Nee ze zegt: toerrekquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
zdngmw heeft het over een TOEREG.
![]()
die is na 4 maanden gdk te ordiquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toen ze het programma net binnen was had ze het over een Touran...
dat doet ie automatisch hier op fok, is gewoon de titel van het subforum, in je mailtje zal het goed staan...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:07 schreef a_leeuwtje het volgende:
Ik had het fokforum vermeld in de brief!![]()
Nu staat er Gouden Kooi (gelukkig niet in mijn mailtje ) weet ienmand hoe dit kan?
![]()
Omdat je hier een link naar een Fok topic had neergezet, en dan maakt hij daar automatisch de naam van dat topic op subforum van.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:07 schreef a_leeuwtje het volgende:
Ik had het fokforum vermeld in de brief!![]()
Nu staat er Gouden Kooi (gelukkig niet in mijn mailtje ) weet ienmand hoe dit kan?
![]()
Prima .... doenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:09 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Nee ze zegt: toerrek
Waarom zegt niemand wat van mijn brief?Kan ik m zo verzenden of niet?
Ik vind hem primaquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:09 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Alles kan, maar ben het eens met Leandra: te veel mails en het is juist publiciteit. Dat lijkt me trikkiequote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:09 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
He BONG kan ik daarmee dus online faxen verzenden?quote:
Jup, en het is helemaal gratisquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:11 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
He BONG kan ik daarmee dus online faxen verzenden?![]()
Wat mij betreft kun je hem verzenden, maar ik denk echt dat Tonny zijn standaard "stuur maar een fax" antwoord gegeven heeft en van plan is nix meer van zich te laten horen of haar maandag af te wimpelen, juist al die anti-reacties zouden de man wel eens kunnen doen besluiten het wel te doen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:09 schreef BwennieBren het volgende:
Toen ik had gebeld moest ik eerst kiezen welke afdeling ik doorgeschakeld wou worden. Het was een computerstem dus ik moest kiezen. Ik had voor 3 gekozen de werkplaats. Toen kwam er een meneer aan de lijn, dus ik heb ze het geluidsfragmentje laten horen. Hij luisterde aandachtig en zei oke, en toen hangde hij ineens op.quote:
Ja natuurlijk, zo vlug mogelijk.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:09 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Zolang hij maar begrijpt dat hij geen tv-reclame gaat krijgen. De auto zal uitsluitend op de streams te zien zijn...voor ongeveer 5 seconden.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat mij betreft kun je hem verzenden, maar ik denk echt dat Tonny zijn standaard "stuur maar een fax" antwoord gegeven heeft en van plan is nix meer van zich te laten horen of haar maandag af te wimpelen, juist al die anti-reacties zouden de man wel eens kunnen doen besluiten het wel te doen.
op een loopband kost wat oefening en haar conditie zal wel niet echt goed zijn met haar amnier van levenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:13 schreef Kinga het volgende:
Zou me niks verbazen als Amanda zo struikelt, je hoort dat ze haar voeten niet hoog genoeg optilt.
"Het Pieter Baan nu ook al internet?" vraagt de garagehouder zich af. Waarop hij de mail weggooid en weer auto's gaat verkopen.....quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:05 schreef a_leeuwtje het volgende:
Geachte heer Keijzers,
Via het Internet heb ik vernomen dat Natasia Blank vanuit “De Gouden Kooi” u gevraagd heeft om een Touareg ter beschikking te stellen.
Zij zal dan voor u reclame gaan maken/rijden en dit zal dan via de televisie in bovengenoemd programma en het Internet te zien zijn. Helaas mag zij De Gouden Kooi alleen verlaten voor activiteiten die haar gegund worden door haar mede miljonairs, Ik kan u dus vertellen dat die reclame gaat tegen vallen want “Natasia” is helemaal niet geliefd in De Gouden Kooi.
Het is een enorme schreeuwlelijk, die met haar grote mond en ordinaire geschreeuw denkt alles te kunnen bereiken. De dingen speelt op een oneerlijke vieze manier en het liefst mensen op persoonlijke en zeer pijnlijke manier “pakken kan”. Gelukkig zijn er miljonairs die het fatsoen kunnen opbrengen dit niet te doen over de rug van familieleden en dierbare van mede miljonairs.
Een moeder noemt ze zich dan. Haar kinderen worden gewoon in de steek gelaten omdat “mama” haar eigen doelen moet nastreven. Rijbewijs halen en vervolgens een gratis auto daar aan overhouden. Dit alles over de rug van haar kinderen (5 en 9 jaar oud) die zelf maar moeten aangeven wanneer ze het niet meer trekken en” mama” naar huis moet komen. DIT ZOU NIET MOGEN OP DE NEDERLANDSE TELEVISIE!!!!!!
Mocht u meer informatie willen voordat u een besluit gaat nemen, haal dan van deze site De Gouden Kooi wat achtergrond informatie dan kan ik u vertellen dat het voor u bedrijf geen reclame zal zijn deze “dame” in uw Touareg rond zal gaan rijden.
Met vriendelijke groet,
Als alleenstaand werkend moeder kon ik niet anders dan toch maar in de mail springen van kwaadheid
bij deze is de mail verstuurd
Daar gaat het niet om, iemand die gehaat is staat ook in de belangstelling, iemand die in de belangstelling staat maakt per definitie reclame....quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:14 schreef Mika25 het volgende:
Zolang hij maar begrijpt dat hij geen tv-reclame gaat krijgen. De auto zal uitsluitend op de streams te zien zijn...voor ongeveer 5 seconden.
Trein ( = een hint)quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:15 schreef Mika25 het volgende:
Was dat een treintje? Of camera-rails?
Nou waar dan? "familie" en "gedraagt" zijn er 2. Als je nog meer ziet, zeg dan dan verbeter ik ze wel, ik ga m wel verzenden nl.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:10 schreef Tissik het volgende:
[..]
Geachte heer, mevrouw,
enz... het barst van de taalfouten.
Misschien op maandag dat is nasty haar "echte" verjaardag. Leuk kadootje voor haar.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:14 schreef kleinzusje het volgende:
Gert, dacht er net nog aan: Zondag nieuwe bewoner ??? Op het feest van het jaar ??? Kleine kans.
Het bedrijf wat nu gezegd heeft "stuur maar wat meer informatie" is geen merkdealer.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:14 schreef RSie het volgende:
een gewoon autobedrijfje zal een dergelijk bedrag nooit of te nimmer kunnen en willen ophoesten.
dit soort bedragen zijn alleen weggelegd voor de VAG-groep (Volkswagen-audi groep) zelf .
mochten er dus mensen zijn die welwillend zijn tegenover een mailactie ter voorkoming van het verkrijgen van een Touareg door mevr. Natasja raadt ik jullie allemaal te zeerste aan om een mail richting de importeur te verzenden. info@pon.n
Goed idee, dan kunnen ze van daaruit elke keer worden hergebruikt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:17 schreef kleinzusje het volgende:
Misschien ook een topic waard ? Brieven aan dealers ?
Het zou wel een heerlijke streek zijn van de redactie, als ze het feest van de in het middelpunt van (de door haar zo geliefde) belangstelling staande Natasia opleuken met een spraakmakende nieuwe bewoner.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:14 schreef kleinzusje het volgende:
Gert, dacht er net nog aan: Zondag nieuwe bewoner ??? Op het feest van het jaar ??? Kleine kans.
Als hij het dan maar gelezen heeft er blijft altijd wel iets van hangen dat verzeker ik jequote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:15 schreef stoppelbaard het volgende:
[..]
"Het Pieter Baan nu ook al internet?" vraagt de garagehouder zich af. Waarop hij de mail weggooid en weer auto's gaat verkopen.....
Zo is dat.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:19 schreef a_leeuwtje het volgende:
[..]
Als hij het dan maar gelezen heeft er blijft altijd wel iets van hangen dat verzeker ik je
Ja optiefen met die huisvlijt Goed idee.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:17 schreef kleinzusje het volgende:
Misschien ook een topic waard ? Brieven aan dealers ?
Ze heeft het geen eens door johquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zou wel een heerlijke streek zijn van de redactie, als ze het feest van de in het middelpunt van (de door haar zo geliefde) belangstelling staande Natasia opleuken met een spraakmakende nieuwe bewoner.![]()
Alleen al omdat ze de aandacht wegslurpt, zal Natasia haar meteen al háten.
Ik voorspel binnen een kwartier de eerste opmerking: " HALLLOOOOOOOO!! Het is MIJN feestje vandaag!!!"![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja optiefen met die huisvlijt Goed idee.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:09 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
als je mijn gehele post had gelezen had je er dus uit op kunnen maken dat het voor een gewoon dealertje niet haalbaar is om dit soort promotionele acties uit te voeren.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het bedrijf wat nu gezegd heeft "stuur maar wat meer informatie" is geen merkdealer.
Zowel Pon als de Volkswagendealers hebben tot nu toe allemaal de boot afgehouden.
Hij was net te laat en hij was net te snel en toen maakte hij een paar typfoutjes..... kan gebeuren toch?!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:21 schreef Kinga het volgende:
wat is dit voor gare tt btw
Als er een nieuwe bewoner in het huis komt niet?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:21 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ze heeft het geen eens door joh
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja optiefen met die huisvlijt Goed idee.
Rijbewijs binnen, maar toch met de NSquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |