quote:Op zondag 25 februari 2007 13:54 schreef Black-Death het volgende:
Ik mag aannemen dat Perez zich nu wel definitief in de basis speelt.
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:09 schreef twi het volgende:
Je hebt wel eens dat spelers in elkaar zakken tijdens de wedstrijd. Ik ga juichen wanneer het met Wegereef gebeurt.
Ik vind het schandalig, maar ja.quote:
Geen ziektes.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:15 schreef Black-Death het volgende:
Wat een vieze partijdige k*nkerhomo die Wegereef
Hij raakte de balquote:Op zondag 25 februari 2007 14:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Geen ziektes.
Die overtreding van babel net was trouwens ook niet echt netjes![]()
Kankerzooi!quote:Op zondag 25 februari 2007 14:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Geen ziektes.
Hij is zeker niet partijdig. Maar zulke mensen mogen gewoon niet fluiten. Die moeten in een instelling geplaatst worden.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:15 schreef Black-Death het volgende:
Wat een vieze partijdige k*nkerhomo die Wegereef
je bent een toffe user maar je moet echt je doppen open doen manquote:Op zondag 25 februari 2007 14:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Geen ziektes.
Hij was toch weer belangrijk met die assist.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:20 schreef BoNi het volgende:
Ik ben nooit echt blij met hem geweest, maar ik word nu echt schijt- en schijtziek van die Leonardo!
Is 'ie? Nooit opgevallen. Maar dan ook echt helemaal nooit.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
je bent een toffe user maar je moet echt je doppen open doen man![]()
Jack van Gelder in hoogst eigen persoon.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:07 schreef Black-Death het volgende:
Wie gaat er nou die brandbom bij Wegereef in de tuin gooien?
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:23 schreef Westlife-fan het volgende:
Van Gaal: Beste ploeg wint helaas niet altijd.
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:24 schreef twi het volgende:
[..]
Is 'ie? Nooit opgevallen. Maar dan ook echt helemaal nooit.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:24 schreef MrDoegewoon het volgende:
Er is ook zo te zien niks mis tussen Henk en Klaas Jan.
Als hij eens verder kijkt dan die maatje 33 van hem, dan had hij nog zo twee/ drie keer iemand vrij voor het goal kunnen zetten.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hij was toch weer belangrijk met die assist.
Valt toch wel op die bolle kop in een bivakmuts:Dquote:Op zondag 25 februari 2007 14:24 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Jack van Gelder in hoogst eigen persoon.
Hou een op zeg. Hou en ik zijn stagebroedersquote:Op zondag 25 februari 2007 14:24 schreef twi het volgende:
[..]
Is 'ie? Nooit opgevallen. Maar dan ook echt helemaal nooit.
Toen ie gewisseld werd was er geen gezeur tussen beide, meestal gunnen een coach een speler elkaar geen blik als er iets mis isquote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:24 schreef MrDoegewoon het volgende:
Er is ook zo te zien niks mis tussen Henk en Klaas Jan.
Donder nou gewoon is op, je begint weer te zuigen... Krijg je straks weer gescheld op je, moet je weer op topic report drukken als een echte NSB-erquote:Op zondag 25 februari 2007 14:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hou een op zeg. Hou en ik zijn stagebroeders![]()
Mooie uitslag voor mijn cluppie trouwens![]()
Stagebroeders. Is 'ie op stage ook zo'n irritant kutventje, Houniet?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hou een op zeg. Hou en ik zijn stagebroeders![]()
Mooie uitslag voor mijn cluppie trouwens![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dit accepteer ik ECHT NIET, die WEGEREEF moet gewoon een schorsing krijgen van de rest van zijn leven, STUURT NU EEN MAIL NAAR KNVB.
Lekker kansloosquote:Op zondag 25 februari 2007 14:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dit accepteer ik ECHT NIET, die WEGEREEF moet gewoon een schorsing krijgen van de rest van zijn leven, STUURT NU EEN MAIL NAAR KNVB.
Ach, Dick Jol is ook een uitzondering. Noem ze maar op: Bossen, Vink, Blom, Wegereef, Van Hulten. Het zijn toch allemaal nietsnutten? Als je Braamhaar Europees ook weer zo ziet stuntelen. We kunnen godverdomme gewoon beter zonder scheidsrechters gaan voetballen.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:28 schreef Urquhart het volgende:
En Dick Jol zit verdomme thuis. Waar is die KNVB mee bezig?
Oke, dacht dat je het misschien sarcastisch bedoelde.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:26 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Toen ie gewisseld werd was er geen gezeur tussen beide, meestal gunnen een coach een speler elkaar geen blik als er iets mis is
Een bom onder z'n auto ja.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Iets dramatischer?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:30 schreef MrDoegewoon het volgende:
Wegereef heeft ook nadelige fouten gemaakt voor AZ, alleen voor Ajax waren ze iets dramatischer..
Neuh, mss dat Klaas Jan het wel niet een is met hem, maar goed KJH gaat dan vechten (positief) om z'n gelijk te bewijzen ipv ook persoonlijk te gaan strijden tegen ten Cate.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:30 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Oke, dacht dat je het misschien sarcastisch bedoelde.
Klopt, maar het is helemaal triest dat je enige goede scheidsrechter dan niet laat fluitenquote:Op zondag 25 februari 2007 14:30 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, Dick Jol is ook een uitzondering. Noem ze maar op: Bossen, Vink, Blom, Wegereef, Van Hulten. Het zijn toch allemaal nietsnutten? Als je Braamhaar Europees ook weer zo ziet stuntelen. We kunnen godverdomme gewoon beter zonder scheidsrechters gaan voetballen.
knjb jeweettochquote:Op zondag 25 februari 2007 14:28 schreef Urquhart het volgende:
En Dick Jol zit verdomme thuis. Waar is die KNVB mee bezig?
Is het ook, maar het is tenminste iets. Je kunt ook gewoon week na week genaaid blijven worden zonder je mond open te trekken.quote:
-iets danquote:
Had gemoeten inderdaad, maar hij was dapper om te blijven staan nadat 'ie doormidden werd gehakt door De Zeeuw.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:33 schreef SCH het volgende:
Moet Stekelenburg zo langzamerhand niet eens vervangen worden?
Niet op basis van deze wedstrijd hoor, maar van mij mag er idd een andere keeper komenquote:Op zondag 25 februari 2007 14:33 schreef SCH het volgende:
Jaquote:Op zondag 25 februari 2007 14:33 schreef S-Two het volgende:
Ik word net wakker met een keiharde kater, maar hoor ik dus dat we weer eens lekker genaaid zijn?![]()
Stekelenburg heeft niks fout gedaan deze wedstrijd.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:33 schreef SCH het volgende:
Ik zei dat het enige wat positieve was aan die goal dat Gentenaar een goede kans zou krijgen..quote:Op zondag 25 februari 2007 14:33 schreef SCH het volgende:
Lijkt me wel ja. Maar Louis had weer niets gezien zeker?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:33 schreef venomsnake het volgende:
Volgens Ten Cate gaat deze goal de wereld over als ''meest schandalige goal van het jaar''
Is nog niet aan het woord geweest komt zo welquote:Op zondag 25 februari 2007 14:34 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja. Maar Louis had weer niets gezien zeker?
Die moet nog komenquote:Op zondag 25 februari 2007 14:34 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Mwah, ik ken nog wel een ergere bij ADO uit, van PSV. Maar hij had nooit goedgekeurd mogen worden. Het zou me echt weinig verbazen wanneer vandaag of morgen toch blijkt dat de scheidsrechters bij bosjes zijn omgekocht. Het kan toch gewoon niet dat het structureel zo fout gaat bij het fluiten? Niet alleen vandaag, maar gewoon wekelijks is het bij meerdere wedstrijden raak.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:33 schreef venomsnake het volgende:
Volgens Ten Cate gaat deze goal de wereld over als ''meest schandalige goal van het jaar''
persconferentie begint zoquote:Op zondag 25 februari 2007 14:34 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
"Ja, dat is een nieuwe tactiek van de keepers: als je loslaat kermen van de pijn zodat de tegenstander de aanval stopt. Nou, ik ben van Gaal en doe daar niet aan mee. Met een gebroken hand kun je de bal ook vasthouden hoor"quote:Op zondag 25 februari 2007 14:34 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ach, eigenlijk wist je dat gisteren al met die lucky goal een paar minuten voor tijd.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:35 schreef F1Bas het volgende:
Die k*t boeren zijn weer de lachende derde.
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:37 schreef Cheiron het volgende:
[..]
"Ja, dat is een nieuwe tactiek van de keepers: als je loslaat kermen van de pijn zodat de tegenstander de aanval stopt. Nou, ik ben van Gaal en doe daar niet aan mee. Met een gebroken hand kun je de bal ook vasthouden hoor"
"Maar ik moet wel even terugkomen op die actie van Ajax in de tweede helft, waarbij ze gewoon doorspeelden toen Boukhari geblesseerd op de grond lag. Schandalig en laf dat je de bal op zo'n moment niet buiten de lijnen speelt!".
Idd, nooit gedacht dat dat nog zou gebeuren.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:40 schreef StarGazer het volgende:
Krijg echt een teringhekel aan die gast
Ach vanuit zijn perspectief kan ik hem geen ongelijk gevenquote:Op zondag 25 februari 2007 14:41 schreef venomsnake het volgende:
V Gaal vind dat we in Nederland goede scheidsrechters hebben![]()
Blijft een heldquote:Op zondag 25 februari 2007 14:41 schreef StarGazer het volgende:
Respect voor zijn prestaties bij Ajax. Maar hij heeft bij mij echt afgedaan.
Klootzak
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:41 schreef StarGazer het volgende:
Respect voor zijn prestaties bij Ajax. Maar hij heeft bij mij echt afgedaan.
Klootzak
Hij zegt nog min of meer hetzelfde ookquote:Op zondag 25 februari 2007 14:37 schreef Cheiron het volgende:
[..]
"Ja, dat is een nieuwe tactiek van de keepers: als je loslaat kermen van de pijn zodat de tegenstander de aanval stopt. Nou, ik ben van Gaal en doe daar niet aan mee. Met een gebroken hand kun je de bal ook vasthouden hoor"
Wat een kutkneus is dat geworden zeg.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:41 schreef venomsnake het volgende:
V Gaal vind dat we in Nederland goede scheidsrechters hebben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |