Hoe was het bij je vriendin?quote:
Sorryquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:36 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hoe was het bij je vriendin?
Maar je bent ziek, dan ga je toch niet heenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:36 schreef Merel1808 het volgende:
Hihi
Het stomme is, dat die pijn me gigantisch afleidt, en dat ik zometeen herprofilering heb![]()
Ja, dan ben ik én de lul omdat ik de laatste 2 uur voor de vakantie mis, én de lul omdat ik dan dus niet kan herprofileren, én de lul omdat ik dan ruzie met mn ouders heb, laat maarquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:39 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Maar je bent ziek, dan ga je toch niet heen![]()
![]()
Vakantiequote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:40 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik én de lul omdat ik de laatste 2 uur voor de vakantie mis, én de lul omdat ik dan dus niet kan herprofileren, én de lul omdat ik dan ruzie met mn ouders heb, laat maar![]()
Daar waar je je Shine voor me opnam.quote:
Dit zíjn mijn laatste twee uur vakantiequote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:40 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik én de lul omdat ik de laatste 2 uur voor de vakantie mis, én de lul omdat ik dan dus niet kan herprofileren, én de lul omdat ik dan ruzie met mn ouders heb, laat maar![]()
Das kut voor jequote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:45 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dit zíjn mijn laatste twee uur vakantie.
Dj stefan vs d-block - keep it coming d8 ikquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:28 schreef VlaDje het volgende:
[..]
En btw, van wie is dat nummer uit je sig?
Die hoorde ik laatst toen ik met de bedrijfsauto aan het rondcrossen was jeweets|
want mn collega had zn dikke vette Boem-Boem CD mee![]()
Het noordenquote:
Als je op school dingen zou leren, ik ook. Helaas is de realiteit anders.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:46 schreef VlaDje het volgende:
Vakantie is uberhaupt kut jweets,
ik ga liever naar school dingen leren
Moet nog gebeuren, ze had geen vakantie zoals ze dachtquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Daar waar je je Shine voor me opnam.
Danke, die vond ik wel hip jeweetsquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:47 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Dj stefan vs d-block - keep it coming d8 ik
Emmen jeweets,,quote:
dat jeweets alleen alquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:51 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Emmen jeweets,,
God schiep uit gouden korenaaren, de twente en de twentenaren,
en uit de rommels en de resten, de troep in het westen![]()
Jij woont in Emmen? Das geen Twente jongenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:51 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Emmen jeweets,,
lol typo jeweetsquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:51 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Jij woont in Emmen? Das geen Twente jongen![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:51 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Emmen jeweets,,
sowiesoquote:
joah, limburg zie ik persoonlijk een beetje als de reservebank van belgië, maar idd, jij zit daar redelijk droogquote:
ligt eraan welk zuidenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:53 schreef quickie1985 het volgende:
BRABANT FTW WOOOTTTTTTT ! HET ZUIDEN!!!
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:53 schreef VlaDje het volgende:
[..]
joah, limburg zie ik persoonlijk een beetje als de reservebank van belgië, maar idd, jij zit daar redelijk droog![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:54 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Diemen zuid want je ziet dr lekker uit jeweets![]()
Altijd droogquote:
Uit de gouden korenarenquote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:53 schreef quickie1985 het volgende:
BRABANT FTW WOOOTTTTTTT ! HET ZUIDEN!!!
Mag ik een x bij je langs komen, ben nog nooit in Limburg geweestquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:55 schreef lucina het volgende:
[..]ik zit hier goed met klein beetj zon soms
![]()
Die ken ik ook al onder 100 andere namenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:56 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Uit de gouden korenaren
schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten
de mensen uit het Westen
Zo hoortie![]()
maar wel ver van jullie afquote:
Drenthe en Twentenaren jawoistquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:56 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Uit de gouden korenaren
schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten
de mensen uit het Westen
Zo hoortie![]()
je mag best een keer langskomen hoorquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:56 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Mag ik een x bij je langs komen, ben nog nooit in Limburg geweest![]()
damn slechte versiertruc...
laat btw maar, ben een x in America geweest ofzodat was daar ook
Verplaatsen wel 'L1mburg'quote:
ik zal me inhoudenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:58 schreef VlaDje het volgende:
Limburch
Ik peer em zo ff,
Met half uurtje terug, geen gekke dingen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |