Dat is een mening idioot. Er is nog helaas geen regel die zegt dat het niet hoort.quote:
Idioot?quote:Op zondag 4 maart 2007 13:08 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is een mening idioot. Er is nog helaas geen regel die zegt dat het niet hoort.
Jep. Blijkbaar kan het niet anders. Het beroep op het gezonde verstand faalt nu eenmaal bij dit soort mensen.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:11 schreef nonzz het volgende:
[..]
Idioot?![]()
Ja, laten we een regeltje maken. Dat zal ze leren....![]()
Kunnen mensen met een boerka niet nadenken?quote:Op zondag 4 maart 2007 13:15 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jep. Blijkbaar kan het niet anders. Het beroep op het gezonde verstand faalt nu eenmaal bij dit soort mensen.
Het zou ook het statement kunnen zijn: Ik leef in het vrije Nederland en maak ten volle gebruik van mijn vrijheden om mij te kleden zoals ik wil en te geloven waarin ik wil.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Nee, dat doen ze dus niet blijkbaar. Een boerka is een duidelijk statement: ze wijzen onze maatschappij af en isoleren zichzelf.
Blijkbaar niet.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:18 schreef nonzz het volgende:
[..]
Kunnen mensen met een boerka niet nadenken?
Door jouw linkse brilletje wel ja. Allochtonen kunnen echt niks verkeerd doen he, het valt altijd wel te verdraaien zodat het positief lijkt.quote:Het zou ook het statement kunnen zijn: Ik leef in het vrije Nederland en maak ten volle gebruik van mijn vrijheden om mij te kleden zoals ik wil en te geloven waarin ik wil.
Oh godverdomme, ik word helemaal geil van die avatars van jou!quote:Op zondag 4 maart 2007 13:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Nee, dat doen ze dus niet blijkbaar. Een boerka is een duidelijk statement: ze wijzen onze maatschappij af en isoleren zichzelf.
Ja da's puik hequote:Op zondag 4 maart 2007 13:26 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Oh godverdomme, ik word helemaal geil van die avatars van jou!
Ja gvd wat is dat puik!quote:
Allochtonen kunnen zat verkeerd doen. En wat verdraai ik precies? Wie zegt dat ik iets verdraai en niet jij?quote:Op zondag 4 maart 2007 13:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Door jouw linkse brilletje wel ja. Allochtonen kunnen echt niks verkeerd doen he, het valt altijd wel te verdraaien zodat het positief lijkt.
Waarom zien verstandige mensen het op die manier? Wat is daar zo verstandig aan?quote:Maar verstandige mensen zien het als: weer zo'n moslim die weigert te integreren.
Is zo'n script ingewikkeld om te maken? En hoe maak je die animated gifs?quote:Op zondag 4 maart 2007 13:33 schreef __Saviour__ het volgende:
er draait geen complete website op dat adres, maar dat script is wel van mezelf.
Ik zeg dat.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:34 schreef nonzz het volgende:
[..]
Allochtonen kunnen zat verkeerd doen. En wat verdraai ik precies? Wie zegt dat ik iets verdraai en niet jij?
Het is verstandig omdat ik het zeg. Kun je niet weer even buiten gaan spelen ofzo? Of met je kleine zusje?quote:Waarom zien verstandige mensen het op die manier? Wat is daar zo verstandig aan?
Dus om even samen te vatten: iets is waar als Lemmeb zegt dat het waar is.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:37 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik zeg dat.
[..]
Het is verstandig omdat ik het zeg.
Dat script is gewoon wat simpele PHP. De animated gifs maak ik met Virtual Dub (om een stukje uit een filmbestand te snijden) en Adobe ImageReady (om het beeld uit te snijden, verkleinen, optimaliseren en opslaan als gif)quote:Op zondag 4 maart 2007 13:35 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Is zo'n script ingewikkeld om te maken? En hoe maak je die animated gifs?
Oke tanx. Ik ga het ook eens proberen!quote:Op zondag 4 maart 2007 13:40 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat script is gewoon wat simpele PHP. De animated gifs maak ik met Virtual Dub (om een stukje uit een filmbestand te snijden) en Adobe ImageReady (om het beeld uit te snijden, verkleinen, optimaliseren en opslaan als gif)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |