Zie eerste pagina van de vorige COS.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:21 schreef Kinga het volgende:
wat is dit voor gare tt btw
Ik vind het een zieke actie van jou.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:09 schreef BwennieBren het volgende:
Waarom zegt niemand wat van mijn brief?Kan ik m zo verzenden of niet?
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:24 schreef Mika25 het volgende:
![]()
Ze weer niet of de email op .nl eindigt.
Ik had hem voor je gecorrigeerd, maar helaas waren het blijkbaar teveel codes ineens, waardoor het allemaal helemaal een ratjetoe werd. Maar ach, als de boodschap maar overkomt (en die is loud and clear).quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:16 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Nou waar dan? "familie" en "gedraagt" zijn er 2. Als je nog meer ziet, zeg dan dan verbeter ik ze wel, ik ga m wel verzenden nl.
Is van Carlaaquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze belt de redactie. Volgens mij is ze ergens niet blij over?
Petraaa, Huub leest je schaakboek!
Carlaaaaaaaaa had hem gestuurd.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Owquote:
Zou de redaktie haar al gewaarschuwd hebben dat het kansloos is?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb m al verzonden via de site die BONG net gaf (per fax dus), het was snel getypt door mij en ik heb m nu door de spellcheck gehaald, en stonden idd wat fouten inquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:25 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik had hem voor je gecorrigeerd, maar helaas waren het blijkbaar teveel codes ineens, waardoor het allemaal helemaal een ratjetoe werd. Maar ach, als de boodschap maar overkomt (en die is loud and clear).
Je bent een helt!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:27 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik heb m al verzonden via de site die BONG net gaf (per fax dus), het was snel getypt door mij en ik heb m nu door de spellcheck gehaald, en stonden idd wat fouten inmaar het gaat idd om de boodschap toch?
![]()
Nee, amanda.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:27 schreef Lunaflame het volgende:
Ik heb geen geluid aan, maar deed braindead nou net nasty na??
Helten zijn zeldzaamquote:
Zo is hetquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:27 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik heb m al verzonden via de site die BONG net gaf (per fax dus), het was snel getypt door mij en ik heb m nu door de spellcheck gehaald, en stonden idd wat fouten inmaar het gaat idd om de boodschap toch?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |