abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46729216
Hoe red ik het zonder sex?
Tja,weet ik eigenlijk niet,het is echt niet zo dat ik er niet naar verlang.
Het word alleen de laatste jaren steeds erger,en ik heb ook nog denk ik de mannelijke variant van 'rammelende stokken''(weet niet zo gauw een versie daarvoor,-prostaat?-ballen??),en ik help mijzelf eens per week,schijnt dat als je ''de boel'' niet gaande houdt (lees staande houd) dan loopt het ook af met de jaren.
Moet ik even niet aan denken,brrr....
pi_46766650
quote:
schijnt dat als je ''de boel'' niet gaande houdt (lees staande houd) dan loopt het ook af met de jaren.
stiekem geloof ik daar niets van
pi_46773947
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 11:58 schreef ghanib het volgende:
stiekem geloof ik daar niets van
Het kan mij eigenlijk weinig schelen of het waar is of niet,het spookbeeld blijft wel hangen!
heb je eindelijk geluk,lukt het voor geen meter......
pi_46793493
quote:
Op maandag 26 februari 2007 20:45 schreef ghanib het volgende:
wow. Wat veel singles hier die echt al _jaren_ geen relatie hebben. Als ik single ben verlang ik naar een relatie, maar Iedere keer dat ik een relatie heb heb ik het gevoel dat ik niet meer vrij ben... best lastig.

Aan de mensen hierboven die echt al tijden geen relatie hebben gehad: hebben jullie veel one-night-stands? Zo nee, hoe red je het zo verschrikkelijk lang zonder seks? -/
je redt het wel zonder seks..

maar voor veel mannen is het minder makkelijk te krijgen dan de meeste vrouwen...

vooral op dagen dat je erg veel zin erin hebt, zal je niet zo gauw iets "ff scoren"...
juist op de dagen dat je er geen zin in hebt, heb je weer iets

wat dat betreft kunnen wij niet zo makkelijk even een kort rokje en een truitje met diepe inkijk aantrekken zoals de dames

(nu zullen sommige vrouwen zeggen dat dat helemaal niet zo is, en dat ze het alleen aantrekken omdat ze het 'leuk vinden' maar goed, hen zullen de blikken dan ook wel niet ontgaan (of ze zijn eraan gewend ) )

oja voor diegene die bang is dat hij impotent wordt: nee hoor tot je 90ste kan je nog ertegen aan, of je nu wel of geen partner hebt...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_46797984
Heyyy, jah inderdaad, maar als je eenmaal weer ff een scharrel hebt, dan weet je weer wat je mist en wil je niet zonder sex maar goed, ik dacht aantal maand geleden dat ik het perfect voor elkaar had, maar zij bleek tot over d'r oren verliefd op mij en ik voelde gewoon niks... noujah doe je niks aan, kan je beter stoppen (voor haar kant dan).

Dat idee heb ik ook altijd, ik heb soms een "date" (gewoon film kijken, stappen ofzo) met een meisje waarvan ik weet dat ze me wel leuk vind, maar dan heb ik nergens behoefte aan, en een keer in't weekend, drankje op, heb je gewoon zin, krijg je toch niks... en die vrouwen die kunnen vaak wel als ze willen wat krijgen, tenminste paar goeie vriendinnen van me geven dat wel toe! Gemeen

Ik denk trouwens ook dat als ik zin had ik zomaar ff iemand kon scoren ik nog weinig reden zie voor een relatie, om de week een one-night (met al dan niet af en toe dezelfde) zou wel ideaal zijn.
pi_46798084
quote:
Op maandag 26 februari 2007 13:26 schreef Godshand het volgende:

[..]

leuk lijstje maar ik zie het niet als MEER nadelen...

meer als andere nadelen, ze houden wat mij betreft eigenlijk elkaar in evenwicht...

voordelen van een relatie:

1)je deelt intimiteit
2)sex mogelijk. de echte waaghalzen doen ook nog aan partnerruil/open relatie (dus argument van steeds maar 1 persoon hoeft niet op te gaan)
3)je krijgt ongevraagd vrienden en familie erbij maar als het daarmee klikt kan het best gezellig zijn
4)je hebt met zijn 2en meer te besteden aan woningen, auto's meubels etc.
5)nadenken over een toekomst doe je toch wel, of het nu alleen of samen is...
6)er is een mogelijkheid om eigen nageslacht te kweken.. op de biologische manier is dat geen straf
7)als je samenwoont is er vaak iemand om mee te praten en samen te lachen...

ik denk eerder dat het van jezelf en je persoonlijkheid (sommige mensen neigen nu eenmaal naar afhankelijkheid, tot het gestoorde aan toe) afhangt in welke voordelen je trek hebt...
Precies, voor mij ook liever een serieuze relatie dan dat vrijgezellen leven. Heeft veel meer voordelen. Maar ja, tegenwoordig zijn alle leuke meiden of bezet, of ze willen zich niet binden (omdat ze in een wilde fase van hun leven zitten ofzo, of slechte ervaringen hebben gehad in vorige relaties). Ben nu meer als 7 maanden vrijgezel, en in het begin was het wel even lekker, maar achteraf gezien heeft het meer nadelen als voordelen.
pi_46798151
je kan oneindig single blijven hoor
pi_46798239
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 09:11 schreef speedstar het volgende:

[..]

Precies, voor mij ook liever een serieuze relatie dan dat vrijgezellen leven. Heeft veel meer voordelen. Maar ja, tegenwoordig zijn alle leuke meiden of bezet, of ze willen zich niet binden (omdat ze in een wilde fase van hun leven zitten ofzo, of slechte ervaringen hebben gehad in vorige relaties). Ben nu meer als 7 maanden vrijgezel, en in het begin was het wel even lekker, maar achteraf gezien heeft het meer nadelen als voordelen.
Na een jaar anderhalf jaar denk je er misschien wel anders over, maar goed, ik heb ook sinds ik single ben m'n school afgemaakt, vaste baan gevonden, auto gekocht, van huurflatje naar koopwoning gegaan, etc... dus had eigenlijk ook wel tijd voor mezelf nodig onbewust.

Zou wel schelen om de vaste lasten te delen met iemand, hou je wat meer geld over, maar dat is nou niet echt een reden om een relatie te nemen hehe!

Maar je hebt wel gelijk hoor, een goede serieuze relatie is natuurlijk altijd mooi, maar wat je zegt, perfecte vrouwen of wat ook maar in de buurt komt zijn er niet, ze zijn bezet of komen idd vaak uit een belabberde relatie en vertrouwen geen vent meer...
pi_46813944
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:07 schreef Godshand het volgende:
wat dat betreft kunnen wij niet zo makkelijk even een kort rokje en een truitje met diepe inkijk aantrekken zoals de dames

(nu zullen sommige vrouwen zeggen dat dat helemaal niet zo is, en dat ze het alleen aantrekken omdat ze het 'leuk vinden' maar goed, hen zullen de blikken dan ook wel niet ontgaan (of ze zijn eraan gewend ) )
Dat denken mannen ja, maar dat komt omdat veel mannen het wel kunnen op alles dat maar ergens een gat heeft. Voor vrouwen (althans, voor mij) werkt het toch anders, want een vrouw stelt vaak toch nog wel ENIGE eisen aan wat ze mee naar huis neemt. Kort rokje en diep decollete okee, maar als je dan vervolgens zo'n naar zweet, rook en drank stinkend iemand naast je hebt liggen die zo beschonken is dat hij niets meer presteert, schiet je er ook weinig mee op.

Telkens als ik na heel lange tijd weer eens vergeten was dat ik het niks vond en het komt er weer eens van, weet ik direct weer dat ik het ECHT niks vind en onthoud dat vervolgens weer heel lang.
pi_46877784
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 17:37 schreef thaleia het volgende:

[..]

Dat denken mannen ja, maar dat komt omdat veel mannen het wel kunnen op alles dat maar ergens een gat heeft.
Ohja joh?

Mannen hebben anders ook eisen hoor.. check dit topic maar ff

Waar knap je echt op af bij een vrouw?

pi_46878919
Ja, dat is een leuk topic
Maar goed, dan moeten die mannen ook begrijpen dat het dus toch niet zo simpel is als slechts een rokje en een decollete en we zijn weer voorzien
  zaterdag 3 maart 2007 @ 16:57:32 #62
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_46881036
Van die oudere vrijgezelle mannen van een jaar of 50, die nog nooit een vrouw hebben gehad begrijp ik ook nooit.
pi_46881985
In principe kun je een leven lang single blijven, rukken kan altijd! Of je er gelukkig van wordt, is een andere vraag!
Verbaal terrorist
pi_46882096
quote:
Op zondag 25 februari 2007 17:07 schreef Silvieja het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk maar 1 eis en die is; ik wil oprechte wederzijdse liefde.. En dat vind je niet snel. Mensen beginnen tegenwoordig te snel aan een relatie. En dat vind ik dom.

En vrijgezel zijn is helemaal niet zo erg zoals veel mensen denken. Ik denk dat het hebben van een relatie meer nadelen heeft dan het vrijgezel zijn.
Ik zal er het volgende over zeggen. Mensen die net uit een relatie komen (waar wat mis mee was, anders zijn ze niet weer single), zien meer voordelen in vrijgezel zijn. Mensen die geen relatie lang hebben gehad, zien meer voordelen in een relatie.

Mijn mening is dat het beiden zijn eigen dynamiek heeft met voor- en nadelen. Lang single zijn is net zo suf als lang iemand hebben. Al de punten die je in de punt hierna noemt, hebben te maken met hoe JIJ een relatie indeelt. Ze hebben helemaal niets te maken met hoe 'een relatie' is.

Veel mensen denken veel teveel in een format dat relatie heet en waar je je dan maar aan moet houden. Als je niet naar schoonouders wil, dan ga je lekker niet. Sim-pel! Zeiken op voorwaarden die jezelf creert, dat is toch een beetje een zwaktebod.
Verbaal terrorist
pi_46884963
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 15:42 schreef thaleia het volgende:
Maar goed, dan moeten die mannen ook begrijpen dat het dus toch niet zo simpel is als slechts een rokje en een decollete en we zijn weer voorzien
het ging mij om het punt: mannen vinden alles wat een gat heeft leuk.. dat is dus niet zo...

maar wel helpt die korte rok en decolleté je een hoop mannen de interesse te wekken

en daar gaat het dus mij om: wij kunnen dat dus niet. of je bent altijd lekker als man, of je bent het niet... punt.

jullie kunnen een diep uitgesneden truitje aantrekken en dan ben je gegarandeerd van aandacht. kijk als je dan uit je bek meurt dan druipen ze alsnog wel af.. maar je hebt die dag met die diepe trui wel aandacht die je waarschijnlijk wenst... als je de volgende dag daar niet zo trek in hebt, ga je gewoon in joggingbroek, wijde trui/shirt en zonder make-up naar buiten en heb je nergens last van....

ergo: bij ons maakt dat niet uit, ik geloof niet dat die extra gel die sommige mannen in hun haar flikkeren, extra aandacht bij vrouwen genereert..

kortom: een nadeel voor het single zijn...
pi_46885008
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 15:42 schreef thaleia het volgende:
als je totaal geen eisen stelt
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_46885183
Opvallend veel sociopaten hier.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_46885289
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 16:57 schreef Gluckskafer het volgende:
Van die oudere vrijgezelle mannen van een jaar of 50, die nog nooit een vrouw hebben gehad begrijp ik ook nooit.
Nooit een vrouw hebben gehad of nooit een vaste relatie hebben gehad? Daar zit nogal een verschil in namelijk.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_46888741
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 09:22 schreef jd1982 het volgende:
Haha nee vroeg me gewoon af, is het soort van levensbehoefte ofzo om te "paren" zeg maar, like animals
Tuurlijk. Ik denk het wel.
Als je die aangeboren verlangen niet zou hebben, zou het welleens mis kunnen gaan met onze soort.
Iedereen heeft die verlangens. Het is natuurlijk. En als je er niet aan toe kunt geven (niets met de gevoelens kan)
wordt je snel depri denk ik.

Hoe lang een mens single kan blijven? Heel lang. Echt heel lang. Veels te lang.
Ongezond lang. Want meesten hebben toch wel iets van een relatie of partner of sex.
Als ik brak als een stuk metaal was het gelijk over. Nu lijd ik al 20 jaar.
pi_47114685
Btw... de avond na het openen van dit topic had ik een date... ze is nu net weer weg, na 3e keer filmpjes kijken... volgens mij ben ik in love...
pi_47117244
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 00:55 schreef jd1982 het volgende:
Btw... de avond na het openen van dit topic had ik een date... ze is nu net weer weg, na 3e keer filmpjes kijken... volgens mij ben ik in love...
Man sex is geen love, dat weet je zelf ook wel
pi_47117880
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 05:05 schreef Godshand het volgende:

[..]

Man sex is geen love, dat weet je zelf ook wel
  zaterdag 10 maart 2007 @ 10:32:19 #73
52264 Sjorz
geen ondertitel
pi_47118458
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 09:44 schreef jd1982 het volgende:

[..]

Na de 3e keer filmpjes gekeken?
Dat mag je even visualiseren, ik snap het niet. Samen pr0n gekeken? Of wat? Wat heb je anders die 1e 2 dates gedaan?

Enne: PICS!!!111
acht uur cup-a-soup, DAT zouden meer mensen moeten doen...
pi_47453704
Haha ik ga geen pics plaatsen pik

Maar zaterdag naar haar verjaardag, dan leer ik dr 'vrienden' kennen enzo... dus dan weet ik zeker of ik 3 jaar single ben, ben namelijk 26 maart 3 jaar single (of 25 of 27 ofzo)
pi_47455212
Ik ben eigenlijk mijn hele leven single (op wat vakantievriendinnen en overige scharrels na). Sinds vorig jaar ben ik toch wat actiever aan het zoeken. (ben overigens 26).
pi_47455320
quote:
Hoe red ik het zonder sex?
Ah, je kunt best zonder sex. Het is geen eerste levensbehoefte ofzo. Ik heb zelf ook soms maar een keer per jaar sex. Is die keer wel bijzonder
pi_47455333
na een paar dagen ben ik het toch wel zat, na een paar maanden wordt het een gezondheidskwestie
pi_49962123
Nou... relaties zijn kut!

Hahaha, ik denk er nu nog veel serieuzer over om single te blijven, damn wat een gezeik de afgelopen 3 maand, kon mn tijd wel beter gebruiken
pi_49962580
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:04 schreef jd1982 het volgende:
Nou... relaties zijn kut!

Hahaha, ik denk er nu nog veel serieuzer over om single te blijven, damn wat een gezeik de afgelopen 3 maand, kon mn tijd wel beter gebruiken
welnee man, schrijf er een boek over
kunnen wij lachen verdien jij weer geld
pi_49962873
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:19 schreef Godshand het volgende:

[..]

welnee man, schrijf er een boek over
kunnen wij lachen verdien jij weer geld
* sow

Maar... dit blijft...

Liefde is een ziekte!

[ Bericht 15% gewijzigd door jd1982 op 31-05-2007 14:03:23 ]
pi_49962906
Ben het nog steeds, komt vanzelf weer 1.
pi_49963329
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 09:09 schreef jogy het volgende:
Hoe lang iemand single kan/wil blijven is per persoon natuurlijk helemaal verschillend. Ligt eraan hoe goed je met jezelf op kan schieten.
En of je een geestelijke muze en/of zo nu en dan een neukertje-voor-de-seks hebt....
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:22:49 #83
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_49964544
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:44 schreef Solitarias het volgende:

[..]

En of je een geestelijke muze en/of zo nu en dan een neukertje-voor-de-seks hebt....
True, ben niet zeker wat je met de geestelijke muze bedoeld maar als je goed alleen kan zijn hou je het langer vol dan wanneer je dat niet kan, lijkt me logisch . En een neukertje op zijn tijd is leuk meegenomen .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_49967393
Ik kan juist goed alleen zijn, maar heb soms er de behoefte aan om eens knus op de bank te liggen met iemand of sex ofzo.

Maar zo gauw als ik heb geproefd van ditgene raak ik op slag geobsedeerd door deze persoon en kan ik er niet vanaf blijven.

It's the sweetest drug!
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:57:40 #85
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_49967714
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 19:26 schreef Godshand het volgende:

[..]

ergo: bij ons maakt dat niet uit, ik geloof niet dat die extra gel die sommige mannen in hun haar flikkeren, extra aandacht bij vrouwen genereert..
Moet je als getrainde kerel voor de gein eens een strak shirt aantrekken.

Kun je lachen
pi_49969384
lang
pi_49969600
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:42 schreef Logician het volgende:
lang
Is dit een oproep?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_49970036
Dit kan prima verder in [SINGLES #17] Single and lovin' it! Is het mergen niet waard, gezien de leeftijd van de OP.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')