nee, in de mal.. die moet dan afkoelen in de koelkast, en dan de warme chocolade in de mal gieten.... zucht, moet ik jullie dan alles leren hier! Doet je man/vriend of whatever dit dan nooit?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:10 schreef LiisaB het volgende:
dadelijk nog een keer, in de chocolade
Brian droomde waarschijnlijk en dacht dat er iemand in zijn kamer stondquote:
Dit gaat opzich best ver.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:06 schreef agter het volgende:
DGK 18+
gewoon straks in de reguliere uitzending van half acht.
Whoeha!
Kamervragen met ons christelijk kabinet.
Ik zie het al helemaal voor me.
RTL Boulevard erover heen...Albert draagt ook zijn steentje bij.
Dat ligt er natuurliijk aan voor welk blad hij zo geposeerd heeft... nu wordt de suggestie gewekt dat hij voor een gayblad geposeerd heeft, en daarmee zou hij wel eens niet zo blij kunnen zijnquote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:09 schreef scanman01 het volgende:
Hoezo? Ik zou het best wel een compliment vinden.
Das ook handig voor Ericquote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:11 schreef F04 het volgende:
[[url=http://images6.theimagehosting.com/dgk043.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://images6.theimagehosting.com/dgk044.th.jpg]afbeelding][/URL]
klik voor vergroting
Wie dit bedacht heeft? Maar kennelijk kan het nog extremer..........quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:11 schreef LiisaB het volgende:
wat een figuur, ik ben benieuwd wie de volgende bewoner wordt, het wordt steeds extremer
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:11 schreef Carlaa het volgende:
[..]
nee, in de mal.. die moet dan afkoelen in de koelkast, en dan de warme chocolade in de mal gieten.... zucht, moet ik jullie dan alles leren hier! Doet je man/vriend of whatever dit dan nooit?
Ik vraag me af of ze het dan ook zo in beeld gaan brengen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:12 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dit gaat opzich best ver.
Straks Syl die zich vol in beeld gaat vingeren?
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:11 schreef F04 het volgende:
[[url=http://images6.theimagehosting.com/dgk043.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://images6.theimagehosting.com/dgk044.th.jpg]afbeelding][/URL]
klik voor vergroting
De reacties zijn 1000x mooier dan de beelden.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:12 schreef Gert het volgende:
Maar hij moest 'm dus eerst stijf krijgen om de lengte van die koker te kunnen bepalen, en dadelijk moet ie weer een half uur gaan rukken voordat-ie 'm in de chocopasta kan douwen? Dat schiet toch niet op: haal Brian ff uit z'n bed. Die kan vast goed pijpen.
Die zal dat nooit doen voor de camera's.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:12 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dit gaat opzich best ver.
Straks Syl die zich vol in beeld gaat vingeren?
Gaat ook erger worden...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:12 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Wie dit bedacht heeft? Maar kennelijk kan het nog extremer..........
Een tbs'er met knieslot...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:11 schreef LiisaB het volgende:
wat een figuur, ik ben benieuwd wie de volgende bewoner wordt, het wordt steeds extremer
Ik mag hopen van wel.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze het dan ook zo in beeld gaan brengen.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:12 schreef Gert het volgende:
Maar hij moest 'm dus eerst stijf krijgen om de lengte van die koker te kunnen bepalen, en dadelijk moet ie weer een half uur gaan rukken voordat-ie 'm in de chocopasta kan douwen? Dat schiet toch niet op: haal Brian ff uit z'n bed. Die kan vast goed pijpen.
dat zeg ikquote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:13 schreef Mika25 het volgende:
Misschien had ie wat minder moeten drinken vandaag, dan zou ie wat sneller hard worden...
Ja gaat erg snel op deze manier met de Cosjes...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De reacties zijn 1000x mooier dan de beelden.
Hummie zou hier schánde van spreken.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:14 schreef laffer het volgende:
[..]
![]()
ik lig in een deuk hier, wat is dit toch een mooi programma![]()
daar kan BB echt niet tegen op![]()
Jammer dat je dan geen topic kan openen met deze mooie titelquote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Hummie zou hier schánde van spreken.![]()
Morgenavond "ik ruk me een ongeluk" deel 2.
Pluk de dag inderdaadquote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:16 schreef F04 het volgende:
Ze gaan er mee stoppen.
Morgen gaan ze d'r pas mee verder.
Erik zegt; "morgenavond deel 2 mensen"quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Hummie zou hier schánde van spreken.![]()
Morgenavond "ik ruk me een ongeluk" deel 2.
was dat wel van plan ja.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:01 schreef agovvapeldoorn het volgende:
Dit is wel leuk om op Youtube te zetten ,
En dan weer terugkijken met je medebewoners.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |