abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46585614
Ik was vroeger bijna nooit single, had altijd wel een vriendinnetje, vanaf groep 4 snoepjesverkering tot eind hoger onderwijs serieuze boel.

Ik ben in Maart 3 jaar single en in't begin vond ik het wel leuk, nergens rekening mee houden en niet op zoek, want zoiets komt toch vanzelf wel weer... inmiddels begin ik het soms echt wel te missen en ik ben ook geen versierder ofzo, dus er gebeurd ook weinig op 1 scharrel na...

Ik kom wel eens in contact met meiden maar het klikt nooit echt, ik zoek er altijd teveel achter, zie alweer problemen aankomen als het een bepaald type is...

Echt vrolijker wordt ik er ook niet op, hoe lang kan iemand single blijven? Denk als je een player/versierder bent je het wel kan doen met de scharrels jaren lang, maar dat ben ik niet echt...
  vrijdag 23 februari 2007 @ 09:09:43 #2
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_46585648
Hoe lang iemand single kan/wil blijven is per persoon natuurlijk helemaal verschillend. Ligt eraan hoe goed je met jezelf op kan schieten.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  Moderator vrijdag 23 februari 2007 @ 09:12:17 #3
9859 crew  Karina
Woman
pi_46585695
Een oom van mij is een jaar of 60 en die is zijn hele leven al single. Ik heb heb nog nooit met een vrouw (of man) gezien (en hij is geen monnik of zoiets), dus bereid je maar vast voor.

Iemand tegenkomen waarmee het klikt gaat meestal toevallig, ik zou me maar niet al te druk maken.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_46585735
tot ie doodgaat
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_46585750
Jah toch wel he... tis niet dat een mens een relatie nodig is om te overleven ofzo? Maar 't gaat vaak wel makkelijker... noujah al die scheidingen...
  vrijdag 23 februari 2007 @ 09:18:14 #6
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_46585791
Waar wil je nou eigenlijk heen dan met je vraag?
pi_46585860
ik ben 33 jaar single geweest. en nu 2 jaar niet.
dus het kan redelijk lang, en zoals je boven ziet kan het nog langer
  vrijdag 23 februari 2007 @ 09:22:18 #8
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_46585866
1 miljoen jaar.
pi_46585875
Haha nee vroeg me gewoon af, is het soort van levensbehoefte ofzo om te "paren" zeg maar, like animals
pi_46585914
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 09:22 schreef jd1982 het volgende:
Haha nee vroeg me gewoon af, is het soort van levensbehoefte ofzo om te "paren" zeg maar, like animals
nee, want dan zouden de helft van all fok! users al dood moeten zijn
  vrijdag 23 februari 2007 @ 09:28:43 #11
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_46585977
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 09:24 schreef alsem het volgende:

[..]

nee, want dan zouden de helft van all fok! users al dood moeten zijn
Ik denk eerder 95%
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_46585999
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 09:28 schreef LENUS het volgende:

[..]

Ik denk eerder 95%
MAW Fokkers hebben geen leven
pi_46586017
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 09:12 schreef Karina het volgende:
Een oom van mij is een jaar of 60 en die is zijn hele leven al single. Ik heb heb nog nooit met een vrouw (of man) gezien (en hij is geen monnik of zoiets), dus bereid je maar vast voor.

Iemand tegenkomen waarmee het klikt gaat meestal toevallig, ik zou me maar niet al te druk maken.
dan durf je gewoon niet op iemand af te stappen.

op die manier heb ik wel mijn vriendin gevonden, gewoon jan anne man (die ik wel zag zitten natuurlijk) aanspreken in de bar/club. uiteindelijk klikt het echt wel met iemand, bij mij heeft dat ook een poosje geduurt maar tussen tijds ook lol gehad door de scharrels tijdens mijn zoek tocht.
pi_46586022
De een kan nooit single blijven, die gaat van de een naar de ander. Niet omdat het liefde is, maar om niet alleen te zijn.
De ander kan nooit een relatie hebben omdat het hem/haar benauwd.

Dat is dus ieder voor zich.

Ik denk dat het toch het allerbelangrijkste is dat je gelukkig bent in je eentje. Dat je met jezelf door 1 deur kan, dat je jezelf niet verveeld als je alleen bent en niet ontzettend aan iemand gaat hangen. Dan kan een relatie een aanvulling op je geluk zijn. De meesten zien hun relatie als hun geluk, maar geluk moet je zelf creeëren...
  Moderator vrijdag 23 februari 2007 @ 09:32:16 #15
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_46586039
Ik ben nu een jaar of 8 single en dat ervaar ik niet echt als een probleem. Alleen met Kerst en Oud en Nieuw (gelukkig hebben we dat ook weer achter de rug) sta ik er wel eens bij stil dat samen misschien leuker is. Nou ja, het is meer de omgeving die je dat gevoel geeft.

De eerste paar jaar was seks kwantitatief gezien nu niet echt denderend, maar naarmate je de dertig nadert neemt dat ook toe. En dan ben ik niet echt een versierder of zo. Vrouwen van die leeftijd zijn gewoon een stuk ongecompliceerder als het op one night stands aankomt.

Geen idee of je hier wat aan hebt, maar zo is mijn ervaring met single zijn.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_46586093
In de tijd dat ik single ben is een heel nieuwe generatie gekomen,afgestudeerd en op zichzelf gaan wonen,dus jij hebt het nog makkelijk.
Als ik voor mijzelf bedenk wat ik wil is gewoon een vrouw vinden die niet de rest van ons samenzijn probeert mij in alles te veranderen,een eigen leven heeft en niet PLANT om zoiets kleins als een kus te geven (ja,die mensen bestaan!),laat staan sex te hebben.
Gezien het aantal selfmade-vrouwen die ik langs zie komen heb ik nog goede hoop.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 09:45:04 #17
15869 gr8w8
Better by design.
pi_46586263
Snoepjesverkering! Die's net zo leuk als HIH-relatie. (Hand in hand-relatie).

Maar hoe lang kun je single blijven. Tja, Het single blijven kan een bewuste keuze zijn, het niet single zijn is iets minder een keuze. Ik heb het nooit lang vol gehouden, maar om nou te zeggen dat ik echt opzoek ging? Maar dat was dan ook meer de leeftijd. Als ik nu single zou worden, pfew, ik moet er niet aan denken eigenlijk. En dan niet alleen om mijn dinnetje te missen. Maar hoe ik dat verder zou aanpakken, geen idee...
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_46586541
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 09:32 schreef UIO_AMS het volgende:

De eerste paar jaar was seks kwantitatief gezien nu niet echt denderend, maar naarmate je de dertig nadert neemt dat ook toe. En dan ben ik niet echt een versierder of zo. Vrouwen van die leeftijd zijn gewoon een stuk ongecompliceerder als het op one night stands aankomt.
Het "rammelende-eierstokken"-syndroom, sla uw slag bij een ouderencafé bij u in de buurt.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_46586594
ik vraag me af of je er echt wel een probleem mee hebt: je geeft aan niet te zoeken en als je al iemand treft die bijna direct af te keuren. als mensen echt iets willen doen ze er meestal moeite voor, dus gaan zoeken..?!?!
ik geloof dat het best lastig is toe te geven dat je liever alleen bent als iedereen zegt: heb je nou nog geen relatie...
  vrijdag 23 februari 2007 @ 15:18:27 #20
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_46595539
Ik ben al 18 jaar single en in principe bevalt het goed. Al mijn verdiende geld kan ik aan mezelf besteden (mijn appartement staat vol met dingen die ik leuk vind) en als ik eens een weekend weg wil dat ga ik gewoon. Wil ik thuis blijven kijk ik TV oid. Niemand die me stoort

Alleen zijn er altijd van die periodes dat je iets leest (op FOK!) of elders waarbij je denkt: dat had een leuke vriendin kunnen zijn (al was het maar om mee te kletsen of eens mee te gaan stappen). Waar ik vroeger probeerde contact te leggen doe ik dat nu (helaas) niet Voornamelijk omdat ik weet dat zo'n periode ook weer voorbijgaat.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  vrijdag 23 februari 2007 @ 15:44:18 #21
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_46596364
is de paus niet al heel lang single?
Thinking about thinking of you.
pi_46596489
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 09:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Klopt voordat ik dit huis had gekocht, had ik ook 2 buurvrouwen in mn appartement die wel graag langskwamen (beide 30, ik ben 24) en eentje is niet heel veel mee gebeurd, de ander probeerde me zowat te verkrachten, vlak voordat we op HET punt aankwamen dat de laatste dingen uitgingen heb ik het op een lopen gezet (werd ook weer iets nuchterder)...
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:18 schreef wdn het volgende:
Ik ben al 18 jaar single en in principe bevalt het goed. Al mijn verdiende geld kan ik aan mezelf besteden (mijn appartement staat vol met dingen die ik leuk vind) en als ik eens een weekend weg wil dat ga ik gewoon. Wil ik thuis blijven kijk ik TV oid. Niemand die me stoort

Alleen zijn er altijd van die periodes dat je iets leest (op FOK!) of elders waarbij je denkt: dat had een leuke vriendin kunnen zijn (al was het maar om mee te kletsen of eens mee te gaan stappen). Waar ik vroeger probeerde contact te leggen doe ik dat nu (helaas) niet Voornamelijk omdat ik weet dat zo'n periode ook weer voorbijgaat.
Inderdaad, je krijgt andere obessies, zoals gadgets kopen, geilen op dure auto's, etc... maar het zijn soms van die momenten dat je liever ff naast iemand wakker wilde worden, of liever samen op vakantie ging toch?

Op zich mis ik het niet, maar kan het "slecht" voor je zijn geen vriendin te hebben? Op zich denk ik van niet, maar ik denk wel dat een mens behoefte heeft aan af en toe een knuffel of een arm om zich heen in bed... weet niet hoor, maar dat denk ik... en die zekerheid is natuurlijk makkelijk, maar dat is meer uit luiheid.
pi_46596710
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 10:03 schreef sailgirl het volgende:
ik vraag me af of je er echt wel een probleem mee hebt: je geeft aan niet te zoeken en als je al iemand treft die bijna direct af te keuren. als mensen echt iets willen doen ze er meestal moeite voor, dus gaan zoeken..?!?!
ik geloof dat het best lastig is toe te geven dat je liever alleen bent als iedereen zegt: heb je nou nog geen relatie...
Klopt helemaal, ik heb een te perfect beeld bij vrouwen, ze moeten in mijn plaatje passen anders hoeft het niet, maarjah dat werkt natuurlijk nooit, ben ik me ook van bewust, maar ik weiger moeite te doen als het niet helemaal klopt... ik kom er wel overheen denk ik, als is't pas over een paar jaar...

Ben me wel bewust dat ik erg op mezelf leef, erg egoistisch ben denk ik, maar goed, kan er nog ff niks aan doen en een relatie loopt dan toch snel stuk... heb soms zelfs iets van een Narcistische Persoonlijkheids Stoornis (http://nl.wikipedia.org/w(...)oonlijkheidsstoornis)

En inderdaad, af en toe vrienden, oma, pa/ma, jah je broertje heeft nu al 4 jaar, die ex was toch wel leuk meisje, etc... jah nou en!
  vrijdag 23 februari 2007 @ 16:18:28 #24
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_46597389
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:49 schreef jd1982 het volgende:

[..]

<..>

Op zich mis ik het niet, maar kan het "slecht" voor je zijn geen vriendin te hebben? Op zich denk ik van niet, maar ik denk wel dat een mens behoefte heeft aan af en toe een knuffel of een arm om zich heen in bed... weet niet hoor, maar dat denk ik... en die zekerheid is natuurlijk makkelijk, maar dat is meer uit luiheid.
Goede vraag. Zoals met alle dingen zal het wel verschillen per persoon. Wat echt lastig is is bepalen wat 'slecht' is. Emotioneel leid ik er niet onder; maar dat denk ik en hoe weet ik dat zeker als ik niet beter weet, he? Want bedenk ik me .... andersom werkt het ook: een relatie kan ook slecht zijn voor je.

Misschien dat de vraag goed is maar het antwoord dusdanig verschillend per persoon dat deze niet te beantwoorden valt.
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:55 schreef jd1982 het volgende:

[..]

Klopt helemaal, ik heb een te perfect beeld bij vrouwen, ze moeten in mijn plaatje passen anders hoeft het niet, maarjah dat werkt natuurlijk nooit, ben ik me ook van bewust, maar ik weiger moeite te doen als het niet helemaal klopt... ik kom er wel overheen denk ik, als is't pas over een paar jaar...
<..>
We kunnen elkaar de hand geven
Rookt ze?
Overmatig alcohol?
Lang zwart haar? En dan accepteer ik een minder leuk uitziend gezicht ook wel

En zo is er altijd wel wat

[ Bericht 39% gewijzigd door wdn op 23-02-2007 16:27:58 ]
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_46599566
Zo lang als je maar wil. En eventueel langer, hangt ook een beetje af van de mensen die je tegenkomt he maar als je van 82 bent zou ik me vooral geen zorgen maken. Tijd genoeg en zo blabla iets met veel vissen in de zee en zo verzin alle clichés maar er zit vast wel waarheid in
pi_46641015
Ik ben al 12 jaar single, valt me soms best wel tegen eigenlijk maar ben ook totaal geen versierder, ben erg op mezelf en ga niet veel uit.
pi_46644298
Ik ben nu ook bijna 3 jaar single en vind het heerlijk. Op het begin had ik er wel moeite mee, maar tegenwoordig moet ik er echt niet aan denken om ooit weer met iemand iets te krijgen. Ik vind mijn leven leuk zoals hij nu is en moet er eerlijk gezegd niet aan denken om weer vast te zitten aan iemand. Misschien dat dit veranderd op het moment dat ik werkelijk verliefd word op iemand. Maar die kans is klein aangezien ik nogal wat eisen heb en bijna iedereen afvalt.

Ik heb geen ander nodig om mijn leven compleet te maken. Als ik een relatie zou beginnen, dan is dat omdat diegene mijn leven nóg leuker kan maken dan het nu al is.

Er staat dus geen tijd op. Sommige mensen die hebben de behoefte om altijd in een relatie te zitten, anderen niet. Een goede vriend van mij heeft al 34 jaar geen relatie, en heeft daar ook geenzins behoefte aan. Het is niet zo dat hij niemand kan krijgen, hij heeft een vlotte babbel, ziet er leuk uit en er zijn al talloze meiden hopeloos verliefd op hem geworden.. Maar hij ziet het gewoon niet zitten.
pi_46661401
quote:
Op zondag 25 februari 2007 01:17 schreef Silvieja het volgende:
Ik ben nu ook bijna 3 jaar single en vind het heerlijk. Op het begin had ik er wel moeite mee, maar tegenwoordig moet ik er echt niet aan denken om ooit weer met iemand iets te krijgen. Ik vind mijn leven leuk zoals hij nu is en moet er eerlijk gezegd niet aan denken om weer vast te zitten aan iemand. Misschien dat dit veranderd op het moment dat ik werkelijk verliefd word op iemand. Maar die kans is klein aangezien ik nogal wat eisen heb en bijna iedereen afvalt.

Ik heb geen ander nodig om mijn leven compleet te maken. Als ik een relatie zou beginnen, dan is dat omdat diegene mijn leven nóg leuker kan maken dan het nu al is.

Er staat dus geen tijd op. Sommige mensen die hebben de behoefte om altijd in een relatie te zitten, anderen niet. Een goede vriend van mij heeft al 34 jaar geen relatie, en heeft daar ook geenzins behoefte aan. Het is niet zo dat hij niemand kan krijgen, hij heeft een vlotte babbel, ziet er leuk uit en er zijn al talloze meiden hopeloos verliefd op hem geworden.. Maar hij ziet het gewoon niet zitten.
maar eisen klinkt ook nogal zwaar

ik zou het liever voorkeuren noemen of ben je zo iemand die geen water bij de wijn doet? (een eis bij mij )

ip zou je tot aan je dood single kunnen blijven, maar ik begrijp TS hoor

ik overleef de single jaren gewoon door NU te genieten van mijn single jaren en zodra ik weer een relatie heb geniet ik van de voordelen van de relatie...

als een relatie weer teveel nadelen oplevert ben ik ook weer weg, het moet wel leuk blijven
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_46661552
quote:
Op zondag 25 februari 2007 17:03 schreef Godshand het volgende:

[..]

maar eisen klinkt ook nogal zwaar

ik zou het liever voorkeuren noemen of ben je zo iemand die geen water bij de wijn doet? (een eis bij mij )

ip zou je tot aan je dood single kunnen blijven, maar ik begrijp TS hoor

ik overleef de single jaren gewoon door NU te genieten van mijn single jaren en zodra ik weer een relatie heb geniet ik van de voordelen van de relatie...

als een relatie weer teveel nadelen oplevert ben ik ook weer weg, het moet wel leuk blijven
Ik heb eigenlijk maar 1 eis en die is; ik wil oprechte wederzijdse liefde.. En dat vind je niet snel. Mensen beginnen tegenwoordig te snel aan een relatie. En dat vind ik dom.

En vrijgezel zijn is helemaal niet zo erg zoals veel mensen denken. Ik denk dat het hebben van een relatie meer nadelen heeft dan het vrijgezel zijn.
pi_46661956
quote:
Op zondag 25 februari 2007 17:07 schreef Silvieja het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk maar 1 eis en die is; ik wil oprechte wederzijdse liefde.. En dat vind je niet snel. Mensen beginnen tegenwoordig te snel aan een relatie. En dat vind ik dom.

En vrijgezel zijn is helemaal niet zo erg zoals veel mensen denken. Ik denk dat het hebben van een relatie meer nadelen heeft dan het vrijgezel zijn.
noem die nadelen dan eens...

misschien ziet TS het dan weer zonniger in
pi_46662464
quote:
Op zondag 25 februari 2007 17:17 schreef Godshand het volgende:

[..]

noem die nadelen dan eens...

misschien ziet TS het dan weer zonniger in
Je hebt ruzies (in een gezonde relatie), je zit altijd vast aan 1 sekspartner (na 2 jaar wordt dat aardig saai en eentonig, je hebt een schoonfamilie, je moet rekening met elkaar houden, je moet nadenken over een toekomst samen etc etc etc.
pi_46666667
Heuyyy was ik weer, jah klopt heb ook 3,5 jaar verkering gehad + soort van samenwonen wegens scheiding van dr ouders enzo...

Inderdaad die verplichtingen zijn kut, ruzies inderdaad, klopt allemaal wat je zegt, maar heb nu helemaal geen sexpartner en je wilt soms wel ff naast iemand wakker worden mn bed is nu ook zo leeg en groot

Maar goed single zijn is inderdaad niet heel verkeerd, btw... mn afspraakje is onderweg, ga zo onschuldig film kijken, zal wel weer niks worden, heb nooit neiging om iets te ondernemen, want zie toch de nadelen alweer hangen...
  zondag 25 februari 2007 @ 19:31:11 #33
167723 sanni
Acima de seu
pi_46667209
Heel simpel hoe je single kan bljven: Niet uitgaan naar plaatsen waar meiden komen.
Elke toenadering van de andere sexe afwijzen en verder je als een einzelganger gedragen.
pi_46667563
15 mei 20 jaar lang single.
Maarja ik ben dan ook gewoon een bar hang zuip gast.
Hoeft voor mij ook niet komt het dan komt zo niet dan niet ik ga der niet wakker van liggen.
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 25 februari 2007 @ 19:45:15 #35
148736 brooklynzoo
Never fall victim to no bitch.
pi_46667726
Beste TS, je doet het voorkomen alsof Single-zijn en Niet-Single zijn statische processen zijn. In feite kun je stellen dat iedereen UITEINDELIJK gewoon weer single wordt. Is het niet door een scheiding of het eindigen van een relatie, dan is het wel door de dood.
pi_46670710
Single tot je echt verliefd ben, en het wederzijds is.
Sowieso schrijf je zo.
  zondag 25 februari 2007 @ 21:24:52 #37
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_46672231
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 09:14 schreef Gitanki het volgende:
tot ie doodgaat
en dan krijgt ie opeens een vriendin ofzo?
pi_46672783
snoepjesverkering.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_46673279
Ik was het na vier jaar wel echt zat om single te zijn. De eerste twee jaar was het leuk, daarna was het nog niet zo erg, maar na drie jaar werd ik echt eenzaam. Ik kan het prima met mezelf vinden, maar ik miste gewoon iemand om leuke dingen mee te doen, ik miste fysieke intimiteit, maar met name iemand waarbij ik mezelf kon zijn en alles bij kwijt kon. Eerst voelde ik me prima, maar hoe langer het duurde, hoe meer ik constant het gevoel had dat er 'iets' miste. Ik ben altijd heel erg gesloten en ben me heel erg bewust van mezelf en ook in vriendschappen kan ik gewoon niet alles kwijt. Collega's, leidinggevenden en zelfs vaste klanten geven aan dat ze moeilijk contact met me krijgen... Voor mijn gevoel kan ik alleen mezelf zijn bij een partner. Aan hem geef ik me letterlijk en figuurlijk bloot en aan niemand anders.

Uiteindelijk heb ik me ingeschreven op een datingsite, omdat ik in mijn omgeving weinig mensen ontmoette waar het iets mee zou kunnen worden; ik deed een alfastudie waar amper mannen zaten en werkte (nog steeds trouwens) in een supermarkt, waar ik een leidinggevende functie heb (rare machtsverhoudingen heb ik ook geen zin in) en waar bijna iedereen veel jonger is dan ik... Verder ga ik niet uit, op de sportschool kwam ook geen potentieel dating material... Toen besloot ik Lexa maar te proberen. Ik had er geen verwachtingen van (tenminste, geen positieve), maar drie weken later had ik m'n vriend ontmoet.

Ik ben nooit het type geweest dat het moeilijk vond om alleen te zijn. Ik ben twee jaar geleden ook alleen op vakantie geweest, ging altijd in m'n eentje dingen doen, in m'n eentje naar de film en zo. Ook toen ik wel een vriend had, was het geen probleem als hij er niet was. Soms zag ik hem weken niet omdat hij in het buitenland werkte, maar dat vond ik niet erg. Bij mij is het eigenlijk vorig jaar pas omgeslagen, dat ik opeens weer een relatie wou.
Sanity is (not) statistical
pi_46692419
quote:
Op zondag 25 februari 2007 17:29 schreef Silvieja het volgende:

[..]

Je hebt ruzies (in een gezonde relatie), je zit altijd vast aan 1 sekspartner (na 2 jaar wordt dat aardig saai en eentonig, je hebt een schoonfamilie, je moet rekening met elkaar houden, je moet nadenken over een toekomst samen etc etc etc.
leuk lijstje maar ik zie het niet als MEER nadelen...

meer als andere nadelen, ze houden wat mij betreft eigenlijk elkaar in evenwicht...

voordelen van een relatie:

1)je deelt intimiteit
2)sex mogelijk. de echte waaghalzen doen ook nog aan partnerruil/open relatie (dus argument van steeds maar 1 persoon hoeft niet op te gaan)
3)je krijgt ongevraagd vrienden en familie erbij maar als het daarmee klikt kan het best gezellig zijn
4)je hebt met zijn 2en meer te besteden aan woningen, auto's meubels etc.
5)nadenken over een toekomst doe je toch wel, of het nu alleen of samen is...
6)er is een mogelijkheid om eigen nageslacht te kweken.. op de biologische manier is dat geen straf
7)als je samenwoont is er vaak iemand om mee te praten en samen te lachen...

ik denk eerder dat het van jezelf en je persoonlijkheid (sommige mensen neigen nu eenmaal naar afhankelijkheid, tot het gestoorde aan toe) afhangt in welke voordelen je trek hebt...
pi_46708333
wow. Wat veel singles hier die echt al _jaren_ geen relatie hebben. Als ik single ben verlang ik naar een relatie, maar Iedere keer dat ik een relatie heb heb ik het gevoel dat ik niet meer vrij ben... best lastig.

Aan de mensen hierboven die echt al tijden geen relatie hebben gehad: hebben jullie veel one-night-stands? Zo nee, hoe red je het zo verschrikkelijk lang zonder seks? -/
pi_46708372
Ik heb wel regelmatig seks. Anders zou k het ook niet redden.
  maandag 26 februari 2007 @ 21:27:12 #43
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_46711021
Ik ken iemand die is tegen de 50 en die is al een jaar of 20 a 30 single.
En toch is het een supermega leuke vriendelijke aardige etc kerel.
0 topics op naam. 14.gif
pi_46712029
Ik denk dat wanneer je andere mensen om je heen ziet met een vriendin waarin zij hun geluk vinden, dat jij je gemis ook ziet.

In ieder geval; ik ben inmiddels ook weer zoveel jaar single. Je voelt je soms wat eenzaam (intimiteitstekorten) en ieder mens wilt gewaardeerd worden om wie hij of zij is. Toch relativeer ik mezelf gelijk, want nu kan ik zonder teveel nadenken veel dingen ondernemen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2007 21:45:08 ]
pi_46716673
quote:
Op maandag 26 februari 2007 20:45 schreef ghanib het volgende:
wow. Wat veel singles hier die echt al _jaren_ geen relatie hebben. Als ik single ben verlang ik naar een relatie, maar Iedere keer dat ik een relatie heb heb ik het gevoel dat ik niet meer vrij ben... best lastig.

Aan de mensen hierboven die echt al tijden geen relatie hebben gehad: hebben jullie veel one-night-stands? Zo nee, hoe red je het zo verschrikkelijk lang zonder seks? -/
Ik heb op een gegeven moment bijna 2 jaar geen sex gehad, sta nu maandje of wat droog... maar tis soms wel verrot idd

Daarnaast mis ik eigenlijk alleen maar dat ik af en toe als ik bijv samen film kijk, ook echt close kan doen, en samen in slaap vallen bijv... heb voor de rest wel vrienden en ook wel paar meiden waarmee ik het altijd wel gezellig heb, heel af en toe zoenen op dronken avondje ofzo, maar geen sex eigenlijk met die "vriendinnen"...

Miss komt er wel meer sex als ik wat ouder ben, ga nu veel om met meiden onder de 20 nog...
pi_46717340
Ik was ook al 19 jaar single.. nu net mn eerste *relatie* achter de rug van 3 maanden.. (Via 't internet leren kennen... iets waar ik eerst bijna niet voor open stond)

Daarvoor had ik totaal niet door wat er ontbrak in mn leven, maar nu ik er eenmaal van geproeft heb, sta ik er 10x meer open voor. Ben echter niet actief op zoek.. ben meer zon vent van 'go with the flow' ... dus het kan vast wel enkele maanden of jaren duren voordat de volgende komt ... een groot verschil als ik naar wat andere leeftijds genoten kijk.. die neuken ook wat af ieder weekend.. bah
pi_46719679
*is 22 jaar single
  dinsdag 27 februari 2007 @ 00:54:40 #48
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_46719788
Ben ook singel maar niet actief opzoek ik vind het wel best zo en zie wel als er wat op me pad komt mooi maar zoniet lig ik niet echt wakker van maar mischien heeft dit ook te maken met mijn leeftijd
happen naar de baas
pi_46724772
1,5 jaar single nu, bevalt nog steeds goed
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_46727075
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 00:49 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
*is 22 jaar single
Daar is de Die-Hard weer.
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')