Ik dacht dat hij in de adams family speeldequote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:04 schreef Mark het volgende:
[..], deze meneer speelde in de bewuste serie
Evenminquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:13 schreef Yurithemaster het volgende:
de Das boot duik boot?
Nee, dus je hebt het puntjequote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:17 schreef Grim. het volgende:
of is die genomineerd voor beste bijrol![]()
Supersheep +1quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:32 schreef Supersheep het volgende:
A Lot Like Love
Serendipity
Amelie
Rumor Has It
The Holiday
nog best lastig
Die eerste drie hadden toch echt in me op moeten komen vind ikquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:32 schreef Mark_V het volgende:
what women want
you've got mail
there's something about mary
sleepless in seattle
bridget jones
Amelie is dan ook wel een meesterwerkje vind ikquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:40 schreef Mark_V het volgende:
klaas wilting
@ sheep, jep dat zijn de echte klassiekers, ik kende die van jou nauwelijks (alleen amelie)
Wat doe je?? Ik zou eerst maar ff de OP doorlezenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:58 schreef sanni het volgende:
Volgende vraag: Welke beroemde acteur heeft nooit een Oscar gekregen voor zijn
prestaties en heeft de meest verschillende rollen gespeeld gedurende de jaren 50-60-70.
Hij kreeg wel op het laatst de bekende 'ouvre' Oscar door de Academy.![]()
wat ben je aan het doen? Heb je de OP gelezen?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:58 schreef sanni het volgende:
Volgende vraag: Welke beroemde acteur heeft nooit een Oscar gekregen voor zijn
prestaties en heeft de meest verschillende rollen gespeeld gedurende de jaren 50-60-70.
Hij kreeg wel op het laatst de bekende 'ouvre' Oscar door de Academy.![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:21 schreef Yurithemaster het volgende:
Doormidden zagen?
ja, maar aangezien een boom meestal omvalt na het zagen zou je het nu ook horizontaal kunnen noemenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:22 schreef B.ertha het volgende:
Dus als ik het goed begrijp: verticaal door de boom heen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |