quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:41 schreef robert2006 het volgende:
het zijn echt 2 wetenschappers, die 2 zouden eigenlijk met elkaar een potje moeten schaken
het liefst iemand wiens naam met een b begint...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:42 schreef obezzi het volgende:
hoop echt dat er zo iemand binne komt lope als eric bezig is
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:42 schreef Sarah-Louise het volgende:
Gaat lekker met die Engelse handleiding ... nog even en hij stopt zijn leuter in de magnetron![]()
Ik denk dat het boek "schaken voor dummies" te moeilijk is voor Amoebe......quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:41 schreef robert2006 het volgende:
het zijn echt 2 wetenschappers, die 2 zouden eigenlijk met elkaar een potje moeten schaken
Weet het stuk vuil dat ze dit gingen doen?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:42 schreef obezzi het volgende:
hoop echt dat er zo iemand binne komt lope als eric bezig is
nou ALS het bart is krijgt eric hem wel gelijk omhoogquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:43 schreef agter het volgende:
[..]
het liefst iemand wiens naam met een b begint...
Hij heeft een tietenfobie dus ik denk niet dat zij hem van dienst kan zijnquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:42 schreef Gert het volgende:
Is Eric bi genoeg om wat assistentie van Amanda te kunnen waarderen, of werkt dat averechts?
Brat.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:43 schreef agter het volgende:
[..]
het liefst iemand wiens naam met een b begint...
Het feit dat de deur dan niet dicht kan is waarschijnlijk het enige wat het weerhoudtquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:42 schreef Sarah-Louise het volgende:
Gaat lekker met die Engelse handleiding ... nog even en hij stopt zijn leuter in de magnetron![]()
Foto van David de poolboy, daar geilt ie pas echt opquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:43 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
nou ALS het bart is krijgt eric hem wel gelijk omhoog![]()
Jaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet het stuk vuil dat ze dit gingen doen?
Is het praktisch mogelijk dan om 'm van haar omhoog te krijgen?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:44 schreef Carlaa het volgende:
nou, let op.. Erik gaat "iets omhoog toveren"
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:42 schreef Sarah-Louise het volgende:
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ja
He Brain, ik ben zo terug, ga even Eric zn lul in de chocolade dompelen. Tot straks .....doei.....
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:45 schreef AutumnTears het volgende:
sorry maar word echt misselijk van die gay plaatjes
Dat dacht ik ook al......quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:47 schreef LiisaB het volgende:
de poolboy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |