quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
Gaat tuinfluiter hier ook een lang verhaal van maken.
![]()
frikadel?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:05 schreef logout het volgende:
Djjieeezzzus, kom ik net terug van de MAC, zit helemaal geinstalleerd achter m'n laptop, doe m'n klep omhoog en dan krijg ik dit?????
sommige mensen vinden het leuk om bekeken te worden terwijl ze het doen, eric is wellicht ook zoquote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:04 schreef Tissik het volgende:
Nou daar zit je dan aan je leuter te rukken met een vies blaadje op schoot en talloze streamers die naar je zitten te kijken... Dit doet een weldenkend mens toch niet?!
ik heb 2 nog niet gezien?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:05 schreef Frasier het volgende:
Komt deze in voiceover 3?
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:05 schreef Sarah-Louise het volgende:
ach .... sommige mensen maken ook van die zelfgemaakte kaarten . T is weer eens wat anders, toch?
Hoezo? Ik zou het best wel een compliment vinden.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:07 schreef n1ek het volgende:
ik denk dat David blij is dat hij er gister voor het laatst was
Minister Rouvoet krijgt spontaan de hik.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:06 schreef agter het volgende:
DGK 18+
gewoon straks in de reguliere uitzending van half acht.
Whoeha!
Kamervragen met ons christelijk kabinet.
Ik zie het al helemaal voor me.
RTL Boulevard erover heen...Albert draagt ook zijn steentje bij.
zal albert nu wel fan van DGK worden ??quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:06 schreef agter het volgende:
DGK 18+
Whoeha!
David is de poolboy (lekker ding).quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:08 schreef robert2006 het volgende:
wie is david
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:09 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
...en Natasja zei nog wel 'ik lust je rauw'.....
ja maar om nou blij te zijn dat een kerel je op je afrukt? Nee bedanktquote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zou het best wel een compliment vinden.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:09 schreef PietjePuk63 het volgende:
Dat was stap 1![]()
Ik denk toch dat Amanda voor de 2e keer maar even een handje mondje kontje moet komen helpen hoor.
Net als bij BB Australië lijkt het me nu wel tijd voor een wekelijkse late-night uitzending....quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:06 schreef agter het volgende:
DGK 18+
Whoeha!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |