Das altijd fokop.quote:
Volgens mij snap jij het woord "mits" niet helemaal...quote:Op maandag 7 mei 2007 19:47 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Das altijd fokop.
Mits goed mee omgegaan wordt,..
indd verkeerde woordkeuze.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:48 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij het woord "mits" niet helemaal...
Maar een oplossing is er dan niet echt, lijkt me... Dumpen die hap en een nieuwe zoeken...
Nee hoor, daar zit ik in het geheel niet mee, preutse gristeneikeltjes zijn toch al niets voor mijquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:49 schreef pomtiedom het volgende:
Wat betreft constant wisselen van sekspartner, dat vind ik persoonlijk smerig. Dan ben je als vrouw zijnde een hoer en als man zijnde een player en geen van beide is positief. Je kunt wel zeggen dat je het niet erg vind dat mensen zo over je lullen achter je rug om, maar als dan net die ene komt en je niet ziet staan door dat te weten zit je er wel mee.
quote:Op maandag 7 mei 2007 21:24 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee hoor, daar zit ik in het geheel niet mee, preutse gristeneikeltjes zijn toch al niets voor mij
Precies! En terecht!quote:Op maandag 7 mei 2007 21:24 schreef erodome het volgende:
Nee hoor, daar zit ik in het geheel niet mee, preutse gristeneikeltjes zijn toch al niets voor mij
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:03 schreef ajf het volgende:
nu een kleine 6 weken.
zoon idee kreeg k ook indd.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:27 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
![]()
Ik denk, die zijn al vijftien jaar bij elkaar...
Overal en nergens,..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:31 schreef TubewayDigital het volgende:
hoe ontmoet ik al man eigenlijk een sexvriendin?
Dat overkomt je gewoon..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:31 schreef TubewayDigital het volgende:
Dat vraagt m'n vriendin zich ook afquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:31 schreef TubewayDigital het volgende:
Delen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:17 schreef Tally het volgende:
Een sexvriendin.. Zou ik ook wel willen
Lijkt me wel wat..
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:31 schreef TubewayDigital het volgende:
hoe ontmoet ik als man eigenlijk een sexvriendin?
Nog mooier! 2 voor de prijs van 1..quote:
Ik weet nog iemand die opzoek is.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Nog mooier! 2 voor de prijs van 1..
Een sexvriend en vriendin
Maar dat is wel moeilijker te vinden..
Mijne ook...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:03 schreef ajf het volgende:
Mijn huidige relatie begon als een sexrelatie.
Neehoor... Das zo geregeld... Zaterdag tijd?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Nog mooier! 2 voor de prijs van 1..
Een sexvriend en vriendin
Maar dat is wel moeilijker te vinden..
Hier zijn ze zo onderhand allemaal op vakantie...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:09 schreef Menn0 het volgende:
M'n sexvriendinnetje van de laatste 2,5 maanden is een relatie begonnen! Dus dames kom maar op weer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |