Klopt ook! Had liever filosoof, theoloog en alchemist gehoord als minder voor de hand liggend, maar kan dit niet fout rekenen.quote:
Ik heb ooit gelezen dat dat onterecht aan Newton wordt toegeschreven. iig dat er geen bewijzen zijn dat het wèl zo is.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:30 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Klopt. Maar hoe kom je erbij dat het een urban legend is?
We zijn er allebei al lang en tot nu toe gaat het goedquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:32 schreef B.ertha het volgende:
irritant trouwens dat er nu 2 Marks zijn, dat gaat gegarandeerd ooit fout met de telling
Mark +1quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:38 schreef Mark het volgende:
Alexander de Grote
Weet alleen dat hij homo zou zijn geweest, maar dat er geen bewijs is. Maar kan ook best zijn dat jij gelijk hebt hoorquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:35 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik heb ooit gelezen dat dat onterecht aan Newton wordt toegeschreven. iig dat er geen bewijzen zijn dat het wèl zo is.
V.
Ja, dat verschil zie ik toch echt welquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:38 schreef Mark het volgende:
[..]
We zijn er allebei al lang en tot nu toe gaat het goed
Er is overigens ook een Trademarkie
Plaatje??? Het is 2000 jaar geleden, dat vind je niet op google hoorquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:43 schreef Mark_V het volgende:
Ik vind het een leuk weetje van dat kattenluikje B.ertha, waar of niet waar![]()
Heeft iemand trouwens een idee hoe die knoop nou precies vastzat, er zat een strijdwagen mee vastgeknoopt, maar wat nou precies de moeilijkheid was, is mij niet duidelijk. Plaatje iemand?
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:03 schreef Yurithemaster het volgende:
adams family?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |