Daar staat mijn avatar weer bijquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:35 schreef Qunix het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [[url=http://xs303.xs.to/xs303/06284/op.JPG]afbeelding][/url]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Vorige delen: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

quote:Qunix (www.Qunix.be) zegt:
ik wil meer dan 10.000 hal;en
Qunix (www.Qunix.be) zegt:
daarvoor post ik onzin
Dat mag dus nietquote:Twylight zegt:
in de 1e 15 topics heb ik iets van 1500 gehaald alleen in NB
Twylight zegt:
stiekem ga ik ook voor de 10 000
Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
bierquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:36 schreef The_Terminator het volgende:
Dit miste we nog:
[afbeelding]
Jah!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:36 schreef The_Terminator het volgende:
Dit miste we nog:
[afbeelding]
Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Jou heb ik hier nog niet gezienquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:38 schreef partyyboyy het volgende:
Dit is de boem club shit met de partyyboyy
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken dan te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht..
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd.
Toch maar wel, omdat je zo'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Hij hoeft niet in de OP ofzo (. ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:40 schreef Qunix het volgende:
[..]
Jouw posts bestaan alleen maar uit pagina's tellen?
dat kan die iig goedquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:40 schreef Qunix het volgende:
[..]
Neequote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:40 schreef Qunix het volgende:
[..]
Owquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:40 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Daar sta ik niet meer bij.![]()
Bier haßen we al van The_T... Nu nog tetten...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:41 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik vind het tijd dat iemand is tieten post, wat is nou NB zonder tieten en bier?
Ik heb ook vanaf deel 130 niet echt veel meegemaakt.. toen was er ook niets aan meer...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:42 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Toen was de zomer afgelopen!
Ja ik ben gebant van R&P, daarom kom ik hier nu klagen over mn relatiesquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:38 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Jou heb ik hier nog niet gezien![]()
Welkom![]()
Ja de meeste moesten naar schoolquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:42 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik heb ook vanaf deel 130 niet echt veel meegemaakt.. toen was er ook niets aan meer...
google -> afbeeldingen -> tettenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:44 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen of deze echt is, óf gewoon een 3d iets![]()
![]()
of werken zoals ik...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:44 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ja de meeste moesten naar school![]()
wat een horkquote:
Ik hoop 3d-iets.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:44 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
![]()
Misschien beetje fotosoep, maar niet gerenderd....quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:44 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
![]()
hoax!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
Me vriendin is in slaap gevallen boven op meen nu kan ikmoeilijktypen:")
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:45 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
google -> afbeeldingen -> tetten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |