nee, want dan zouden de helft van all fok! users al dood moeten zijnquote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:22 schreef jd1982 het volgende:
Haha nee vroeg me gewoon af, is het soort van levensbehoefte ofzo om te "paren" zeg maar, like animals
Ik denk eerder 95%quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:24 schreef alsem het volgende:
[..]
nee, want dan zouden de helft van all fok! users al dood moeten zijn![]()
dan durf je gewoon niet op iemand af te stappen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:12 schreef Karina het volgende:
Een oom van mij is een jaar of 60 en die is zijn hele leven al single. Ik heb heb nog nooit met een vrouw (of man) gezien (en hij is geen monnik of zoiets), dus bereid je maar vast voor.
Iemand tegenkomen waarmee het klikt gaat meestal toevallig, ik zou me maar niet al te druk maken.
Het "rammelende-eierstokken"-syndroom, sla uw slag bij een ouderencafé bij u in de buurt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:32 schreef UIO_AMS het volgende:
De eerste paar jaar was seks kwantitatief gezien nu niet echt denderend, maar naarmate je de dertig nadert neemt dat ook toe. En dan ben ik niet echt een versierder of zo. Vrouwen van die leeftijd zijn gewoon een stuk ongecompliceerder als het op one night stands aankomt.
Klopt voordat ik dit huis had gekocht, had ik ook 2 buurvrouwen in mn appartement die wel graag langskwamen (beide 30, ik ben 24) en eentje is niet heel veel mee gebeurd, de ander probeerde me zowat te verkrachten, vlak voordat we op HET punt aankwamen dat de laatste dingen uitgingen heb ik het op een lopen gezetquote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:32 schreef UIO_AMS het volgende:
De eerste paar jaar was seks kwantitatief gezien nu niet echt denderend, maar naarmate je de dertig nadert neemt dat ook toe. En dan ben ik niet echt een versierder of zo. Vrouwen van die leeftijd zijn gewoon een stuk ongecompliceerder als het op one night stands aankomt.
Inderdaad, je krijgt andere obessies, zoals gadgets kopen, geilen op dure auto's, etc... maar het zijn soms van die momenten dat je liever ff naast iemand wakker wilde worden, of liever samen op vakantie ging toch?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:18 schreef wdn het volgende:
Ik ben al 18 jaar single en in principe bevalt het goed. Al mijn verdiende geld kan ik aan mezelf besteden (mijn appartement staat vol met dingen die ik leuk vind) en als ik eens een weekend weg wil dat ga ik gewoon. Wil ik thuis blijven kijk ik TV oid. Niemand die me stoort![]()
Alleen zijn er altijd van die periodes dat je iets leest (op FOK!) of elders waarbij je denkt: dat had een leuke vriendin kunnen zijn (al was het maar om mee te kletsen of eens mee te gaan stappen). Waar ik vroeger probeerde contact te leggen doe ik dat nu (helaas) niet![]()
Voornamelijk omdat ik weet dat zo'n periode ook weer voorbijgaat.
Klopt helemaal, ik heb een te perfect beeld bij vrouwen, ze moeten in mijn plaatje passen anders hoeft het niet, maarjah dat werkt natuurlijk nooit, ben ik me ook van bewust, maar ik weiger moeite te doen als het niet helemaal klopt... ik kom er wel overheen denk ik, als is't pas over een paar jaar...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:03 schreef sailgirl het volgende:
ik vraag me af of je er echt wel een probleem mee hebt: je geeft aan niet te zoeken en als je al iemand treft die bijna direct af te keuren. als mensen echt iets willen doen ze er meestal moeite voor, dus gaan zoeken..?!?!
ik geloof dat het best lastig is toe te geven dat je liever alleen bent als iedereen zegt: heb je nou nog geen relatie...
Goede vraag. Zoals met alle dingen zal het wel verschillen per persoon. Wat echt lastig is is bepalen wat 'slecht' is. Emotioneel leid ik er niet onder; maar dat denk ik en hoe weet ik dat zeker als ik niet beter weet, he? Want bedenk ik me .... andersom werkt het ook: een relatie kan ook slecht zijn voor je.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:49 schreef jd1982 het volgende:
[..]
<..>
Op zich mis ik het niet, maar kan het "slecht" voor je zijn geen vriendin te hebben? Op zich denk ik van niet, maar ik denk wel dat een mens behoefte heeft aan af en toe een knuffel of een arm om zich heen in bed... weet niet hoor, maar dat denk ik... en die zekerheid is natuurlijk makkelijk, maar dat is meer uit luiheid.
We kunnen elkaar de hand gevenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:55 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Klopt helemaal, ik heb een te perfect beeld bij vrouwen, ze moeten in mijn plaatje passen anders hoeft het niet, maarjah dat werkt natuurlijk nooit, ben ik me ook van bewust, maar ik weiger moeite te doen als het niet helemaal klopt... ik kom er wel overheen denk ik, als is't pas over een paar jaar...
<..>
maar eisen klinkt ook nogal zwaarquote:Op zondag 25 februari 2007 01:17 schreef Silvieja het volgende:
Ik ben nu ook bijna 3 jaar single en vind het heerlijk. Op het begin had ik er wel moeite mee, maar tegenwoordig moet ik er echt niet aan denken om ooit weer met iemand iets te krijgen. Ik vind mijn leven leuk zoals hij nu is en moet er eerlijk gezegd niet aan denken om weer vast te zitten aan iemand. Misschien dat dit veranderd op het moment dat ik werkelijk verliefd word op iemand. Maar die kans is klein aangezien ik nogal wat eisen heb en bijna iedereen afvalt.
Ik heb geen ander nodig om mijn leven compleet te maken. Als ik een relatie zou beginnen, dan is dat omdat diegene mijn leven nóg leuker kan maken dan het nu al is.
Er staat dus geen tijd op. Sommige mensen die hebben de behoefte om altijd in een relatie te zitten, anderen niet. Een goede vriend van mij heeft al 34 jaar geen relatie, en heeft daar ook geenzins behoefte aan. Het is niet zo dat hij niemand kan krijgen, hij heeft een vlotte babbel, ziet er leuk uit en er zijn al talloze meiden hopeloos verliefd op hem geworden.. Maar hij ziet het gewoon niet zitten.
Ik heb eigenlijk maar 1 eis en die is; ik wil oprechte wederzijdse liefde.. En dat vind je niet snel. Mensen beginnen tegenwoordig te snel aan een relatie. En dat vind ik dom.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
maar eisen klinkt ook nogal zwaar
ik zou het liever voorkeuren noemen of ben je zo iemand die geen water bij de wijn doet? (een eis bij mij)
ip zou je tot aan je dood single kunnen blijven, maar ik begrijp TS hoor
ik overleef de single jaren gewoon door NU te genieten van mijn single jaren en zodra ik weer een relatie heb geniet ik van de voordelen van de relatie...
als een relatie weer teveel nadelen oplevert ben ik ook weer weg, het moet wel leuk blijven
noem die nadelen dan eens...quote:Op zondag 25 februari 2007 17:07 schreef Silvieja het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk maar 1 eis en die is; ik wil oprechte wederzijdse liefde.. En dat vind je niet snel. Mensen beginnen tegenwoordig te snel aan een relatie. En dat vind ik dom.
En vrijgezel zijn is helemaal niet zo erg zoals veel mensen denken. Ik denk dat het hebben van een relatie meer nadelen heeft dan het vrijgezel zijn.
Je hebt ruzies (in een gezonde relatie), je zit altijd vast aan 1 sekspartner (na 2 jaar wordt dat aardig saai en eentonig, je hebt een schoonfamilie, je moet rekening met elkaar houden, je moet nadenken over een toekomst samen etc etc etc.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
noem die nadelen dan eens...
misschien ziet TS het dan weer zonniger in
en dan krijgt ie opeens een vriendin ofzo?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:14 schreef Gitanki het volgende:
tot ie doodgaat
leuk lijstje maar ik zie het niet als MEER nadelen...quote:Op zondag 25 februari 2007 17:29 schreef Silvieja het volgende:
[..]
Je hebt ruzies (in een gezonde relatie), je zit altijd vast aan 1 sekspartner (na 2 jaar wordt dat aardig saai en eentonig, je hebt een schoonfamilie, je moet rekening met elkaar houden, je moet nadenken over een toekomst samen etc etc etc.
Ik heb op een gegeven moment bijna 2 jaar geen sex gehad, sta nu maandje of wat droog... maar tis soms wel verrot iddquote:Op maandag 26 februari 2007 20:45 schreef ghanib het volgende:
wow. Wat veel singles hier die echt al _jaren_ geen relatie hebben. Als ik single ben verlang ik naar een relatie, maar Iedere keer dat ik een relatie heb heb ik het gevoel dat ik niet meer vrij ben... best lastig.
Aan de mensen hierboven die echt al tijden geen relatie hebben gehad: hebben jullie veel one-night-stands? Zo nee, hoe red je het zo verschrikkelijk lang zonder seks? -/
Daar is de Die-Hard weer.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:49 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
*is 22 jaar single
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |