Goede raad! Nu nog een kroegmaatje vindenquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:10 schreef PankPinther het volgende:
ga naar een kroeg voor lesbiennes en laat je versieren...
In de reguliers heb je in je eentje binnen 5 minuten aanspraakquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:12 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Goede raad! Nu nog een kroegmaatje vinden![]()
Ja, daag, ga echt niet in mijn uppie. Eigenlijk moet ik een gay-friend hebben, dan kunnen we elkaar als accessoire misbruiken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
In de reguliers heb je in je eentje binnen 5 minuten aanspraak![]()
Met dertig vrienden De Trut binnenlopen is ook weer het andere uiterstequote:Op vrijdag 13 april 2007 11:23 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ja, daag, ga echt niet in mijn uppie. Eigenlijk moet ik een gay-friend hebben, dan kunnen we elkaar als accessoire misbruiken.
Mietje!quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:23 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ja, daag, ga echt niet in mijn uppie. Eigenlijk moet ik een gay-friend hebben, dan kunnen we elkaar als accessoire misbruiken.
met 30 man publiek bij je versierpogingen begrijp ik wel dat je onzeker wordtquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:14 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ja, ik ga altijd met een groep van minstens 5 en max 30 man dus het is nogal lastig om ervoor te zorgen dat iedereen meegaat naar een gaybar.
Reboundboy is definitief exit, friend with benefits is een klein beetje jaloers dus die wil ook niet mee.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met dertig vrienden De Trut binnenlopen is ook weer het andere uiterste.
Wil je reboundguy niet met je mee? Misschien leuk voor een triootje?
Dat wel. Maar 30 man of 5 man, maakt niet uit hoor, als ik iemand wil versieren dan doe ik dat gewoon, het probleem is dat ik dus niet feilloos ben in het herkennen van wederzijdse interesse.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:27 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
met 30 man publiek bij je versierpogingen begrijp ik wel dat je onzeker wordt
Met 5 man moet het prima gaan, gewoon met een klein aantal goede vrienden waarmee je zowieso altijd gewoon lol hebt erheen gaan. ik neem aan dat je goede vrienden gewoon open hierover zijn ?
??
quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:28 schreef Whoopsydaisy het volgende:
friend with benefits is een klein beetje jaloers dus die wil ook niet mee.
quote:Ik wil heel graag de andere kant van mijn biseksualiteit ontdekken. Door relaties is het daar tot nu toe niet van gekomen.
Hij is geen homo. Mijn ex weet het maar hij zag het terecht als een bedreiging. Het is niet alleen een seksding, ik zou hem zomaar kunnen verlaten om te gaan hokken met een leuke meid.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:33 schreef Radonir het volgende:
[..]
![]()
En daar was ik je kwijt. Of liever, daar was ik je vriend kwijt. Heb je dat nooit voorgesteld? En zo ja, weet hij inmiddels dat hij homo is?![]()
quote:
Van die tuinbroektypes?quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:10 schreef PankPinther het volgende:
ga naar een kroeg voor lesbiennes en laat je versieren...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |