Ik was net te laat met cappen, iemand anders ?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:51 schreef snetje het volgende:
zag ik daar nu een foto van de poolboy![]()
![]()
Daar wordt Eric niet geil van ben ik bang.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:51 schreef brabander01 het volgende:
gaat ze nu helpen
whaaaaaaaaaaaaaaa, moet ik nu al mixenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:52 schreef Sarah-Louise het volgende:
Meid hou je mond nou even ... laat die jongen zich concentreren. Even niet praktisch zijn nu moppie.
In geuren en kleuren.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:52 schreef Mika25 het volgende:
Hoe wilde Amanda dit morgen gaan uitleggen aan Brainless?
en amanda is niet preuts!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:51 schreef Sarah-Louise het volgende:
Om te gillen is dit .... ik lig werkelijk in een deuk. Laten we wel zijn, Eric heeft wél lef !
Het werd hier 1 seconde eerder geschreven voordat Eric ermee kwam hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:48 schreef PietjePuk63 het volgende:
Foto van David meegeleverd bij de Duct-tape.
Hoezo leest de redactie niet mee?![]()
Ik ook!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:53 schreef Fikkert het volgende:
OMFG .. ik gooi net de stream aan,whhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:53 schreef agovvapeldoorn het volgende:
Vuile zwijn van mij mag hij gelijk oprotten,
Pfft...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:53 schreef agovvapeldoorn het volgende:
Vuile zwijn van mij mag hij gelijk oprotten,
Ik vind het wel lachen dat ze er gewoon onverstoorbaar bij blijft zitten.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:54 schreef miesy het volgende:
[..]
en amanda is niet preuts!
ik zou me wel ietwat opgelaten voelen.
Erm nou jah laat ik maar niet vertellen wat ik en mijn beste vriendin in een cafe hebben gedaaan..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:54 schreef Leandra het volgende:
Dat trekken met Amanda erbij hè..... zou dat net zo iets zijn als wanneer een hetero man zo'n chocodick zou proberen te maken terwijl er een andere man bij is??
Het gaat om een erectie... hij gaat niet klaarkomenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:54 schreef My_ het volgende:
[..]
Ik ook!
Wat gaat Eric doen met z'n kwakje?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |