Wilgenplasquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:08 schreef heiden6 het volgende:
Lelijke stations:
Rotterdam Wilgenplas (niet meer in gebruik voor trein, over niet al te lange tijd helemaal niet meer)
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:11 schreef roelofjan het volgende:
Groningen, duh.
En die lucht die daar hangt.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:29 schreef Falco het volgende:
Station Rijswijk, het luguberste station van Nederland
[afbeelding]
En als je op het perron belt, kun je je elkaar niet normaal verstaan, als er weer eens zo'n trein langsraastquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:39 schreef heiden6 het volgende:
[..]
En die lucht die daar hangt.
Je kunt trouwens niet eens fatsoenlijk bellen als je daar langs rijdt.![]()
Eh?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:55 schreef Nouk het volgende:
Doodzonde van die verbouwing ervoor....
Brr. Lijkt een beetje op een metrostation in Amsterdam, zo, maar in Rijswijk is het ongetwijfeld nog wat rustiger dan deze metrohaltes. Het huidige station Breda is erg lelijk. Er is geen lift, maar wel veel trappen, waardoor het erg onvriendelijk is voor de bejaarde- en de gehandicapte medemens. Gelukkig komt er een nieuw station, over een paar jaar.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:29 schreef Falco het volgende:
Station Rijswijk, het luguberste station van Nederland
[afbeelding]
Weet je hoe het er nu uit ziet?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:49 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Eh?
Die teringbende aan fietsen was mooi wil je zeggen?
Wat begrijp je niet aan Nederland?quote:
Omdat ik een keer een topic open die meer dan 3 foto's bevat ben ik gelijk een kloon van zo een fotofreak?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:35 schreef Nouk het volgende:
IS dit een kloon van ikbenfotogek.nl ofzo?
Wilde ik dus net posten!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik nomineer Groningenen vooral vanwege het plafond
.
[afbeelding]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |