nopequote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zijdelings?
had gehoopt dat er wel iemand aanwezig was met affiniteit met de bouwwereld, dan kun je dit best wetenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:31 schreef B.ertha het volgende:
Heb het aan mijn pappie gevraagd en niemand gaat dit weten.
Pap zegt zelf dat er 2 namen voor zijn, maar hij kan er niet op komen. En hij is nog wel timmerman geweest.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
had gehoopt dat er wel iemand aanwezig was met affiniteit met de bouwwereld, dan kun je dit best weten
Bij mij werd dit er al in het 1e blok van het 1e jaar bouwkunde ingetimmertquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Pap zegt zelf dat er 2 namen voor zijn, maar hij kan er niet op komen. En hij is nog wel timmerman geweest.
Dat zijn 4 voorbeelden van dezelfde soort operatie: Operatie om een medisch probleem te verhelpen. Ik zoek nog 3 anderequote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:18 schreef De_Melkboer het volgende:
4 operaties:
Open Hartoperatie
Knieoperatie
Heupoparatie
Maagoperatie
Een ziekte die niet te verhelpen is dragelijker maken en daardoor het leven aangenamer maken?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:42 schreef B.ertha het volgende:
We hebben al: ziekte vaststellen, ziekte verhelpen, en uiterlijke leven aangenamer maken
Nr 4 zit er ergens tussenin
Ja, dit is m toch echt. Operatie als soort van 'pijnstiller'. Sorry Neleosquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:45 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Een ziekte die niet te verhelpen is dragelijker maken en daardoor het leven aangenamer maken?
Nee, de pijn van een patiënt minder wordtquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:46 schreef Neleos het volgende:
Een operatie om te zorgen dat een toestand van een patient niet verandert?
Daar wordt het idd ook vaak voor gebruikt, maar helaas te laatquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
om te zorgen dat het laatste deel van iemands leven dragelijker is?
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, dit is m toch echt. Operatie als soort van 'pijnstiller'. Sorry Neleos
Supersheep + 1
Stand in deel 621:
B.ertha 2
Mark_V 2
Mark 1
Grim 1
Supersheep 2
quote:
Ze ziet er niet echt gezond uit, nee.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:54 schreef erkel het volgende:
Wat een kijkers...je krijgt er bijna de rillingen van
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:53 schreef erkel het volgende:
Mary Kate Olsen?
en anders Ashley Olsenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:53 schreef erkel het volgende:
Mary Kate Olsen?
Één van de Olsens zou ook anorexia hebben en niet vies zijn van wat wit poeder, maar weet niet of dat deze is of misschien ook wel beidequote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:56 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ze ziet er niet echt gezond uit, nee.
Dat is Mary Kate, lees ik net.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:57 schreef erkel het volgende:
[..]
Één van de Olsens zou ook anorexia hebben en niet vies zijn van wat wit poeder, maar weet niet of dat deze is of misschien ook wel beide
Sorry, Sheep +1quote:
Ik lees zojuist dat Mary-Kate anorexia heeft/had en bij beide zijn er geruchten over het gebruik van drugsquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:57 schreef erkel het volgende:
[..]
Één van de Olsens zou ook anorexia hebben en niet vies zijn van wat wit poeder, maar weet niet of dat deze is of misschien ook wel beide
Doe je snelquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:11 schreef Supersheep het volgende:
Hoobastank - The Reason
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:12 schreef erkel het volgende:
[..]
Doe je snel...hoorde je het bij de intro al ofzo?
Supersheep +1
Stand in deel 621:
B.ertha 2
Mark_V 2
Mark 1
Grim 1
Supersheep 4
erkel 1
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:16 schreef erkel het volgende:
Carl Gustav
liedjes zijn hoe dan ook altijd leuk alleen kost het voor de vragensteller vrij veel moeite vind ik voor een vraag die in de meeste gevallen binnen 3 minuten beantwoord isquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:21 schreef erkel het volgende:
Nog een liedje of zijn hier mensen met trage internetverbinding, want heb hier nog een super nummer vind ik zelf![]()
Was ie alquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:23 schreef Supersheep het volgende:
[..]
liedjes zijn hoe dan ook altijd leuk alleen kost het voor de vragensteller vrij veel moeite vind ik voor een vraag die in de meeste gevallen binnen 3 minuten beantwoord is
iddquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:25 schreef Supersheep het volgende:
Goo Goo Dolls - Iris
telefoon?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:28 schreef Mark_V het volgende:
zit ik daar met mijn langzame internetverbinding
Sheep heeft het snelste internetquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:28 schreef Mark_V het volgende:
zit ik daar met mijn langzame internetverbinding
Kost wat moeite, maar dan heb je ook watquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:26 schreef De_Melkboer het volgende:
GOO GOO DOLLS IRIS
Jemig, eerst venster openen, download knop zoeken, dan komt er een beveiligingsscherm, en dan moet Winamp nog starten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |