www.warande.nlquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:34 schreef Berkery het volgende:
De groei van Lelystad is een beetje achter gebleven bij de verwachtingen van de planologen, daarom ligt de school 'De Rietlanden' nog steeds aan de rand van de stad, net als 20 jaar geleden. Er wordt daar niet veel gebouwd. En ligt dat station ergens tussen het koolzaad.
Wat is dat nou weer voor mislukte beton hoopquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:22 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik nomineer Lelystad-Zuid.
http://www.railtrash.fotopic.net/c1059462.html [afbeelding]
![]()
Waarom zou ik me verdiepen in Lelystad? Ik ben blij dat ik er weg benquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:35 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
www.warande.nl
Raadpleeg eens wat meer bronnen voordat je zo onwijs debiel reageert, pisvlek.
Oh chill, gisteren liep ik nog tegen een bouwkeet opquote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:02 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Zwijg, dit zie je nu als je Heerlen binnenkomt [afbeelding]
nog ff geduld. En als het Maankwartier af is, dan zijn ze zelfs in A'dam jaloersquote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:13 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Oh chill, gisteren liep ik nog tegen een bouwkeet op.
Plannen zien d'r goed uit idd! Wanneer is dat ding nou af? In 2011 ofzo ofniet?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
nog ff geduld. En als het Maankwartier af is, dan zijn ze zelfs in A'dam jaloers![]()
Hebben gangsters iets met treinen? Ze zijn toch meer van de metro, pimpende auto's en oranje bakfietsen?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:28 schreef Chriz2k het volgende:
Gangsta as fuck.
Het station is een goede locatie om je ho's te exploiteren.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:30 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Hebben gangsters iets met treinen? Ze zijn toch meer van de metro, pimpende auto's en oranje bakfietsen?
Lelystad-Zuid ook?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:31 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het station is een goede locatie om je ho's te exploiteren.
Nou en of, dit station heeft een hookergehalte waar je u tegen zegt.quote:
Staat niet eens een bordjequote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:40 schreef sander89 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor mislukte beton hoop
Pics?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:46 schreef postmortum het volgende:
ik nomineer Woensel-West
Zie jij daar ergens een station of een rijdende trein, klapdeurjosti?quote:
een busstation is ook een stationquote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:51 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Zie jij daar ergens een station of een rijdende trein, klapdeurjosti?
Je moeder ook.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:54 schreef postmortum het volgende:
[..]
een busstation is ook een station![]()
Halte nog altijdquote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:54 schreef postmortum het volgende:
[..]
een busstation is ook een station![]()
Haarlem is inderdaad een mooi stationquote:
En het station van A'damquote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Haarlem is inderdaad een mooi station
[afbeelding]
Van dezelfde ontwerper als het Rijksmuseum Amsterdam, meneer Cuypers.
Utrecht Terwijde is godzijdank tijdelijk. Je moet er toch niet aan denken dat als de poort van Terwijde straks af is en al die mensen die er dan bij komen van dat gedrocht moeten gebruik makenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:08 schreef heiden6 het volgende:
Lelijke stations:
Eindhoeven Beukenlaan
Rotterdam Wilgenplas (niet meer in gebruik voor trein, over niet al te lange tijd helemaal niet meer)
Zaltbommel
Utrecht Terweide
Rotterdam Lombardijen
Ik vergeet er vast nog een paar
Wel mooi:
Haarlem
Leiden
Delft
Den Haag HS
Als de Markerwaard was aangelegd, zoals dat 20 jaar geleden nog steeds in de planning stond, had Lelystad niet zo excentrisch gelegen als nu. Dan was het het middelpunt van de provincie geweest, en waarschijnlijk een slag groter dan nu.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:44 schreef Berkery het volgende:
[..]
Waarom zou ik me verdiepen in Lelystad? Ik ben blij dat ik er weg ben![]()
..en dat 'station' ligt er al bijna 20 jaar dus je mag 't best een planologische blunder noemen.
Papier-maché rules.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik nomineer Groningenen vooral vanwege het plafond
.
Prachtig station, maar niet van Cuypersquote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Haarlem is inderdaad een mooi station
[afbeelding]
Van dezelfde ontwerper als het Rijksmuseum Amsterdam, meneer Cuypers.
Waarom staan ze er wel stil dan?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:30 schreef soylent het volgende:
Rotterdam Bergweg.
[afbeelding]
Een kansloos station aan de even kansloze Hofpleinlijn. Alleen een spoor werd nog gebruikt, dus een helft van het station was afgesloten/verroest/overgroeid.
Om een of andere reden vonden wij het vroeger leuk om daar 's avonds rond te hangen en te gaan zitten blowen.
In 2006 is het station gesloten. De Hofpleinlijn wordt nu gebruikt voor lightrail. Er wordt nu nog wel langsgereden maar dit station is geen halte meer.
Geen idee. Omdat er maar een spoor werkt misschien? Als er uit twee richtingen iets aankomt moeten ze elkaar passeren op een stuk met twee sporen. Als een van de twee vertraagd is dan betekent dat meestal wachten. Al zou je dan zeggen dat ze op een 'inhaal'stuk met twee sporen wachten, en niet hier. Ik zal er binnenkort eens langsrijdenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:13 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Waarom staan ze er wel stil dan?
Shit, je hebt gelijk... Ik was even in de war met Amsterdam Centraalquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:00 schreef bietser het volgende:
[..]
Prachtig station, maar niet van Cuypers
stationsgebouw III Haarlem
gebouwd in: 1906
architect: Dirk Antonie Nicolaas Margadant
stijl: Art nouveau
Wilgenplasquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:08 schreef heiden6 het volgende:
Lelijke stations:
Rotterdam Wilgenplas (niet meer in gebruik voor trein, over niet al te lange tijd helemaal niet meer)
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:11 schreef roelofjan het volgende:
Groningen, duh.
En die lucht die daar hangt.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:29 schreef Falco het volgende:
Station Rijswijk, het luguberste station van Nederland
[afbeelding]
En als je op het perron belt, kun je je elkaar niet normaal verstaan, als er weer eens zo'n trein langsraastquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:39 schreef heiden6 het volgende:
[..]
En die lucht die daar hangt.
Je kunt trouwens niet eens fatsoenlijk bellen als je daar langs rijdt.![]()
Eh?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:55 schreef Nouk het volgende:
Doodzonde van die verbouwing ervoor....
Brr. Lijkt een beetje op een metrostation in Amsterdam, zo, maar in Rijswijk is het ongetwijfeld nog wat rustiger dan deze metrohaltes. Het huidige station Breda is erg lelijk. Er is geen lift, maar wel veel trappen, waardoor het erg onvriendelijk is voor de bejaarde- en de gehandicapte medemens. Gelukkig komt er een nieuw station, over een paar jaar.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:29 schreef Falco het volgende:
[afbeelding]
Weet je hoe het er nu uit ziet?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:49 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Eh?
Die teringbende aan fietsen was mooi wil je zeggen?
Wat begrijp je niet aan Nederland?quote:
Omdat ik een keer een topic open die meer dan 3 foto's bevat ben ik gelijk een kloon van zo een fotofreak?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:35 schreef Nouk het volgende:
IS dit een kloon van ikbenfotogek.nl ofzo?
Wilde ik dus net posten!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:51 schreef Viking84 het volgende:
.
[afbeelding]
[afbeelding]
Weet je dat Leeuwarden net zo mooi is?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:02 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Wilde ik dus net posten!
Dat is namelijk écht een práchtig station.. ik ga wel is met wat te eten op zo'n bankje zitten en kijk gewoon lekker omhoog
..
Ik ziet een perron, een trap, een hek, een schuilhokje, een stempelautomaat.... allemaal dingen die ook "niet" kunnen hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:40 schreef Beelzebub85 het volgende:
Station Bunde...... dit is alles wat er staat....
[afbeelding]
I second that!quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:52 schreef brandsrus het volgende:
Ik nomineer Leeuwarden Camminghaburen. SImpel en eenvoudig !
[afbeelding]
Is dat Stadsbalkon nou eindelijk klaar dan?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:25 schreef Nouk het volgende:
[..]
Weet je hoe het er nu uit ziet?
Een of andere fraaigevormde fietsenstalling staat er nu voor. In de hele lengte van het station.
Het mooiste station van Nederland.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:58 schreef MonopolyMan het volgende:
Shanghai-Zuid
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
London Paddington
[afbeelding]
[afbeelding]
London St. Pancras
[afbeelding]
[afbeelding]
New York Penn Station, toen het er nog stond
[afbeelding]
[afbeelding]
Parijs Gare d'Austerlitz
[afbeelding]
New York Grand Central
[afbeelding]
http://www.rotterdammers.nl/rail/hofplein08.htmquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:31 schreef knars het volgende:
Het oude station Hofplein moet er ook fantastisch uit hebben gezien. Die van voor het bombardement, en van voor het troosteloze resterende kwakje beton wat daar tegenwoordig staat te verpauperen.
Groningen is verschrikkelijk lelijk. Nooit zo'n lelijke station van binnen gezien van een redelijk grote stad.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:51 schreef Viking84 het volgende:
.
[afbeelding]
[afbeelding]
Zeker nooit in de stationshal geweest?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:12 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Groningen is verschrikkelijk lelijk. Nooit zo'n lelijke station van binnen gezien van een redelijk grote stad.
niet zo boos meneertjequote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:58 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Omdat ik een keer een topic open die meer dan 3 foto's bevat ben ik gelijk een kloon van zo een fotofreak?
Vuige teef. [afbeelding]
Ja, precies! En dan die laatste foto, zó triest. Op www.stationsweb.nl staan ook een hoop mooie oude foto's van Hofplein. Heb even verder gekeken op die rotterdammerts.nl en daar staan ook nog een hoop foto's van het nieuwe Hofpleinstation van de jaren 50, en het restje beton van de laatste tijd. En zelfs nog foto's van Rotterdam Maasquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:34 schreef Q. het volgende:
[..]
http://www.rotterdammers.nl/rail/hofplein08.htm
daar ben ik nog achterna gezeten door onfris uitziende heerschappenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:29 schreef Falco het volgende:
[afbeelding]
Boh wat een mooie foto's. Zelf gemaakt?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:58 schreef MonopolyMan het volgende:
Shanghai-Zuid
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
London Paddington
[afbeelding]
[afbeelding]
London St. Pancras
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Parijs Gare d'Austerlitz
[afbeelding]
New York Grand Central
[afbeelding]
Sorry maar dan val je afquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:12 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Groningen is verschrikkelijk lelijk. Nooit zo'n lelijke station van binnen gezien van een redelijk grote stad.
Het ruikt er ook altijd zo lekker.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:29 schreef Falco het volgende:
[afbeelding]
Ook door Anton Pieck ontworpen?quote:Op zondag 25 februari 2007 11:48 schreef bietser het volgende:
Station Valkenburg, krijg een beetje Efteling gevoel hierbij
http://stationsweb.brinkster.net/afbeelding.asp?dir=valkenburg&num=18
Zou me niets verbazenquote:
Vooral na een marktdag.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:27 schreef Xaran het volgende:
Rotterdam Blaak!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
In de middagspits stoppen er 2 treinen. In de ochtendspits 1. In totaal 3 per dag dus.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Station Leeuwarden Achter de HOven. Stop 1 trein per dag op perron 1, en 1 op perron 2!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik mis in jou lijstje toch echt Berlin Hauptbahnhof, wat ook een erg mooi, indrukwekkend station isquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:58 schreef MonopolyMan het volgende:
Shanghai-Zuid
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
London Paddington
[afbeelding]
[afbeelding]
London St. Pancras
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Parijs Gare d'Austerlitz
[afbeelding]
New York Grand Central
[afbeelding]
quote:Op zondag 25 februari 2007 01:33 schreef rudedeltadude het volgende:
zwolle natuurlijk!
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:50 schreef yosander het volgende:
[..]
[afbeelding]
De zuidkant:
[afbeelding]
Panoramafoto
Mwoah, we hebben niet eens een stationsklok.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je dat Leeuwarden net zo mooi is?
Jeez, welke trein moet je daarvoor nemen?quote:Op zondag 25 februari 2007 00:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Station Leeuwarden Achter de HOven. Stop 1 trein per dag op perron 1, en 1 op perron 2!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
's ochtends Groningen-Leeuwarden, 's middags Leeuwarden-Groningen. Het is bedoeld voor het personeel van de fabrieken die daar liggen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:27 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jeez, welke trein moet je daarvoor nemen?
Ligt het aan mij, of is het dan hetzelfde als nu, maar dan in andere kleuren en 1 perron meer?quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:19 schreef Allan24 het volgende:
Het nieuwe Breda:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |