Nee echt waar? Die drie reacties boven je zeiden wat andersquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:30 schreef Renesite het volgende:
Het is: ADJUST!
Zeker niet voor degene die hij vervangt: Sara Kroos.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:31 schreef hoM3r het volgende:
Ad-just, enige terechte winnaar, vanaf het begin al verreweg de leukste, en wat mij betreft doet hij ook (nog) niet onder voor de andere lama's.
Hahahahaha! Jij had lama moeten worden!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:31 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Nee echt waar? Die drie reacties boven je zeiden wat anders
Dat kon ook niet anders.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:31 schreef SoupNazi het volgende:
Zeker niet voor degene die hij vervangt: Sara Kroos.
Kan erger hoor.quote:
Met z'n 'ja hey ik ben een Belg he'quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:32 schreef nikky het volgende:
Ik snapte ook totaal niet waarom die Alain naar de finale mocht. Zo grappig is hij niet.
Ja, bedoel ik. Zo verschrikkelijk rete-irritant.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Met z'n 'ja hey ik ben een Belg he'
Doet Jump toch ook nooitquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:34 schreef nikky het volgende:
[..]
Ja, bedoel ik. Zo verschrikkelijk rete-irritant.
Ad-just, leuke gozert.
Ja, maar Jump is wél grappig.quote:
Ja belachelijk dat zijn vrienden in het publiek niet gewoon stil zijn.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:34 schreef SoupNazi het volgende:
Jezus, nu gaat iedereen lachen om al die grappen van Adjust ookal zijn ze niet grappig.
Ja idd, ik snap ook niet dat ad-just er even niet bij is met zijn hoofd nadat hij de finale heeft gewonnen.. Weird..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:37 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Ja belachelijk dat zijn vrienden in het publiek niet gewoon stil zijn.
totaal mee oneens..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:34 schreef Liquidootje het volgende:
De originele lama's zijn zo veel beter!
Nou in die afsluiter vond ik hem wederom niet echt sterk...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:39 schreef SoupNazi het volgende:
Nou dat was het dan. Nu maar hopen dat Adjust ook onder druk kan presteren want er wordt nu zeker wat van hem verwacht.
Jij vind hem niet beter dan Sara Kroos die alleen maar lompe bier en tieten grappen kan maken?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:34 schreef Liquidootje het volgende:
De originele lama's zijn zo veel beter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |