Oh Godverdomme ja... 12:30. Fuck it, ik ben juist van plan om uit te gaan. Na ja, 12:30 lig ik wel weer te kijken vanuit m'n nest denk ik.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:39 schreef Houniet het volgende:
eerst maar even de wekker zetten voor morgen
"weet je nog toen we die cup helemaal met vodka hadden gevuld?" -"dat was lachen ja, maar ik kan me er vrij weinig van herinneren." -"Ja, jij gaat gekke dingen doen na een paar flinke scheuten vodka!". -"Whehehehe... Gouden tijden waren dat!".quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:04 schreef Houniet het volgende:
Urby en Grygera doen hopelijk mee, is helaas nog een vraagteken
[afbeelding]
PEREZ HENK PEREZ!!!!!!!quote:---------------- Stekelenburg -------------
-- Ogararu -- Heitinga -- Stam -- Grygera --
---------- Gabri -- Sneijder -- Davids -----------
------ Leonardo ---- Huntelaar ---- Babel ------
quote:Ajax geeft River Plate opnieuw uitstel voor transfer Rosales
In De Telegraaf laat Martin van Geel weten dat hij River Plate opnieuw uitstel geeft om het gehele bedrag voor Rosales over te maken. Ajax heeft besloten geen ultimatum te stellen. "Omdat Mauro zelf graag terug wil naar zijn vaderland. Bovendien hebben we een akkoord met River Plate. Daarom kunnen we nog wel even geduldig blijven. Ik ga ervan uit dat het dinsdag afgesloten is", aldus technisch directeur Martin van Geel.
Ze kunnen allebei gewoon zwerven. Met Davids in de rug van Sneijder en Gabri in de rug van Perez moet dat geen groot probleem zijn. Zeker niet met 3 echte verdedigers erachter (Heitinga, Stam, Grygera).quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:18 schreef toma het volgende:
Perez moet je laten zwerven achter de spitsen, maar daar staat Sneijder al
Tuurlijk, Ajax wil het liefste dat iedereen gaat dokken voor dat afzetterige Ajax TV. Laat ze eens een voorbeeld nemen aan PSV. Heb begrepen dat je daar zelfs gratis klassieke wedstrijden kan downloaden.quote:Op zondag 25 februari 2007 11:48 schreef Ayaxola het volgende:
http://www.ajaxgoal.com/Beste site was dat altijd
Hup Ajax!
Ben jij 16?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:51 schreef Riro het volgende:
[..]
Al was je tien jaar jonger, dan nog. Lompe onzin![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |