Dat zou ik heel raar vinden. Ze weet hoe hij is. Laat 'm lekker drinken als hij dat wil.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:30 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb het gevoel dat Syl boos is op Huub
Ik wel.quote:
En dan wordt het leuk....quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:29 schreef AutumnTears het volgende:
Amanda is een heel gevaarlijk meiske
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ach dat gaat NatasJA...
Als ze met die "clone a willy" set dan niet alleen een chocolade-versie voor Natasia maken, maar gelijk ook even een siliconenversie voor Amanda, dan houdt ze het misschien nog vol ook, om van Brian af te blijven.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:32 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ze wilde Brainless vanavond al vertellen dat ze niet meer met hem wil krikken, maar op aanraden van Eric gaat ze daar een nachtje over slapen om de juiste manier te vinden om het te vertellen.
Wordt iig weer een leuk moment voor de Para Brodda-watchers onder ons.
Dit is toch ook prima alleen te doen? Of vindt Amanda het léuk om te helpen?quote:
Denk dat iedereen nu teveel bezig is met de clone a Willy dan met onze vraagquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:33 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, ben ook benieuwd. Filmpje op youtube iemand?
is pijpe wel fris danquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:37 schreef Frasier het volgende:
Lekker fris. Je lul in chocolade dopen en vervolgens diezelfde chocolade-lul aan iemand cadeau doen en verwachten dat diegene dat op gaat eten.
Ja idd...en ik kijk bijna nooit...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:35 schreef robert2006 het volgende:
ik vind eric kwa doen en laten, en dan bedoel ik echt het loopje, handgebaren en mimiek heel erg op jack lijken van will & grace
"Je neukt als een gestoord konijn, en je hijgt als een rukkende josti. "quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:35 schreef Leandra het volgende:
De beste manier op Brian uit de buurt te houden is waarschijnlijk gewoon tegen hem zeggen dat hij waardeloos in bed is![]()
Neihhh hij maakt eerst 'n mal, en daar gaat dan chocola in.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:37 schreef Frasier het volgende:
Lekker fris. Je lul in chocolade dopen en vervolgens diezelfde chocolade-lul aan iemand cadeau doen en verwachten dat diegene dat op gaat eten.
die sjookoo gaat weer in de mal waar de lul heeft inGEZETEN..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:37 schreef Frasier het volgende:
Net als : sex met Brianquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is toch ook prima alleen te doen? Of vindt Amanda het léuk om te helpen?
het gaat toch ook om de grap?!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:37 schreef Frasier het volgende:
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:37 schreef Frasier het volgende:
Je weet toch voor wie dit betstemd is.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:37 schreef Frasier het volgende:
Ze maken eerst een mal van een soort silicone-rubber. En daarin wordt de chocolade gegoten.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:37 schreef Frasier het volgende:
Ik denk niet dat dat verwacht wordt hoor.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:37 schreef Frasier het volgende:
Denk dat je eerst een "mal" maakt, en daarna pas iets met de chocolade doet, dus er is geen contact tussen de 2...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:37 schreef Frasier het volgende:
Een stijve lul gaan ze echt niet in beeld brengen, dus verheug je nergens opquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:38 schreef Carlaa het volgende:
dit gaan HILARISCHE beelden worden....
Ik hoop dat de scriptschrijvers dat aandurven. Denk wel dat de mannen in witte jassen dan standby moeten zijn.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze met die "clone a willy" set dan niet alleen een chocolade-versie voor Natasia maken, maar gelijk ook even een siliconenversie voor Amanda, dan houdt ze het misschien nog vol ook, om van Brian af te blijven.
De beste manier op Brian uit de buurt te houden is waarschijnlijk gewoon tegen hem zeggen dat hij waardeloos in bed is![]()
Is nog niet nodig.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:38 schreef Borga het volgende:
Ik heb een tip voor je......WAS JE SNIKKEL..
[..]
Moet je eerst wel de mal weer schoonmaken.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:39 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Denk dat je eerst een "mal" maakt, en daarna pas iets met de chocolade doet, dus er is geen contact tussen de 2...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |