Ik ben dan ook een kwaliteits user hequote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:41 schreef Sebasser het volgende:
Goed topic wel.
Vanaf 7 uur in eindhoven.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:43 schreef Sjakie01 het volgende:
Hey geil, er wordt dus gezopen en geneukt?
hihi.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een kwaliteits user he
waar staat dat?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:43 schreef Sjakie01 het volgende:
tuulk welquote:
Nou, gezopen en geneukt wordt er hier vanaaf wel. Of het op die miet gebeurt,geen ideequote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:43 schreef Sjakie01 het volgende:
denk het nietquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
tuulk wel
Sebas en ik zijn er toch. Wij baggeren hem wel ff vol
hea sebas?
dat zuipen wel jaquote:
Nou weet ik niet over Sebasser via Utrecht gaat? Maar daar schijnt het op het moment niet lollig te zijn qua verbinding.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
denk het niet
Sebasser moet al bijna vertrekken om op tijd in Eindhoven te zijn![]()
Ik gok dat hij beter via Zwollywood deventer Zutphen Arnhem Nijmegen Den Bosch kan gaan en daar dan overstappen naar Eindhovenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:16 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou weet ik niet over Sebasser via Utrecht gaat? Maar daar schijnt het op het moment niet lollig te zijn qua verbinding.
zn trein ging om 15:43 ofzo zei hij in het vorige deelquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
denk het niet
Sebasser moet al bijna vertrekken om op tijd in Eindhoven te zijn![]()
Storingenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:46 schreef NanKing het volgende:
De storing in Utrecht is toch al gefixed?.
vanwaar komt hij? groningen he? Dan moet hij idd van groningen naar zwolle, en dan idd deventer enzo. Want volgens de planner gaat hij over utrecht. En momenteel zuigt dat keihard.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik gok dat hij beter via Zwollywood deventer Zutphen Arnhem Nijmegen Den Bosch kan gaan en daar dan overstappen naar Eindhoven
15:42 Groningen 2b Zwolle Intercity 558 NSquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
vanwaar komt hij? groningen he? Dan moet hij idd van groningen naar zwolle, en dan idd deventer enzo. Want volgens de planner gaat hij over utrecht. En momenteel zuigt dat keihard.
of hij moet
13:42 i Groningen 2b Zwolle Intercity 550 NS
13:59 Assen
14:44 Zwolle
15:25 Amersfoort
En van amersfoort naar a'dam CS
en dan
16:23 Hertogenbosch ('s)
16:43 i Eindhoven
ja maar lieverd, op utrecht heb je flink vertraging dan. Dus het is IMHO beter om een andere route te nemen. Dus of via die van stroek, of via a'dam CSquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
15:42 Groningen 2b Zwolle Intercity 558 NS
17:40 Utrecht Centraal 9
17:51 Utrecht Centraal 15 Hertogenbosch ('s) Intercity 3563 NS
18:43 Eindhoven 2
Je moest eens weten hoevaak ik wel geen vertraging heb met die treinquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:51 schreef NanKing het volgende:
Ja godver wat een kneuzenkermis is dit allemaal.
Sebas ik schop je echt zó hard he.
waweejeniezekerquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:52 schreef Sebasser het volgende:
mahgoe, kweet niet zo zeker meer.
ruilen?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:51 schreef maedel het volgende:
en alweer ben ik blij dat ik een auto heb...
Daar ging 't niet omquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoevaak ik wel geen vertraging heb met die treinen altijd of op utrecht of op zwolle
die van stroek zou ik zeggen, want via a'dam cs kom je ook nog via utrecht.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:52 schreef Sebasser het volgende:
mahgoe, kweet niet zo zeker meer.
kut,daar had ik dus niet op gelet!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:53 schreef maedel het volgende:
[..]
die van stroek zou ik zeggen, want via a'dam cs kom je ook nog via utrecht.
wat heb je te bieden?quote:
een kortingkaart,binnenkort een OV en een MikeyMo?quote:
En dat voor mijn Honda Accord?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
een kortingkaart,binnenkort een OV en een MikeyMo?
ooh,dat had je wel even eerder mogen zeggen dat het een honda wasquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:59 schreef maedel het volgende:
[..]
En dat voor mijn Honda Accord?
Nee dank u![]()
als we jou nou eens vrij houden vanavond, dan kan jij ons natuurlijk mooi thuis afleverenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:51 schreef maedel het volgende:
en alweer ben ik blij dat ik een auto heb...
het punt is dat ik die kant echt helemáál niet op ga.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als we jou nou eens vrij houden vanavond, dan kan jij ons natuurlijk mooi thuis afleveren![]()
Zegt ze met haar bijna een ov en geen rijbewijs...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh,dat had je wel even eerder mogen zeggen dat het een honda was
dan wil ik hem geeneens
en als ik hier nu op de blote knietjes op de kokosmat ga zitten smeken, pleaz pleazquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:09 schreef Sebasser het volgende:
okeuj, ik kom niet naar de meet.
voornamelijk toch dat ik dus zoveul geld kwijtben, toch best wel weinig mensen komen, ookal zijn het toffe mensen
en toch dat ik eig vrij weinig zin heb om die nacht daar te blijven wachten op de trein.
Ik kom wel naar de volgende meet, die is immers hier in grun.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en als ik hier nu op de blote knietjes op de kokosmat ga zitten smeken, pleaz pleaz![]()
oi,grunn rocksquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik kom wel naar de volgende meet, die is immers hier in grun.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:13 schreef Sebasser het volgende:
Nou, ik ga nog ff slapen.
jammer hoorquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik kom wel naar de volgende meet, die is immers hier in grun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |