Ik zeg toch niet dat het verboden is?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:45 schreef Dr.Nikita het volgende:
Is het verboden dan? Gut, het is omdat Wilders dit roept is het per definitie haast een misdaad dat je het met een punt eens bent.
Niks. Agree to disagree.quote:Hier verschillen we dus van mening. Wat nu?
'Jullie'? Welke zetels...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:49 schreef JohnDope het volgende:
Allemaal oogkleppen, jullie vinden de sfeer wel best zo in Nederland, als jullie maar zetels krijgen!
Welke zetels moet ik krijgen dan?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:49 schreef JohnDope het volgende:
Allemaal oogkleppen, jullie vinden de sfeer wel best zo in Nederland, als jullie maar ten kosten van alles zetels krijgen!
O ja, heerlijk, een cordon sanitaire. Meteen op de verkiezingsavond al mee beginnen te huilen,quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:52 schreef gelly het volgende:
Maar goed, de motie wordt natuurlijk verworpen door de rest van de kamer en Wilders kan weer huilen over een cordon sanitaire en zich nog meer wentelen in z'n slachtofferrol. Hoe voorspelbaar. Ik verheug me al op het topic.
Niet zo zeiken. Argumenten heb ik voldoende aangedragen. Hoe jij er verder over denkt zal mij een zorg wezen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:48 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Niet zo Calimero-achtig.
[..]
Argumenten aandragen.
Niet helemaal zeker dit. Er staat nog een debat over het wetsvoorstel van Verdonk op de agenda. Dus de PVV is, in deze, nog niet uitgespeeld.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:52 schreef gelly het volgende:
Maar goed, de motie wordt natuurlijk verworpen door de rest van de kamer en Wilders kan weer huilen over een cordon sanitaire en zich nog meer wentelen in z'n slachtofferrol. Hoe voorspelbaar. Ik verheug me al op het topic.
Wat doe je dan op een discussieforum?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:54 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Niet zo zeiken. Argumenten heb ik voldoende aangedragen. Hoe jij er verder over denkt zal mij een zorg wezen.
Volgende week zal hij wel weer in de schijnwerpers komen te staan. Hij weet wel steeds het nieuws te halen met hetzelfde riedeltje in een andere vorm.quote:De Partij voor de Vrijheid (PVV) dient volgende week tijdens het debat over de regeringsverklaring een motie van wantrouwen in
Moeten we elkaars mening opdringen dan? Ergo, nog leugens bijhalen als persoonlijke aanval. Als je dát met discussiëren bedoelt lap ik jouw mening terecht aan mijn laars.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:55 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Wat doe je dan op een discussieforum?
Volgens z'n interview in de NRC is-ie van plan om nog vier jaar zo door te gaan.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:04 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Volgende week zal hij wel weer in de schijnwerpers komen te staan. Hij weet wel steeds het nieuws te halen met hetzelfde riedeltje in een andere vorm.
Doe ik niet.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:06 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Moeten we elkaars mening opdringen dan?
"leugens"quote:Ergo, nog leugens bijhalen als persoonlijke aanval. Als je dát met discussiëren bedoelt lap ik jouw mening terecht aan mijn laars.
Ik vroeg om een quote omdat ik het als een persoonlijke aanval ervaar en die je blijkbaar niet kan geven. Einde discussie met jou.quote:
Best.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:23 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik vroeg om een quote omdat ik het als een persoonlijke aanval ervaar en die je blijkbaar niet kan geven. Einde discussie met jou.
Zoals ik al eerder zei, zolang Allochtonen leerlingen door de linkse docenten worden dom gehouden, zal dit land nooit progressie boeken en zal het altijd WIJ-ZIJ blijven.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:51 schreef MrJones het volgende:
[..]
'Jullie'? Welke zetels...
Zijn wij nu ook ineens allemaal PvdA'ers? Slaap jij nog wel goed 's nachts?
Ik zie Wilders wel heel makkelijk proberen te scoren om maar zeteltjes te winnen trouwens. Een
enorm gepolariseerde samenleving gaat hij daarbij vooral niet uit de weg...
Praat toch niet van die onzin man.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:31 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, zolang Allochtonen leerlingen door de linkse docenten worden dom gehouden, zal dit land nooit progressie boeken en zal het altijd WIJ-ZIJ blijven.
Meer intellectuele allochtonen is goed voor de sfeer binnen Nederland en als linkse docenten dat willen tegenhouden, roept dat vragen op......
Zolang mensen hun oogkleppen blijven ophouden en het als onzin blijven bestempelen, komen we als Land nooit 1 stap verder.....quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
Praat toch niet van die onzin man.
1. Onderwijzers hebben hun eigen politieke standpunten. Je hebt linkse en rechtse leraren.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:34 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Zolang mensen hun oogkleppen blijven ophouden en het als onzin blijven bestempelen, komen we als Land nooit 1 stap verder.....
1. De meeste docenten zijn links, want links is beter voor docenten. (dat is dan nog buiten het feit dat de lesstof vaak links gekleurd is).quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
1. Onderwijzers hebben hun eigen politieke standpunten. Je hebt linkse en rechtse leraren.
2. Je hebt als leraar helemaal niet de macht om allochtonen dom te houden. Iemand die hartstikke goed is, komt er sowieso wel.
3. Links heeft geen enkel voordeel te behalen aan het "dom houden" van allochtonen.
Je praat dus gewoon onzin, en je weet het.
Dat zal leiden tot Wilders' ergste nachtmerrie: Goed geintegreerde allochtonen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:36 schreef SCH het volgende:
Mij lijkt het nou juist wel eens handig om politici te hebben die banden hebben met een land als Marokko, waar veel nieuwe Nederlanders van daan komen - net als met Suriname maar ook net als dat er Friezen en Twenten in de politiek zitten.
Schandalig deze aantijging van Rouvoet. Zelf zegt hij de meest afschuwelijke dingen over homo's en ongelovigen ('Die zullen allen de toorn des Heeren in een poel van zwavel en vuur moeten ondergaan, tot in den eeuwigheid"). De beschuldigingen aan het adres van Wilders is dus hypocriet, zoals een streng-gereformeerde gristenhond betaamt.quote:Rouvoet bekritiseert motie Wilders
nu.nl
LELYSTAD - ChristenUnie-vicepremier en partijleider André Rouvoet heeft geen goed woord over voor de motie van wantrouwen van Geert Wilders tegen de twee PvdA-staatssecretarissen Ahmed Aboutaleb en Nebahat Albayrak vanwege hun dubbele nationaliteit.
Volgens Rouvoet is de voorman van de Partij voor de Vrijheid (PVV) aan het doorschieten en treedt hij met de motie "buiten de gangbare parlementaire paden", en zelfs "buiten de parlementaire fatsoensnormen", zei hij zaterdag in Lelystad na een partijbijeenkomst. De actie is volgens hem bovendien op de persoon gericht. "Dat geeft geen pas."
Ben je serieus of ben je een hele slechte kloon? Indien dat eerste:quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:40 schreef Haaglander het volgende:
[..]
Schandalig deze aantijging van Rouvoet. Zelf zegt hij de meest afschuwelijke dingen over homo's en ongelovigen ('Die zullen allen de toorn des Heeren in een poel van zwavel en vuur moeten ondergaan, tot in den eeuwigheid"). De beschuldigingen aan het adres van Wilders is dus hypocriet, zoals een streng-gereformeerde gristenhond betaamt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |