abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46622212
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 13:48 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

blinde haat
  zaterdag 24 februari 2007 @ 13:51:25 #227
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_46622237
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 13:45 schreef Dr.Nikita het volgende:
Is het verboden dan? Gut, het is omdat Wilders dit roept is het per definitie haast een misdaad dat je het met een punt eens bent.
Ik zeg toch niet dat het verboden is?
quote:
Hier verschillen we dus van mening. Wat nu?
Niks. Agree to disagree.
pi_46622251
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 13:49 schreef JohnDope het volgende:
Allemaal oogkleppen, jullie vinden de sfeer wel best zo in Nederland, als jullie maar zetels krijgen!
'Jullie'? Welke zetels...

Zijn wij nu ook ineens allemaal PvdA'ers? Slaap jij nog wel goed 's nachts?

Ik zie Wilders wel heel makkelijk proberen te scoren om maar zeteltjes te winnen trouwens. Een
enorm gepolariseerde samenleving gaat hij daarbij vooral niet uit de weg...
  zaterdag 24 februari 2007 @ 13:52:30 #229
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_46622266
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 13:49 schreef JohnDope het volgende:
Allemaal oogkleppen, jullie vinden de sfeer wel best zo in Nederland, als jullie maar ten kosten van alles zetels krijgen!
Welke zetels moet ik krijgen dan?
pi_46622269
Maar goed, de motie wordt natuurlijk verworpen door de rest van de kamer en Wilders kan weer huilen over een cordon sanitaire en zich nog meer wentelen in z'n slachtofferrol. Hoe voorspelbaar. Ik verheug me al op het topic.
pi_46622287
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 13:52 schreef gelly het volgende:
Maar goed, de motie wordt natuurlijk verworpen door de rest van de kamer en Wilders kan weer huilen over een cordon sanitaire en zich nog meer wentelen in z'n slachtofferrol. Hoe voorspelbaar. Ik verheug me al op het topic.
O ja, heerlijk, een cordon sanitaire. Meteen op de verkiezingsavond al mee beginnen te huilen,
terwijl nog geen partij iets dergelijks in de mond had genomen. Meneer kijkt goed naar ome Filip.
pi_46622303
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 13:48 schreef Puzzelaar het volgende:

[..]

Niet zo Calimero-achtig.
[..]

Argumenten aandragen.
Niet zo zeiken. Argumenten heb ik voldoende aangedragen. Hoe jij er verder over denkt zal mij een zorg wezen.
pi_46622329
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 13:52 schreef gelly het volgende:
Niet helemaal zeker dit. Er staat nog een debat over het wetsvoorstel van Verdonk op de agenda. Dus de PVV is, in deze, nog niet uitgespeeld.
Inherent wij natuurlijk ook niet.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_46622339
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 13:54 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Niet zo zeiken. Argumenten heb ik voldoende aangedragen. Hoe jij er verder over denkt zal mij een zorg wezen.
Wat doe je dan op een discussieforum?
  zaterdag 24 februari 2007 @ 14:04:05 #235
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_46622522
quote:
De Partij voor de Vrijheid (PVV) dient volgende week tijdens het debat over de regeringsverklaring een motie van wantrouwen in
Volgende week zal hij wel weer in de schijnwerpers komen te staan. Hij weet wel steeds het nieuws te halen met hetzelfde riedeltje in een andere vorm.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_46622574
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 13:55 schreef Puzzelaar het volgende:

[..]

Wat doe je dan op een discussieforum?
Moeten we elkaars mening opdringen dan? Ergo, nog leugens bijhalen als persoonlijke aanval. Als je dát met discussiëren bedoelt lap ik jouw mening terecht aan mijn laars.
  zaterdag 24 februari 2007 @ 14:08:34 #237
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_46622637
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 14:04 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Volgende week zal hij wel weer in de schijnwerpers komen te staan. Hij weet wel steeds het nieuws te halen met hetzelfde riedeltje in een andere vorm.
Volgens z'n interview in de NRC is-ie van plan om nog vier jaar zo door te gaan.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_46622773
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 14:06 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Moeten we elkaars mening opdringen dan?
Doe ik niet.
quote:
Ergo, nog leugens bijhalen als persoonlijke aanval. Als je dát met discussiëren bedoelt lap ik jouw mening terecht aan mijn laars.
"leugens"
pi_46623005
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 14:13 schreef Puzzelaar het volgende:

[..]

Doe ik niet.
[..]

"leugens"
Ik vroeg om een quote omdat ik het als een persoonlijke aanval ervaar en die je blijkbaar niet kan geven. Einde discussie met jou.
pi_46623116
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 14:23 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ik vroeg om een quote omdat ik het als een persoonlijke aanval ervaar en die je blijkbaar niet kan geven. Einde discussie met jou.
Best.
pi_46623254
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 13:51 schreef MrJones het volgende:

[..]

'Jullie'? Welke zetels...

Zijn wij nu ook ineens allemaal PvdA'ers? Slaap jij nog wel goed 's nachts?

Ik zie Wilders wel heel makkelijk proberen te scoren om maar zeteltjes te winnen trouwens. Een
enorm gepolariseerde samenleving gaat hij daarbij vooral niet uit de weg...
Zoals ik al eerder zei, zolang Allochtonen leerlingen door de linkse docenten worden dom gehouden, zal dit land nooit progressie boeken en zal het altijd WIJ-ZIJ blijven.
Meer intellectuele allochtonen is goed voor de sfeer binnen Nederland en als linkse docenten dat willen tegenhouden, roept dat vragen op......
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_46623280
Blijkbaar kan niemand antwoord geven op de vragen die ik stelde
pi_46623311
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 14:31 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder zei, zolang Allochtonen leerlingen door de linkse docenten worden dom gehouden, zal dit land nooit progressie boeken en zal het altijd WIJ-ZIJ blijven.
Meer intellectuele allochtonen is goed voor de sfeer binnen Nederland en als linkse docenten dat willen tegenhouden, roept dat vragen op......
Praat toch niet van die onzin man.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_46623328
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 14:33 schreef djenneke het volgende:

[..]

Praat toch niet van die onzin man.
Zolang mensen hun oogkleppen blijven ophouden en het als onzin blijven bestempelen, komen we als Land nooit 1 stap verder.....
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_46623413
Mij lijkt het nou juist wel eens handig om politici te hebben die banden hebben met een land als Marokko, waar veel nieuwe Nederlanders van daan komen - net als met Suriname maar ook net als dat er Friezen en Twenten in de politiek zitten.
pi_46623424
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 14:34 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Zolang mensen hun oogkleppen blijven ophouden en het als onzin blijven bestempelen, komen we als Land nooit 1 stap verder.....
1. Onderwijzers hebben hun eigen politieke standpunten. Je hebt linkse en rechtse leraren.
2. Je hebt als leraar helemaal niet de macht om allochtonen dom te houden. Iemand die hartstikke goed is, komt er sowieso wel.
3. Links heeft geen enkel voordeel te behalen aan het "dom houden" van allochtonen.

Je praat dus gewoon onzin, en je weet het.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_46623498
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 14:37 schreef djenneke het volgende:

[..]

1. Onderwijzers hebben hun eigen politieke standpunten. Je hebt linkse en rechtse leraren.
2. Je hebt als leraar helemaal niet de macht om allochtonen dom te houden. Iemand die hartstikke goed is, komt er sowieso wel.
3. Links heeft geen enkel voordeel te behalen aan het "dom houden" van allochtonen.

Je praat dus gewoon onzin, en je weet het.
1. De meeste docenten zijn links, want links is beter voor docenten. (dat is dan nog buiten het feit dat de lesstof vaak links gekleurd is).
2. Die macht heb je wel, je deelt adviezen uit aan leerlingen die de basis voor hun toekomst gaan vormen.
3. Het dom houden heeft als o.a. voordeel dat ze links blijven stemmen, omdat ze denken dat de PvdA het beste met hun voor heeft, maar hun enkel als stemvee gebruikt.
pi_46623520
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 14:36 schreef SCH het volgende:
Mij lijkt het nou juist wel eens handig om politici te hebben die banden hebben met een land als Marokko, waar veel nieuwe Nederlanders van daan komen - net als met Suriname maar ook net als dat er Friezen en Twenten in de politiek zitten.
Dat zal leiden tot Wilders' ergste nachtmerrie: Goed geintegreerde allochtonen.
  zaterdag 24 februari 2007 @ 14:40:39 #249
162483 Haaglander
Zoo ik iets ben ....
pi_46623539
quote:
Rouvoet bekritiseert motie Wilders
nu.nl

LELYSTAD - ChristenUnie-vicepremier en partijleider André Rouvoet heeft geen goed woord over voor de motie van wantrouwen van Geert Wilders tegen de twee PvdA-staatssecretarissen Ahmed Aboutaleb en Nebahat Albayrak vanwege hun dubbele nationaliteit.

Volgens Rouvoet is de voorman van de Partij voor de Vrijheid (PVV) aan het doorschieten en treedt hij met de motie "buiten de gangbare parlementaire paden", en zelfs "buiten de parlementaire fatsoensnormen", zei hij zaterdag in Lelystad na een partijbijeenkomst. De actie is volgens hem bovendien op de persoon gericht. "Dat geeft geen pas."
Schandalig deze aantijging van Rouvoet. Zelf zegt hij de meest afschuwelijke dingen over homo's en ongelovigen ('Die zullen allen de toorn des Heeren in een poel van zwavel en vuur moeten ondergaan, tot in den eeuwigheid"). De beschuldigingen aan het adres van Wilders is dus hypocriet, zoals een streng-gereformeerde gristenhond betaamt.
Lekkeâh bèdehand. Nâh je zin?
pi_46623572
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 14:40 schreef Haaglander het volgende:

[..]

Schandalig deze aantijging van Rouvoet. Zelf zegt hij de meest afschuwelijke dingen over homo's en ongelovigen ('Die zullen allen de toorn des Heeren in een poel van zwavel en vuur moeten ondergaan, tot in den eeuwigheid"). De beschuldigingen aan het adres van Wilders is dus hypocriet, zoals een streng-gereformeerde gristenhond betaamt.
Ben je serieus of ben je een hele slechte kloon? Indien dat eerste:
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')