Zo iets?quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:51 schreef Keltie het volgende:
[..]
En terecht.. de eerste de beste tegenstander die ik op witte schoenen zie lopen schop ik de sloot over
Ik volg altijd het principe "vast is vast"quote:Op woensdag 24 september 2008 17:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Heb de World Cups binnen![]()
Moet je die noppen helemaal vast draaien? Of moet je ze gewoon redelijk strak draaien?
Niet dat ik ze dadelijk "dol" draai.
klein advies:quote:Op woensdag 24 september 2008 17:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Heb de World Cups binnen![]()
Moet je die noppen helemaal vast draaien? Of moet je ze gewoon redelijk strak draaien?
Niet dat ik ze dadelijk "dol" draai.
Welke maat, welke prijs?quote:Op zondag 28 september 2008 13:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Iemand interesse in 45 minuten gedragen Adidas World Cups? Bonnetje en doos allemaal nog aanwezig.
Het is niet echt mijn type voetbalschoen.
Je zult wel [TK] Adidas World Cup voetbalschoenen bedoelenquote:Op zondag 28 september 2008 18:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
http://forum.fok.nl/rde/post_topic/62/
Juistquote:Op zondag 28 september 2008 18:22 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Je zult wel [TK] Adidas World Cup voetbalschoenen bedoelen
Blaren bij nieuwe schoenen lijkt me een algemeen voorkomend verschijnselquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:25 schreef ElTinuzz het volgende:
Heeft iemand anders hier ook last van blaren bij de Adidas World Cups?
Ik zet ze op zondag weg in een stellingkast, kan dus gewoon lucht bij en alles. En pak ze dinsdag weer om ze in te vetten. Wat had ik dan moeten doen? Elke nop apart droogmaken?quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:25 schreef navigator het volgende:
Nou vervangen bijvoorbeeld om maar wat te noemen. En er voortaan een beetje aandacht aan besteden, dan doe je er langer mee dan een half jaar.
Wehe precies hetzelfde probleem hier.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:25 schreef ElTinuzz het volgende:
Heeft iemand anders hier ook last van blaren bij de Adidas World Cups?
Goede sokken helpen wel mee.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:27 schreef Grulez het volgende:
[..]
Blaren bij nieuwe schoenen lijkt me een algemeen voorkomend verschijnsel
Zeker, maar blaren krijgen veel mensen zodra ze op nieuwe schoenen lopen. Heb ik zelf ook wel om eerlijk te zijn.quote:
Heb op het moment beiden...AdiPure in de volledig zwarte versiequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:08 schreef Kopbal het volgende:
Iemand ervaring met AdiPure? Na 3 paar Copa Mundials wil ik wel een keer wat anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |