There's no such thing as bad publicity.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:27 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik heb m al verzonden via de site die BONG net gaf (per fax dus), het was snel getypt door mij en ik heb m nu door de spellcheck gehaald, en stonden idd wat fouten inmaar het gaat idd om de boodschap toch?
![]()
Maar het prettige is wel dat ze hun Nederlands proberen te verbeteren! Doe dat ook eens op het forum!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:29 schreef APK het volgende:
[..]
There's no such thing as bad publicity.
Wat mij betreft krijgt ze er twee.![]()
Mensen slaan helemaal door hier.
*Shrug* Ik noem het bezigheids therapie. Links van me kijk ik naar "Tahnhauser" op Mezzo, terwijl ik wat documentan aan het processen ben. En tussen door effe Natasia zieken...leuk toch?quote:
Ik heb je hele post gelezen en er uitgehaald wat van belang was voor mijn reactie, deze ging over het feit dat PON de boot al afgehouden had.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:22 schreef RSie het volgende:
als je mijn gehele post had gelezen had je er dus uit op kunnen maken dat het voor een gewoon dealertje niet haalbaar is om dit soort promotionele acties uit te voeren.
hiervoor zijn ze gewoonweg niet kapitaalkrachtig genoeg![]()
Stel je nou eens voor,.. de prijs van een Touareg ligt voor de inkoop al ver boven de 50.000 euro.
er zijn maar heel weinig zelfstandigen die zo'n groot bedrag kunnen missen voor een dergelijke actie.
en dan krijgen ze nog geeneens de publiciteit op tv maar alleen op de streams.
als ze ook nog op tv willen komen dan mag er nog een flink bedrag bovenop gelegd worden!
Nou inderdaad, en dan ondertussen maar roepen dat Brian een psycho isquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:29 schreef APK het volgende:
[..]
There's no such thing as bad publicity.
Wat mij betreft krijgt ze er twee.![]()
Mensen slaan helemaal door hier.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:31 schreef kleinzusje het volgende:
OT: Heeft ze nou net boven de boontjes staan niezen ?
Ik denk dat dat wel meevalt RSie, de whiskey man staat ook als partner op d eDGK site, en hij doet het als hobby naast zijn werk als leraar. Ik zou zeggen 6mln op de bank bewoners, doe er wat leuks mee!!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:22 schreef RSie het volgende:
[..]
als je mijn gehele post had gelezen had je er dus uit op kunnen maken dat het voor een gewoon dealertje niet haalbaar is om dit soort promotionele acties uit te voeren.
hiervoor zijn ze gewoonweg niet kapitaalkrachtig genoeg![]()
Stel je nou eens voor,.. de prijs van een Touareg ligt voor de inkoop al ver boven de 50.000 euro.
er zijn maar heel weinig zelfstandigen die zo'n groot bedrag kunnen missen voor een dergelijke actie.
en dan krijgen ze nog geeneens de publiciteit op tv maar alleen op de streams.
als ze ook nog op tv willen komen dan mag er nog een flink bedrag bovenop gelegd worden!
Is dit Commentaar Op de Streams?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:31 schreef kleinzusje het volgende:
OT: Heeft ze nou net boven de boontjes staan niezen ?
Schiet niet op.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:31 schreef demins het volgende:
Maar het prettige is wel dat ze hun Nederlands proberen te verbeteren! Doe dat ook eens op het forum!![]()
O die is best leuk hoorquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:33 schreef raggende_annie het volgende:
zat s ff wat te kloemelen in photosoep.
zo zien ze dr best onschuldig uit die twee
[afbeelding]
wat ies mis met deze???quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:31 schreef demins het volgende:
[..]
Maar het prettige is wel dat ze hun Nederlands proberen te verbeteren! Doe dat ook eens op het forum!![]()
ik heb er zin an.quote:
Pardonquote:
Moet dit topic snel vol of zo?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:38 schreef jakees het volgende:
Ze eten kwart over half 7
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |