het volgende:
[..]
dit heet ironie![]()
Waarom moest het weer erbij velmeld worden dat het buitenlanders waren?
Waarschijnlijk omdat de daders racistische motieven hadden.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:48 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Omdat er op Fok! nou eenmaal keihard gegeild wordt op elke misstap die een allochtoon maakt. Dus je scoort ermee door het hier te vermelden, denk ik.
Dat heeft er weinig mee te maken. Die mannetjes doen het eerder zodat ze zich groot voelen tegenover hun vriendjes, ze vinden het leuk om iemand bang te maken.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:24 schreef Corvidae het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat de daders racistische motieven hadden.
Of omdat het niet door blanke mensen gebeurd is?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:24 schreef Corvidae het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat de daders racistische motieven hadden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |