Ik ben inderdaad bang dat dat juist wel is wat ie wil zeggen. Maar als de vrouw in kwestie daar verder zelf geen moeite mee heeft, dan kun je daar verder weinig over zeggen, en dat kun je alleen maar tussen de regels door lezen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:56 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
[..]
Wil je hiermee zeggen dat als je je vrouw binnenshuis slaat wel goed is?
Ik hoop toch van niet.
Ik ga nog steeds uit van het goede van de mens, dus ik wacht nog even op zijn repley.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad bang dat dat juist wel is wat ie wil zeggen. Maar als de vrouw in kwestie daar verder zelf geen moeite mee heeft, dan kun je daar verder weinig over zeggen, en dat kun je alleen maar tussen de regels door lezen.
Wat je wil, maar verwacht er niet teveel van.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:02 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Ik ga nog steeds uit van het goede van de mens, dus ik wacht nog even op zijn repley.![]()
Ik weet niet hoe dat bij jullie thuis heet, maar bij ons heten afspraken in huis gewoon afspraken in huis. Dat jij het gelijk naar geweld toe trekt zegt mij meer over jou. Als moslim keur ik ongeoorloofd geweld altijd af.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:56 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
[..]
Wil je hiermee zeggen dat als je je vrouw binnenshuis slaat wel goed is?
Ik hoop toch van niet.
Daarmee ontwijk je wel weer mooi de vraag maat. Jij houd wel van een beetje puzzelen, niet ?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:29 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat bij jullie thuis heet, maar bij ons heten afspraken in huis gewoon afspraken in huis. Dat jij het gelijk naar geweld toe trekt zegt mij meer over jou. Als moslim keur ik ongeoorloofd geweld altijd af.
Dit keer val ik je niet eens aan, ik zou gewoon graag eens zien dat je open kaart speelt inplaats van steeds met van die ontwijkende antwoorden te komen. Als jij inhoudelijke antwoorden wil, zal je eerst moeten ophouden met verstoppertje te spelen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:29 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Jouw eerste inhoudelijke reactie, ooit, moet anders ook nog komen.
Je vind het waarschijnlijk dan ook niet erg dat ik wil meedelen dat je visie vergelijkbaar is met een gierwagen die door de Keukenhof jakkert?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Uiteindelijk moet iedereen voor zich bepalen hoe hij of zij wil leven, alleen is dit een forum dus mag ik als visionair toch mijn visie aangaande bepaalde zaken met jullie delen? Is een retorische vraag overigens.²
Ik heb zelfs mensen ontslag moeten geven omdat ze zich niet konden vinden dat een vrouw boven hun positie zat.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:16 schreef wonko het volgende:
Maar het topic Marokkaanse vrouw wordt modern. ging hierom
Ontslag
Twintig jaar geleden was het wel anders. Saloua Karkri-Belkeziz startte toen als eerste vrouw in Marokko een ICT bedrijf. Er namen zelfs mannen ontslag, omdat ze niet onder een vrouw wilden werken.
Terwijl het toch zo mooi is....de positie van een vrouw boven je...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik heb zelfs mensen ontslag moeten geven omdat ze zich niet konden vinden dat een vrouw boven hun positie zat.
Volgens mij is een pak slaag toch echt geweld. lees nog eens goed:quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:29 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat bij jullie thuis heet, maar bij ons heten afspraken in huis gewoon afspraken in huis. Dat jij het gelijk naar geweld toe trekt zegt mij meer over jou. Als moslim keur ik ongeoorloofd geweld altijd af.
Meervoud? Waren het Moslims?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik heb zelfs mensen ontslag moeten geven omdat ze zich niet konden vinden dat een vrouw boven hun positie zat.
Mjah, spijtig maar waar. Deze mensen waren niet gewend dat ze met een vrouw moesten samenwerken die boven hun positie stond. Laat staan dat de werkorders in goede aarde vielen.quote:
Tja, maar wat is dan geoorloofd geweld?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:29 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Als moslim keur ik ongeoorloofd geweld altijd af.
Dat is aan een moslim voorbehouden.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Tja, maar wat is dan geoorloofd geweld?
Dat vraag ik me dus af. Ergens in de koran staat dat je een vrouw die je van ontrouw verdenkt mag kastijden. Iets van die strekking. Is dat dan geoorloofd geweld? Omdat het in de koran staat?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:34 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Dat is aan een moslim voorbehouden.
Is dit na je tijd bij Simac? Ben je hogerop gekomen dat je mensen kunt ontslaan? En....waarom is dit moeilijk voor me te geloven, volgens de meeste Fok!kers ben ik een extremist of een fundamentalist, maar ook ik heb jaren onder een vrouw gewerkt, probleemloos.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mjah, spijtig maar waar. Deze mensen waren niet gewend dat ze met een vrouw moesten samenwerken die boven hun positie stond. Laat staan dat de werkorders in goede aarde vielen.
Alles wat in de Koran staat is geoorloofd! Alles. Maar bekijk zaken wel in de juiste context.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus af. Ergens in de koran staat dat je een vrouw die je van ontrouw verdenkt mag kastijden. Iets van die strekking. Is dat dan geoorloofd geweld? Omdat het in de koran staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |