ik zou zeggen omg wat voor poepnerd geeft er veel te veel geld uit voor iets wat veel goedkoper kan terwijl dat net zo goed werkt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:06 schreef hoerezooi het volgende:
OMG wie koopt er in hemelsnaam zon kast waar een windows sticker voor je zit opgeplakt of zon pauper camper kast met die plastic goedkopie look + teveel lelijke lichtjes?
gewoon Antec:
http://www.hardware.no/tester/kabinett/antec_sonata2/1.jpg
of duurder maar top kwaliteit Lian Li
http://www.tsukumo.co.jp/bto/help/img/pc-v1000.jpg
tja jij hebt dus totaal geen probleem met een poeplijke HP/compaq crappy kasten? Als je dan toch een pc koopt is 50 tot hooguit 80 euro meer voor een goede kast bijna niks op de prijs van een heel systeem.(of meot ik ook nog gaan uitlegge waarom zon kast beter is behalve uiterlijk?)quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:09 schreef Repeat het volgende:
[..]
ik zou zeggen omg wat voor poepnerd geeft er veel te veel geld uit voor iets wat veel goedkoper kan terwijl dat net zo goed werkt.
Vertel eens?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:18 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
tja jij hebt dus totaal geen probleem met een poeplijke HP/compaq crappy kasten? Als je dan toch een pc koopt is 50 tot hooguit 80 euro meer voor een goede kast bijna niks op de prijs van een heel systeem.(of meot ik ook nog gaan uitlegge waarom zon kast beter is behalve uiterlijk?)
Dat zijn toch zakelijke systemenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:18 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
tja jij hebt dus totaal geen probleem met een poeplijke HP/compaq crappy kasten? Als je dan toch een pc koopt is 50 tot hooguit 80 euro meer voor een goede kast bijna niks op de prijs van een heel systeem.(of meot ik ook nog gaan uitlegge waarom zon kast beter is behalve uiterlijk?)
ja boeit geen hol nl.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:18 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
je wilt helaas niet weten hoeveel mensen er zo een thuis hebben staan + zijn ook voor thuisgebruik. Maar wil wel eens weten waar de TS nou eigelijk naar op zoek is aangezien alle voorstellen in dit topic lelijk zijnquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:32 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Dat zijn toch zakelijke systemen![]()
dat noem ik nou graflelijk..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:49 schreef pberends het volgende:
Neem deze bijvoorbeeld van Antec,
[afbeelding]
toch veel mooier?
voor de standaard gebruiker ruled dell echt...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:46 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Tegenwoordig nog een Dell kopenEn zeker voor thuisgebruik.
die heb ik hier staan, ook een prima kast.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:00 schreef -En4Cer- het volgende:
Wat is er nou mis met die 2e?
Dat is de Coolermaster Centurion 5, heb ik zelf ook.
Zeer mooie kast naar mijn mening.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:08 schreef mschol het volgende:
[..]
dat noem ik nou graflelijk..
liever iets als dit:
[afbeelding]
Bizarquote:
OMG, that's butt-ugly!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:08 schreef mschol het volgende:
[..]
dat noem ik nou graflelijk..
liever iets als dit:
[afbeelding]
Als je dan een Mac koopt, dan koop je toch niet zo'n debiel geval.... dan koop je toch meteen een fatsoenlijke Powermac G5, zodat je er ook nog eens een extra HDD, of in de toekomst een HD-DVD brander ofzo erin kan zetten? Of een zwaardere grafische kaart etc.....quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:24 schreef Tijn het volgende:
Computerkasten zijn zoooo 2003
[afbeelding]
Deze kast heb ik ook gezien toen ik de mijne kocht. Ik vond het deurtje dus echt van dat cheap-plastic, en wilde liever iets met een metalen frame erin. (Zie mijn kast hierboven, stevige deur).quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:42 schreef Black_Ninja het volgende:
[afbeelding]
Ben erg benieuwd naar jullie mening...
Deurtje heb je helemaal gelijk in, daarintegen moet ik wel eerlijk bekennen dat het niet er vanaf straalt dat het cheap ass plastic is.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:44 schreef maartena het volgende:
[..]
Deze kast heb ik ook gezien toen ik de mijne kocht. Ik vond het deurtje dus echt van dat cheap-plastic, en wilde liever iets met een metalen frame erin. (Zie mijn kast hierboven, stevige deur).
En toch vind ik de powermac in mijn plaatje echt een stuk mooier dan die lelijke iMac.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:43 schreef Tijn het volgende:
Ik werk zelf dagelijks met een paar iMac G5's en Core Duo's en ik vind ze supermooi. Extra harddisks sluit ik eventueel wel extern aan, maar eigenlijk heb ik meer dan genoeg aan wat er standaard in zit. Bij m'n laptop heb ik de behoefte ook niet om 'em uit te breiden, waarom zou ik dat bij een desktop wel hebben?
Whehehe. Dat zijn ook mooie machines natuurlijk. Goeie kasten ook, met 1 beweging open te maken en zonder schroeven of kabels harddisks bij plaatsenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:47 schreef maartena het volgende:
[..]
En toch vind ik de powermac in mijn plaatje echt een stuk mooier dan die lelijke iMac.
Uiteraard kun je gewoon een extra scherm aansluiten, er zit een mini-DVI aansluiting op.quote:Moet je nu twee van die dingen kopen als je twee monitoren wil hebben, of kun je nog een extra monitor aansluiten aan de iMac?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |