Probeer dat maar eens met al die camera's...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:54 schreef Frasier het volgende:
Hoe moeilijk kan 't zijn om even je pik omhoog te krijgen.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:52 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik was net te laat met cappen, iemand anders ?
ik ook ietwat ..... hemelse goedheid - ik moet zo vreselijk lachenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:54 schreef miesy het volgende:
[..]
en amanda is niet preuts!
ik zou me wel ietwat opgelaten voelen.
Die mal moet om zijn stijve penis.... beetje lastig doorrukken lijkt me.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:54 schreef My_ het volgende:
Ik ook!
Wat gaat Eric doen met z'n kwakje?!
Uhm, wetende dat wij Fokkers mee zitten te kijken en dat er straks allemaal filmpjes van je op internet staan... mmm, ik zou me ook wel wat opgelaten voelenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:54 schreef Frasier het volgende:
Hoe moeilijk kan 't zijn om even je pik omhoog te krijgen.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:55 schreef AutumnTears het volgende:
ik wil dit graag zien maar wordt zo kots misselijk van die gay pics, bah bah heb overigens helemaal niks tegen homo's ofzo hoor maar dit doet mn maag geen goed
Stel je niet zo aan zeg..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:55 schreef AutumnTears het volgende:
ik wil dit graag zien maar wordt zo kots misselijk van die gay pics, bah bah heb overigens helemaal niks tegen homo's ofzo hoor maar dit doet mn maag geen goed
Niet op kinderbedtijd neequote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:56 schreef robert2006 het volgende:
echte exhibitionist, lol, dit zal toch niet uitgezonden worden
Ja, daar zat ik even GIGANTISCH misquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:56 schreef Gert het volgende:
Wat zei je net Scan, over geen stijve piemels in beeld?
Nou ja, ik kan ook niet pissen als er iemand kijkt, dus hier zou ik ook niet aan moeten denkenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:54 schreef Leandra het volgende:
Dat trekken met Amanda erbij hè..... zou dat net zo iets zijn als wanneer een hetero man zo'n chocodick zou proberen te maken terwijl er een andere man bij is??
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |