Of de context juist is, is onderhevig aan subjectiviteit.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Alles wat in de Koran staat is geoorloofd! Alles. Maar bekijk zaken wel in de juiste context.²
1e gebod: Koran is wetquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Alles wat in de Koran staat is geoorloofd! Alles. Maar bekijk zaken wel in de juiste context.²
probeer je zinnen eens te vertalen naar het marokkaans en dan weer terug vertalen naar het nederlands. misschien dat je er dan wel achterkomt waarom je bullshitboy bentquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Hier verder. Gaarne nu wel inhoudelijk en stabiel reageren. Respect is het uitgangspunt en ruwe soliditeit de regel.²
Dat is ook zo'n mooie excuus-zin. Niemand weet namelijk wat de juiste context is. De ene moslim zegt namelijk dat men de tanden met een vijgentak moet poetsen omdat "de profeet" dat ook deet en de andere verkondigt integratie onder de vlag van assimilatie. Hier in NL is er maar een echte oplossing voor moslims: er uit sodemieteren!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Na mijn tijd. Maar ik sindsdien veel rare dingenmeegemaakt. Ook veel goeie dingen trouwens.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is dit na je tijd bij Simac? Ben je hogerop gekomen dat je mensen kunt ontslaan? En....waarom is dit moeilijk voor me te geloven, volgens de meeste Fok!kers ben ik een extremist of een fundamentalist, maar ook ik heb jaren onder een vrouw gewerkt, probleemloos.²
Ook zo'n typische papegaaien methode van aanvoeren van "argumenten", als we het maar vaak genoeg roepen wordt het vanzelf wel een argument. Dit is 100% wederzijdse onzin.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:07 schreef heracles het volgende:
De vrouwen worden modern en de mannen worden extreem uit frustatratie.
Wahahahaha...pot ketel...balk splinter zegt de gek.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ook zo'n typische papegaaien methode van aanvoeren van "argumenten", als we het maar vaak genoeg roepen wordt het vanzelf wel een argument. Dit is 100% wederzijdse onzin.²
Bullshitboy!!! Gewèldig!!!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:08 schreef PVV het volgende:
[..]
probeer je zinnen eens te vertalen naar het marokkaans en dan weer terug vertalen naar het nederlands. misschien dat je er dan wel achterkomt waarom je bullshitboy bent
Klopt helemaal. niks tegenin te brengen, daar zijn ze een stuk ''beter''. Maar ze pakken die idioten daar dan ook een stuk harder aan. Wat wij hier hebben is i.h.a. wel een heel ander slag. Daar in marokko lachen ze zich de ballen uit hun broek dat we die idioten van ze hier binnen gelaten hebben. Ze weten daar niet hoe hard ze good riddance moeten zeggenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:16 schreef wonko het volgende:
Maar het topic Marokkaanse vrouw wordt modern. ging hierom
[..]
Puur wetenschappelijk benaderd is je stukje tekst verre van de waarheid. Je gebruikt de steeds meer befaamd wordende papegaaienmethode (zeker op Fok!), en elke keer maar naroepen, dan wordt het vanzelf wel een geldig argument, hoopt men althans. Helaas is dit niet de manier waarop de mods en ik hebben afgesproken een geldig discours te vormen.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:25 schreef siggi het volgende:
[..]
Klopt helemaal. niks tegenin te brengen, daar zijn ze een stuk ''beter''. Maar ze pakken die idioten daar dan ook een stuk harder aan. Wat wij hier hebben is i.h.a. wel een heel ander slag. Daar in marokko lachen ze zich de ballen uit hun broek dat we die idioten van ze hier binnen gelaten hebben. Ze weten daar niet hoe hard ze good riddance moeten zeggen
Ja joh....? Is dat puur wetenschappelijk benaderd zo? En ik gebruik steeds dezelfe p-methode op fok? Ben wel benieuwd waar je dat dan op baseert, laatste post voor vandaag van mij is al aantal maanden geleden. En misschien is het niet een p-methode maar hebben meer en meer mensen hier in Nederland het helemaal gehad met dat soort lui. Eén generatie met integratieproblemen, geen probleem, tweede gerneratie.... OK vind ik al minder maar geef ze de tijd, drie generaties en nog steeds geen succes, dan is mijn geduld op.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Puur wetenschappelijk benaderd is je stukje tekst verre van de waarheid. Je gebruikt de steeds meer befaamd wordende papegaaienmethode (zeker op Fok!), en elke keer maar naroepen, dan wordt het vanzelf wel een geldig argument, hoopt men althans. Helaas is dit niet de manier waarop de mods en ik hebben afgesproken een geldig discours te vormen.
Ik reken op je begrip en hoop dat je dit beseft.²
En weer een pot ketel verhaal.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Puur wetenschappelijk benaderd is je stukje tekst verre van de waarheid. Je gebruikt de steeds meer befaamd wordende papegaaienmethode (zeker op Fok!), en elke keer maar naroepen, dan wordt het vanzelf wel een geldig argument, hoopt men althans. Helaas is dit niet de manier waarop de mods en ik hebben afgesproken een geldig discours te vormen.
En hoe vaker jij smijt met de term 'papegaaienmethode', hoe meer jij denkt overtuigend over te komen?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is dit de account van Michiel Smit ofzo? Sinds je politiek niet meer actief bent post je maar 50 x per dag op FOk?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:24 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n mooie excuus-zin. Niemand weet namelijk wat de juiste context is. De ene moslim zegt namelijk dat men de tanden met een vijgentak moet poetsen omdat "de profeet" dat ook deet en de andere verkondigt integratie onder de vlag van assimilatie. Hier in NL is er maar een echte oplossing voor moslims: er uit sodemieteren!
Al zou ik 50 keer zeggen dat als ik 1 en 1 optel 2 krijg, het blijft waarheid.quote:Op maandag 26 februari 2007 08:15 schreef Gia het volgende:
[..]
En hoe vaker jij smijt met de term 'papegaaienmethode', hoe meer jij denkt overtuigend over te komen?
Dit is, geloof ik, al de vierde keer dat je hiermee pareert. Kun je nu echt niks nieuws bedenken?
Je lijkt Goebels wel. Leugens maskeren en blijven herhalen totdat deze als waarheid aangenomen zijn. En die cliche discussie maniertjes van je zijn ook heel vermakelijk.quote:Op maandag 26 februari 2007 09:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Al zou ik 50 keer zeggen dat als ik 1 en 1 optel 2 krijg, het blijft waarheid.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |