Goede raad! Nu nog een kroegmaatje vindenquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:10 schreef PankPinther het volgende:
ga naar een kroeg voor lesbiennes en laat je versieren...
In de reguliers heb je in je eentje binnen 5 minuten aanspraakquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:12 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Goede raad! Nu nog een kroegmaatje vinden![]()
Ja, daag, ga echt niet in mijn uppie. Eigenlijk moet ik een gay-friend hebben, dan kunnen we elkaar als accessoire misbruiken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
In de reguliers heb je in je eentje binnen 5 minuten aanspraak![]()
Met dertig vrienden De Trut binnenlopen is ook weer het andere uiterstequote:Op vrijdag 13 april 2007 11:23 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ja, daag, ga echt niet in mijn uppie. Eigenlijk moet ik een gay-friend hebben, dan kunnen we elkaar als accessoire misbruiken.
Mietje!quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:23 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ja, daag, ga echt niet in mijn uppie. Eigenlijk moet ik een gay-friend hebben, dan kunnen we elkaar als accessoire misbruiken.
met 30 man publiek bij je versierpogingen begrijp ik wel dat je onzeker wordtquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:14 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ja, ik ga altijd met een groep van minstens 5 en max 30 man dus het is nogal lastig om ervoor te zorgen dat iedereen meegaat naar een gaybar.
Reboundboy is definitief exit, friend with benefits is een klein beetje jaloers dus die wil ook niet mee.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met dertig vrienden De Trut binnenlopen is ook weer het andere uiterste.
Wil je reboundguy niet met je mee? Misschien leuk voor een triootje?
Dat wel. Maar 30 man of 5 man, maakt niet uit hoor, als ik iemand wil versieren dan doe ik dat gewoon, het probleem is dat ik dus niet feilloos ben in het herkennen van wederzijdse interesse.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:27 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
met 30 man publiek bij je versierpogingen begrijp ik wel dat je onzeker wordt
Met 5 man moet het prima gaan, gewoon met een klein aantal goede vrienden waarmee je zowieso altijd gewoon lol hebt erheen gaan. ik neem aan dat je goede vrienden gewoon open hierover zijn ?
??
quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:28 schreef Whoopsydaisy het volgende:
friend with benefits is een klein beetje jaloers dus die wil ook niet mee.
quote:Ik wil heel graag de andere kant van mijn biseksualiteit ontdekken. Door relaties is het daar tot nu toe niet van gekomen.
Hij is geen homo. Mijn ex weet het maar hij zag het terecht als een bedreiging. Het is niet alleen een seksding, ik zou hem zomaar kunnen verlaten om te gaan hokken met een leuke meid.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:33 schreef Radonir het volgende:
[..]
![]()
En daar was ik je kwijt. Of liever, daar was ik je vriend kwijt. Heb je dat nooit voorgesteld? En zo ja, weet hij inmiddels dat hij homo is?![]()
quote:
Van die tuinbroektypes?quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:10 schreef PankPinther het volgende:
Niet in mijn kring. Ik ken persoonlijk niemand die bi of lesbisch is. Ik weet het wel van een paar mensen maar die ken ik niet persoonlijk en afgaande op foto's zeg ikquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:40 schreef ArianeWilhelminaMaxima het volgende:
[..]
Van die tuinbroektypes?
Je kunt net zo goed in je vriendinnenkring gaan kijken, het is in om bi te zijn
Je kan natuurlijk ook gewoon 1 vriendin meenemen die zoiets wel grappig vind maar er verder niks mee heeft. Als je met z'n tweeen bent komen anderen ook eerder op je af dan wanneer je met meer bent.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:29 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Dat wel. Maar 30 man of 5 man, maakt niet uit hoor, als ik iemand wil versieren dan doe ik dat gewoon, het probleem is dat ik dus niet feilloos ben in het herkennen van wederzijdse interesse.
Ik denk niet dat alle lesbo's hetzefde zijn.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:47 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Maar hoe wil een lesbienne benaderd worden door vrouwen? Ik heb graag zelf de touwtjes in handen :-)
Aha, maar dat was je neem ik aan ook niet in het begin bij hetrosexuele relaties,quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:29 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Dat wel. Maar 30 man of 5 man, maakt niet uit hoor, als ik iemand wil versieren dan doe ik dat gewoon, het probleem is dat ik dus niet feilloos ben in het herkennen van wederzijdse interesse.
Je wilt iemand waarmee het klikt, en toegegeven ik ken niet zo heel veel potjes, maar ik ben er wel zeker van dat je daar ook heel veel dekseltjes hebtquote:Maar hoe wil een lesbienne benaderd worden door vrouwen? Ik heb graag zelf de touwtjes in handen :-)
Ik denk dat het ook helpt wanneer je in een bekende gay-bar staat en je wordt constant door een andere vrouw/meisje aangekekenquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:27 schreef Rhanna het volgende:
Ik vind dat je nogal behoorlijk bezig bent de laatste tijd.
Maar ff ontopic. Ik persoonlijk merk het meteen als iemand bi of lesbisch is. Noem het een gay-dar, maar ik heb het nog nooit mis gehad. Het is in de manier dat ze je aankijken, houdin g, uitstraling en kleine dingen.
Dan zit je wel weer met het gaydar probleem. Lijkt me ook lastig hoor, ik ben er met vrouwen ook nog steeds niet achter, en dan moet je opeens nog een geslacht erbij nemen met al z'n eigenaardighedenquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:32 schreef Rhanna het volgende:
Dat wel, maar ik heb me nooit op mijn gemak gevoeld in zo'n tent.
Ik weet het niet hoor, maar ik kijk liever in een normale kroeg.
Maar dat komt waarschijnlijk doordat jij er meer ervaren in bent, ik heb het idee dat TS dat (nog) niet is, en dus het onderscheid niet zo goed kan aanvoelenquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:53 schreef Rhanna het volgende:
Klopt. Maar die kunnen ook onwijze spelletjes spelen.
Ik val op vrouwen die uit de kast zijn, zich ook niet meer ervoor schamen om ervoor uit te komen. Dus gewoon leuke, lieve slimme meisjes.
Ik heb het gaydar probleem niet.. De vibe die ik bij iemand krijgt, zegt mij alles.
Ik weet niet...daar komt dus nu precies het soort vrouwen wat ik NIET leuk vind.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:10 schreef PankPinther het volgende:
Nee klopt. Maar ik kan je wel zeggen dat ik in mijn verleden ook niet bezig ben geweest in een lesbobar. Een klasgenootje, een meisje bij mijn rijlessen..quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:57 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Maar dat komt waarschijnlijk doordat jij er meer ervaren in bent, ik heb het idee dat TS dat (nog) niet is, en dus het onderscheid niet zo goed kan aanvoelen
Hahahaha, ik heb gisteren zitten kijkenquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:38 schreef Bolter het volgende:
Flauwe grappen over "scissoren" maken mag zeker niet
Flauwe grappen zijn altijd okidokiquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:38 schreef Bolter het volgende:
Flauwe grappen over "scissoren" maken mag zeker niet
Nee, dank je. Ik vind je een leuke meid en alles maar toch he..quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:56 schreef SHE het volgende:
Ik merk het altijd wel als een meisje er voor in is.
Ik heb zelf niet zoveel behoefte aan een echte pot; aangezien ik prima gelukkig ben met mijn vriendje; maar ik vind een vriendinnetje erbij dus wel zo leuk![]()
Je mag me mailen hoor
Soms denk ik echt van wel maar dan word ik toch onzeker en dan ga ik weer twijfelen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:57 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Maar dat komt waarschijnlijk doordat jij er meer ervaren in bent, ik heb het idee dat TS dat (nog) niet is, en dus het onderscheid niet zo goed kan aanvoelen
NEE! Echt absoluut niet via een datingsite. Vind ik zo gezocht enzo, ik wil niets forceren. Het moet me overkomen en het moet echt kloppen. Via internet zoeken naar een leuke meid klopt eigenlijk al niet, wat mij betreft.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:52 schreef Gripper het volgende:
En een dating-site lijkt je niks? Je moet natuurlijk wel de mannen van je af slaan, maar als een kroeg binnenstappen een drempel is kun je het eens op die manier proberen. Er zullen vast wel plekjes zijn op het internet waar je echt geinteresseerde dames kunt vinden
Nee joh trut, mailen voor tips !quote:Op maandag 16 april 2007 09:55 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nee, dank je. Ik vind je een leuke meid en alles maar toch he..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |