abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46604262
Houd van een lijntje.
pi_46604291
t zal wel aan mijn vocabulair liggen
  vrijdag 23 februari 2007 @ 20:33:08 #53
82589 S-Two
barba macacu
pi_46604903
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 20:14 schreef toma het volgende:
Hij bedoelt dat het bijna niet mis kan gaan, toch?
Het is idd niet echt in best Nederlands uitgedrukt
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_46605035
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 20:33 schreef S-Two het volgende:

[..]

Hij bedoelt dat het bijna niet mis kan gaan, toch?
Het is idd niet echt in best Nederlands uitgedrukt
Ik hoop dat ze zelf ook wel beseffen dat ze alle supporters tegen zich krijgen en het team dusdanig verslappen als ze dat doen. Hoeveel geld er ook geboden wordt.
pi_46605046
het zal toch niet serieus worden
pi_46605294
Niks mis toch met die zin?

Hoe dan ook Klaas Jan is een echte Ajacied. Als hij weggaat dan is het naar een topclub in het buitenland.
Houd van een lijntje.
pi_46606133
Is er nog nieuws over Rosales?
pi_46606239
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 21:10 schreef Radegast het volgende:
23/2/2007 - Ajax heeft pas deel geld van Rosales binnen

BRON: RTVNH

RTV Noord-Holland meldt dat Ajax pas een deel van het geld van de transfer van Mauro Rosales binnen heeft. Daarom is de transfer van de Argentijn naar River Plate nog steeds niet rond. Ten Cate neemt hem echter niet meer op in zijn selectie totdat er volledige duidelijkheid is.

Rosales zelf gaat er vanuit dat het begin volgende week rond komt, zo meldt de regionale zender.

pi_46606363
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 21:10 schreef Radegast het volgende:
Volgens onze vriend Evert ten Apel keert hij terug naar Argentinië. Maar goed dit zijn de woorden van hem
pi_46606521
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 21:18 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Evert ten Apel
Wie is dat?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_46606666
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 21:22 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Wie is dat?
wtf! Evert ten Napel
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 23 februari 2007 @ 22:06:35 #62
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_46607865
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 21:27 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

wtf! Evert ten Napel
gaat na dit jaar met pensioen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_46608045
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 20:14 schreef toma het volgende:
Bedoel je vocabulaire?
pi_46613094
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 22:13 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Bedoel je vocabulaire?
pi_46613191
"Volgens Johan is de transfer van Huntelaar naar az zo goed als onhoudbaar"
Kromme zin. Een situatie is onhoudbaar. Een transfer is wel of niet tegen te houden.wtf
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_46613194
Zondag gewoon winnen!
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_46613358
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 00:50 schreef Cheiron het volgende:
Kromme zin. Een situatie is onhoudbaar. Een transfer is wel of niet tegen te houden.wtf
Hunterlaar heeft een contract tot 2010, dus nog 3 jaar. Waar haalt AZ het geld vandaan dan?
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_46614217
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 00:55 schreef Shreyas het volgende:
Waar haalt AZ het geld vandaan dan?
Wat denk je?

Scheringa
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_46614761
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 00:50 schreef Cheiron het volgende:
Zei ie niet onhaalbaar?
pi_46616622
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 01:22 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Wat denk je?

Scheringa
Ik geloof niet dat Huntelaar voor minder dan 30 miljoen euro verkocht zal worden, ik denk niet dat Scheringa dat ook werkelijk gaat doen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  zaterdag 24 februari 2007 @ 04:42:53 #71
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46616773
75 miljoen is inderdaad een mooi bedrag om Huntelaar naar AZ te laten gaan. In theorie is dat mogelijk, met zo'n suikeroompje. Maargoed, het is natuurlijk uberhaupt triest dat je van zo iemand afhankelijk moet zijn als club zijnde.
pi_46616827
Zucht, het lijkt wel komkommertijd. AZ die Huntelaar wil. Die jongen zit pas net bij AJAX. Bovendien scoort 'ie toch weer 2 wedstrijden op rij.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  zaterdag 24 februari 2007 @ 09:54:13 #73
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_46617611
Az probeert gewoon even onrust te creëren voor morgen. En Ajax heeft al laten weten geen topspelers naar az te laten vertrekken, dus klaar lijkt me.

Wel veel zin in morgen
  zaterdag 24 februari 2007 @ 10:19:05 #74
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_46617852
quote:
Van Geel: geen clausule in contract Sneijder

Speculaties zijn er voldoende over de toekomst van Wesley Sneijder. Zelf geeft de middenvelder aan niet te hoeven vertrekken komende zomer, maar wel klaar te zijn voor een eventuele overstap als een topclub zich zou melden. Met name Barcelona wordt steeds genoemd. Technisch directeur Martin van Geel laat in Ajax Life weten dat de middenvelder geen clausule heeft staan in zijn contract. ‘Barcelona heeft zich niet gemeld bij ons. Er is ook geen sprake van speciale clausule in zijn contract, waardoor Wesley voor een beperkt bedrag weg zou mogen.’ Sneijder heeft een doorlopend contract tot de zomer van 2009.
quote:
Ook PSV wil Nederlanders shoppen bij concurrentie

In een reactie op Marcel Brands dat AZ wil gaan shoppen bij de Nederlandse topclubs voor Nederlandse voetballers, liet Ronald Koeman weten niet uit te sluiten dat PSV dat zelf ook gaat doen. 'Waarom niet? In het verleden zijn er genoeg spelers van Ajax hier naar toe gekomen. Als je de Nederlandse kern wil versterken, kom je terecht bij Ajax en AZ.'

Om de continuiteit van de selectie te waarborgen wil Koeman het aantal Nederlanders bij PSV vergroten. De club vreest dat anders een bepaalde basis onder het succes kan verdwijnen. Tegelijkertijd wil PSV alvast anticiperen op de mogelijke maatregel dat elke club een bepaald aantal spelers in de selectie moet hebben. 'Daar moet je rekening mee houden, zodat je niet voor het blok wordt gezet op het moment dat die regel wordt ingevoerd,' aldus Koeman in het Algemeen Dagblad.
pi_46617919
Aissati voor Lindenbergh.. mooie deal toch .. |Krijgen ze Roger er ook bij!
pi_46618511
psv

Identiteitsloze pauperclub.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zaterdag 24 februari 2007 @ 11:06:31 #77
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_46618551
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 08:11 schreef super-mario het volgende:
3-1, mooie wedstrijd, jammer van die kansen van Ryan, Wes en KJH maar gevochten als leeuwen! Trots op de dappere strijders! Actie 410 was wel aardig wel wat gezeik op het vak van anderen
vind je het gek, was ook een kutsfeer de eerste 30 minuten, met zo'n wedstrijd hoe je je smoel toch niet? sommige kregen voor de wedstrijd nog klappen ook
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_46618642
AZ? Dan zwijgen ze bij Ajax
Door SJOERD MOSSOU

AMSTERDAM - Als voetbalwedstrijd is AZ-Ajax op zichzelf al vermakelijk, maar het voortdurende spel eromheen maakt het duel alleen maar boeiender. De Alkmaarders schieten graag, de Amsterdammers ontwijken liever.
Laat in Amsterdam twee letters vallen en de kaken gaan stijf op elkaar. A.Z. is bij Ajax tegenwoordig synoniem voor ‘geen commentaar’. Zeker kort voor de onderlinge ontmoeting van morgen. ,,Wij kijken alleen naar onszelf, niet naar anderen,’’ zegt Ajax-trainer Henk ten Cate.

In de vete tussen beide clubs is AZ vaak de uitdager. De Alkmaarse club prikkelt, plaagt en haalt af en toe uit met rechts, terwijl Ajax met een stoïcijnse blik probeert de klappen te ontwijken. Ook deze week was het patroon weer herkenbaar. Geconfronteerd met de naam van Klaas Jan Huntelaar zei men bij AZ dat het de ontwikkeling van de spits met grote interesse volgt. Ten Cate reageerde eerst niet en deed het daarna af met een grapje. ,,Wij willen Ronaldinho ook wel.’’

Die houding werkt bij AZ weer als doping. In de jacht op glorie willen de Alkmaarders alles en iedereen voorbij, maar Ajax nog wel het liefst. AZ wil niet alleen een beter eerste elftal en een betere organisatie, maar ook een betere jeugdopleiding dan de buurman. Zolang Ajax zich onaantastbaar waant, krijgt AZ alleen maar meer honger. Op korte termijn moet in de regio Alkmaar een jeugdcomplex verrijzen dat de Toekomst op alle fronten overtreft.

AZ en Ajax rolden de laatste jaren met regelmaat over elkaar heen. Sinds Martin van Geel in juni 2005 van AZ naar Ajax vertrok, fungeerde de technisch directeur als verbale schietschijf voor Dirk Scheringa. ‘Verraad’, vond de AZ-preses, die geen enkel begrip had voor het vertrek van zijn voormalige rechterhand. Van Geel kreeg zelfs even een stadionverbod opgelegd, dat later werd teruggedraaid.

Met terugwerkende kracht trok Scheringa ook Van Geels rol bij de transfer van Olaf Lindenbergh in twijfel. Toen Kenneth Perez in januari 2006 rondkwam met Ajax was er wéér herrie in de tent. AZ verweet Ajax het moment van bekendmaking; vlak voor het bekerduel AZ-MVV. ,,Van Geel heeft het nieuws naar de pers gelekt,’’ wist trainer Louis van Gaal bovendien zeker. Die aantijging was niet terecht, maar de trainer week niet van zijn standpunt. Van Geel ontkende en hield vervolgens - zoals vrijwel altijd als het om AZ gaat - zijn mond.

De rol van Van Gaal maakt de rivaliteit nog wat pikanter. De coach zit nooit verlegen om een mening over wat hij ‘zijn club’ noemt. Tijdens de laatste ontmoeting (2-2 in december) vond Van Gaal dat Ajax in de eerste helft niet veel had laten zien. Het hele stadion dacht daar anders over, inclusief Ten Cate: ,,Laat ik hier maar niet te veel over zeggen.’’

In het heden zegt Van Gaal zich te verheugen op de ontmoeting van morgen. Een duel dat volgens de coach cruciaal is in de race op koploper PSV. ,,Als verliezer heb je twee ploegen voor je waarop je een achterstand moet goedmaken,’’ stelt Van Gaal. ,,Dan ben je afhankelijk van twee clubs in plaats van één.’’

De trainer vindt AZ-Ajax geen topper. ,,Eerder een subtopper,’’ zegt Van Gaal. ,,Ajax en AZ staan op de tweede en derde plaats, PSV is top. Ajax behoort dat ook te zijn. Met AZ komen we eraan, maar zijn we nog geen top.’’

Ten Cate haalt zijn schouders op. ,,Wat anderen doen of vinden, vind ik niet zo belangrijk. Wij willen de komende duels gewoon winnen en daar focussen we ons op. Of dit duel beslissend is in de race met PSV moet nog maar blijken. Misschien verliest PSV wel in Groningen.’’

Ten Cate voelt geen extra druk voor de wedstrijd in Alkmaar. ,,AZ benaderen we zoals we dat met iedere tegenstander doen; serieus en met behulp van een zorgvuldige analyse. Wat ik vind van de spanningen tussen AZ en Ajax? Geen commentaar.’’

Bron: AD
Porcupine Tee - Normal
pi_46618700
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 04:56 schreef Aanvoerder het volgende:
Zucht, het lijkt wel komkommertijd. AZ die Huntelaar wil. Die jongen zit pas net bij AJAX. Bovendien scoort 'ie toch weer 2 wedstrijden op rij.
Hey Aanvoerder, zat jij op zuid tegen Weder en had je je aanvoedersband om in combinatie met een ajax shirt, een groene trui met capuchon en een zwarte trainingsbroek?

Volgens mij heb ik je gespot.
  zaterdag 24 februari 2007 @ 11:46:55 #80
164283 Luco
Buongiorno!
pi_46619282
Ik begin zo langzamerhand een nog grotere hekel aan AZ te krijgen dan aan Feyenoord...
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_46619419
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 20:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Volgens Johan is de transfer van Huntelaar naar az zo goed als onhoudbaar

Van der Gijp zegt dat az een stap terug is
Volgens Johan ging Huntelaar niet naar Ajax terwijl bijna alle journalisten al wisten dat he rond was. Volgens Johan kwam Stam nooit naar Ajax, omdat Stam niet wou
Volgens Johan kwam Davids ook niet naar Ajax, was onzin.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_46620783
quote:
Vermoedelijke opstelling Ajax: Grygera linksback

Vermoedelijke opstelling Ajax:
Stekelenurg
Ogararu, Heitinga, Stam, Grygera
Gabri, Sneijder, Davids,
Leonardo, Huntelaar en Babel.
waar is Perez?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_46621161
Wat heeft Ten Cate toch tegen Perez Perez hoort er gewoon in...
  zaterdag 24 februari 2007 @ 13:18:37 #84
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46621316
Ach, eigenlijk moeten we ons niet zo laten opnaaien door een provincieclubje. Het doel van Scheringa was om winst te gaan draaien met AZ, en dat punt was nu bijna genaderd. Dan gaat 'ie er echt niet WEER miljoenen tegenaan gooien.

Als die opzienbarende namen die AZ wilde aantrekken inderdaad blijven bij Drenthe en Vincken van Feyenoord, dan kan je ze best wel uitlachen eigenlijk. Het is ze zelfs niet gelukt om Bruins bij Feyenoord weg te krijgen. Zullen ze vast niet leuk vinden in Alkmaar, maar uitstraling en aanzien kan je niet bij elkaar kopen.
  zaterdag 24 februari 2007 @ 13:22:26 #85
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_46621402
Zou Henk weten dat PSV thuís speelt tegen FC Groningen?
Gourmetten of steengrillen?
pi_46621435
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 13:12 schreef Vivoex het volgende:
Wat heeft Ten Cate toch tegen Perez Perez hoort er gewoon in...
Laten we het er maar op houden dat het nog niet zeker is. Anders mag henk andermaal door de stront zakken.
Houd van een lijntje.
pi_46621490
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 04:06 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat Huntelaar voor minder dan 30 miljoen euro verkocht zal worden,
misschien de helft..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_46621728
Gvd weer geen Perez
Porcupine Tee - Normal
  zaterdag 24 februari 2007 @ 13:35:51 #89
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46621802
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 13:25 schreef venomsnake het volgende:

[..]

misschien de helft..
30 miljoen is teveel inderdaad, maar rond de 20 zal hij gewoon op moeten leveren. Anders is het een ontzettend slechte investering geweest. Dan hou je er, als je het salaris en de clausules van Heerenveen meerekent, namelijk bar weinig aan over.
pi_46621982
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 13:22 schreef Silenus het volgende:
Zou Henk weten dat PSV thuís speelt tegen FC Groningen?
Vindt Henk niet belangrijk. Net zo min als trainen op vrije trappen.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_46622175
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 11:16 schreef Panic_A het volgende:

[..]

Hey Aanvoerder, zat jij op zuid tegen Weder en had je je aanvoedersband om in combinatie met een ajax shirt, een groene trui met capuchon en een zwarte trainingsbroek?

Volgens mij heb ik je gespot.
Dat was ik niet. Had geen AJAX-shirt aan en stond op 410!
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_46622178
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 13:35 schreef twi het volgende:

[..]

30 miljoen is teveel inderdaad, maar rond de 20 zal hij gewoon op moeten leveren. Anders is het een ontzettend slechte investering geweest. Dan hou je er, als je het salaris en de clausules van Heerenveen meerekent, namelijk bar weinig aan over.
Hadden we zonder Huntelaar uberhaupt dit jaar wel UEFA kunnen spelen?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_46622206
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 11:46 schreef Luco het volgende:
Ik begin zo langzamerhand een nog grotere hekel aan AZ te krijgen dan aan Feyenoord...
Gewoon een hekel aan allebei.
pi_46622241
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 13:35 schreef twi het volgende:

[..]

Nou ja, ik las in dat bericht over Huntelaar en AZ dat AZ dan ook 9 miljoen zou neertellen. Dan heeft Huntelaar je enkel salaris gekocht, maar wel Ajax uiteindelijk naar de voorrondes CL gekregen en in de beker natuurlijk dingen zoals die omhaal in de blessuretijd etc. Wat dat betreft heeft hij dan veel opgeleverd tegen een relatief lage prijs.

Maar goed, zoals elke onderneming wil je verdienen aan je spelers, ongeacht of die nu een dipje hebben ja of nee. Zeker clubs in NL kunnen dit goed gebruiken. Als een Chelsea een Huntelaar koopt voor 30 miljoen, presteert vervolgens niets en gaat daarna voor 10 de deur uit dan is dit nog geen groot probleem. Voor een Nederlandse club kan dit de nekslag zijn.

Mocht Huntelaar dus voor 20 of 30 de deur uit gaan dan zal dit zeker niet naar AZ zijn, sowieso geen Nederlandse club. Risico is in financiele zin gewoon te groot.

Daarnaast vraag ik mij als AZ-fan af of Huntelaar wel goed zou zitten bij AZ. Qua voetbal gerust wel, maar of hij als persoon daar past, ik heb zo mijn twijfels.

Oh ja, over dat bericht in de AD. Als AZ-fan zal het mij een zorg zijn wat Ajax presteert. Je moet als AZ zijnde altijd voor de goede resultaten en prijzen gaan, daar komt dan ook bij kijken om Ajax voorbij te streven wil je landskampioen worden. Maar dit geldt natuurlijk net zo hard voor Feyenoord en PSV. Ook die zal je voorbij moeten. Er kan er tenslotte maar 1 de winnaar zijn.

Dat eeuwige gelul ook altijd. Ik wil AZ gewoon landskampioen zien worden, het boeit mij dan niets of Ajax met maar 1 punt achter ons stond op het einde of ergens in het rechter rijtje terug te vinden was.
pi_46622286
'Met 16 miljoen wordt je geen kampioen'. Ik herhaal het nog maar eens.
pi_46622451
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 13:18 schreef twi het volgende:
Ach, eigenlijk moeten we ons niet zo laten opnaaien door een provincieclubje. Het doel van Scheringa was om winst te gaan draaien met AZ, en dat punt was nu bijna genaderd. Dan gaat 'ie er echt niet WEER miljoenen tegenaan gooien.
Nee, Scheringa wil echt prijzen pakken met de club, in tegenstelling tot b.v. vd Herik. Die wil nog de UEFA Cup pakken, CL spelen en landskampioen worden. Daarna zal misschien wel de lol er vanaf zijn, maar ik heb het gevoel dat Scheringa niet rust totdat AZ echt prijzen pakt. En aangezien dat nog wel even kan duren en Scheringa persé z'n zin wil hebben zal ie nog wel even blijven zitten.
quote:
Als die opzienbarende namen die AZ wilde aantrekken inderdaad blijven bij Drenthe en Vincken van Feyenoord, dan kan je ze best wel uitlachen eigenlijk. Het is ze zelfs niet gelukt om Bruins bij Feyenoord weg te krijgen. Zullen ze vast niet leuk vinden in Alkmaar, maar uitstraling en aanzien kan je niet bij elkaar kopen.
Wilden ze serieus Vincken en Drenthe hebben? Van mij had Feyenoord ze voor 20 miljoen mogen verkopen
  zaterdag 24 februari 2007 @ 14:03:55 #97
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_46622520
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 13:51 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Nou ja, ik las in dat bericht over Huntelaar en AZ dat AZ dan ook 9 miljoen zou neertellen. Dan heeft Huntelaar je enkel salaris gekocht, maar wel Ajax uiteindelijk naar de voorrondes CL gekregen en in de beker natuurlijk dingen zoals die omhaal in de blessuretijd etc. Wat dat betreft heeft hij dan veel opgeleverd tegen een relatief lage prijs.
Niet helemaal natuurlijk. Die CL hebben we niet eens gehaald uiteindelijk (met andere woorden, die hele fucking inhaalrace de tweede helft van vorig seizoen hebben we voor de katse kut gespeeld) en met de Gatorade cup heeft Ajax ook geen miljoenen verdiend.
Let wel, ik heb het hier over geld. Emotioneel gezien was hij het wel waard, alleen die twee overwinningen op Feyenoord in de play-offs al en die mooie dag in de Kuip op 7 mei.

Verkoop voor 9 miljoen is indirect verlies. En ik zie KJH er ook niet voor aan om naar zo'n tweederangs wannabe-topclub als AZ te gaan. Die heeft ook nog wel een béétje ambitie in z'n bol.
Gourmetten of steengrillen?
  zaterdag 24 februari 2007 @ 14:08:01 #98
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_46622623
Klaas-Jan gaat echt geen stap terug doen. Die gaat óf naar een betere club en anders blijft ie mooi bij Ajax.
  zaterdag 24 februari 2007 @ 14:16:10 #99
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_46622843
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 13:49 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Gewoon een hekel aan allebei.
had je een vuilniszak aan ?
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zaterdag 24 februari 2007 @ 15:20:12 #100
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_46624578
Iedereen nog gefeliciteerd met Mauro trouwens
Jawel, je keek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')