Door Thom de Graaf zeker?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:32 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar gevraagd om mij verkiesbaar te stellen voor de functie van burgemeester en heb dit geweigerd daar er al bepaalde tekenen aan de wand waren.
Wat te denken van het verleden van ministers en staatssecretarissen in het bedrijfsleven? Wouter Bos die in zijn positie een paar miljoenen naar zijn voormalige werkgever Shell doorsluist? Of een Plasterk die zijn geliefde VU bevoordeeld in zijn positie van Minister van Onderwijs.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:30 schreef Slarioux het volgende:
Ik vraag me trouwens iets af hè. Ik ben niet loyaal aan Nederland. Maar ik heb wel een Nederlands paspoort. Sterker nog, ik heb álleen een Nederlands paspoort.
Heb ik nou meer recht op het staatssecretarisschap, ondanks het feit dat ik het sléchter voor heb met Nederland?
Ik wacht nog op het linkje van je beschuldiging.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, je dubbele paspoort natuurlijk he.
Wat betreft verkiesbaar stellen van burgemeesterschap in Hongarije een democratisch recht is, is in Nederland nog een utopie.quote:
Neem die tijd om op de rest in te gaanquote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:38 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik wacht nog op het linkje van je beschuldiging.
Een bestuurder zónder 'belangen', zonder contacten, dát zou pas zorgwekkend zijn.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:44 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Lijkt mij voldoende, belangenverstrengeling.
Aboutaleb kan zijn dubbele nationaliteit niet weg doen. En hij heeft zel al gezegd dat die het nooit gebruikt.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:52 schreef bankrupcy het volgende:
Waarom zijn Aboutaleb en Albayrak zo gehecht aan hun tweede paspoort? Ze kunnen het toch weggooien?
Is dat noodzakelijk?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:52 schreef bankrupcy het volgende:
Waarom zijn Aboutaleb en Albayrak zo gehecht aan hun tweede paspoort? Ze kunnen het toch weggooien?
Het is ieder niet wettelijk verboden, maar er staat ook nergens een expliciete toestemming om minister te mogen worden als je een dubbele nationaliteit hebt. Het enige waar je naar kan verwijzen is artikel 1 en 4 van de Grondwet.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 08:41 schreef Toeps het volgende:
Is dit niet gewoon discriminatie? Deze mensen doen niks fout, ze hebben een tweede paspoort, wat gewoon wettelijk is toegestaan! Dit is duidelijk te doen omdat het een Turk en een Marokkaan betreft, ofwel, deel van de "Tsunaaaamiiiii van Moslims!"
Het blijft in mijn ogen een heel vreemd artikel. Het artikel verbiedt namelijk onderscheid te maken op welke grond dan ook voor mensen die zich op Nederlands grondgebied bevinden. Dit leidt tot hele vreemde conclusies zoals dat bijvoorbeeld illegalen die in Nederland verblijven hebben volgens dit artikel recht op een uitkering.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 09:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Artikel 1
Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk
behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke
gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
Dat laatste zinsdeel schept natuurlijk perspectief voor Wilders.quote:Artikel 4
Iedere Nederlander heeft gelijkelijk recht de leden van algemeen
vertegenwoordigende organen te verkiezen alsmede tot lid van deze
organen te worden verkozen, behoudens bij de wet gestelde beperkingen
en uitzonderingen.
Mensen opsluiten in brandonveilige gebouwen is wel even wat anders dan het hebben van een dubbele nationaliteit hequote:Op ]zaterdag 24 februari 2007 10:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wilders heeft gelijk, maar het nieuwe kabinet drukt alles er gewoon doorheen. Let vooral daar op, de komende jaren zullen ze alles erdoorheen willen drukken. Goed dat er iemand tegengas geeft, dat heet oppositie. Zijn we nu al vergeten hoezeer linkse partijen hun best deden om Verdonk met moties weg te krijgen?
Vraag het Wilders.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:50 schreef calvobbes het volgende:
Waarom heeft Wilders ook geen problemen met Guusje ter Horst. Die dronkelap die toch achter het stuur kruipt. Niet echt een teken van loyaal zijn aan de de Nederlandse wet he...
Dat kan wel, maar waar het op neer zou komen is dat hij dan alleen nog zijn Marokkaanse over zou houden.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:54 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Aboutaleb kan zijn dubbele nationaliteit niet weg doen.
Elk weekend wel weer een topic of 10 ja.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:00 schreef Tirion het volgende:
[..]
Dat kan wel, maar waar het op neer zou komen is dat hij dan alleen nog zijn Marokkaanse over zou houden.
De PVV is zich wel druk bezig zich te profileren, en zo te zien aan dit topic werkt het ook nog.
Verdonk was afnemer van de gebouwen, geen maker.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:00 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Mensen opsluiten in brandonveilige gebouwen is wel even wat anders dan het hebben van een dubbele nationaliteit he
Waarvoor zouden ze zich dan willen profileren? De volgende verkiezingen zijn pas over 4 jaar, en de kiezer heeft het geheugen van een amoebe.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:00 schreef Tirion het volgende:
De PVV is zich wel druk bezig zich te profileren, en zo te zien aan dit topic werkt het ook nog.
Als "afnemer" had ze die mensen dan daar niet moeten opsluiten.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Verdonk was afnemer van de gebouwen, geen maker.
Ik wacht nog steeds op een linkje of quote van deze beschuldiging anders kan het worden afgedaan als zielige lasterprietpraat.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
Het leukste is nog dat dr Niktita in andere topics verkondigt dat het helemaal verboden moet worden dat Nederlanders nog 2 paspoorten moeten kunnen bezitten (uiteraard bedoelt ze hier vooral de Marokkanen en Turken mee)
Maar mevrouw heeft er zelf ook twee!![]()
![]()
En wij wachten nog steeds op antwoord op diverse vragen waar je maar niet op ingaat.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:09 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een linkje of quote van deze beschuldiging anders kan het worden afgedaan als zielige lasterprietpraat.
Welke vraag?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:11 schreef SCH het volgende:
[..]
En wij wachten nog steeds op antwoord op diverse vragen waar je maar niet op ingaat.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |