Ik ookquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik vond jouw TT wel beter Gert!
Amanda moest weg van Eric, want anders lukte het nietquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:59 schreef LiisaB het volgende:
waar is amanda nu
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:59 schreef Gert het volgende:
Even de oogjes dicht, AutumnTears....
Vooruit, geen close-up, maar het moet toch even vastgelegd worden, voor de ochtendmensen onder de Fokkertjes.
[afbeelding]
Ik vind het eigenlijk een beetje te genant om naar te kijken, dus af en toe haal ik de streams naar voren om te zien "hoe ver het is" .. en dan gooi ik snel FOK er weer overheenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:59 schreef Frasier het volgende:
Iemand van de dames die hier warm van wordt?
En een lol.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik ook, maar ja , hij was te laat
![]()
Daar moet je je gewoon voor afsluiten. Dan mag 't geen probleem zijn.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:00 schreef obezzi het volgende:
[..]
kan jij t wel met zoveel cameras?
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:00 schreef AutumnTears het volgende:
Dit is nog wel om aan te zien maar de inzoom op die mega anus dinges niet hoor
[..]
Misschien wel, als ie zich zo meteen gaat vingerenquote:
Ik zou het niet eens willen...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:00 schreef obezzi het volgende:
[..]
kan jij t wel met zoveel cameras?
nou ja, denk aan Stijn en Frans en de intieme momenten die jullie met elkaar zullen hebben, achterquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:59 schreef Carlaa het volgende:
Niet aan al die streamers denken Erik, niet naar de camera's kijken en niet denken aan de redactie die erachter zit te kijken..... kom op, je kunt het!
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:00 schreef AutumnTears het volgende:
Dit is nog wel om aan te zien maar de inzoom op die mega anus dinges niet hoor
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |