(Veel?) pompstations hebben die regel nu al.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:48 schreef Kozzmic het volgende:
Een bank of juwelier zou net zo goed de 'huisregel' in kunnen stellen dat mensen die over de vloer komen herkenbaar moeten zijn.
ghehe, dat hebben we hier ook wel nodig!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:45 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Een sjaal voor de mond in de winter, mag dat nog wel? Of een donkere zonnebril? Een muts die tot over de oren getrokken is?
Stomme vergelijking.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:45 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Een sjaal voor de mond in de winter, mag dat nog wel? Of een donkere zonnebril? Een muts die tot over de oren getrokken is?
Het gaat dan ook juist over hoe iemand over straat gaat en niet over hoe iemand een gebouw binnen gaat.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:34 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Stomme vergelijking.
Ieder normaal mens doet dergelijke kledingstukken af als hij of zij een gebouw binnengaat. Je gaat toch ook niet met een integraal helm uitgebreid zitten dineren lijkt mij.
Heb je hier nu echt niets beters tegen in te brengen?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:02 schreef Gia het volgende:
[..]
ghehe, dat hebben we hier ook wel nodig!!![]()
ach ja......... uitgedost als een zwarte raaf rondwandelen zonder doel.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:54 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Het gaat dan ook juist over hoe iemand over straat gaat en niet over hoe iemand een gebouw binnen gaat.
Hoezo zonder doel?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:18 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
ach ja......... uitgedost als een zwarte raaf rondwandelen zonder doel.
Ach, die zogenaamde liberalen in Nederland kennen we onderhand ook wel.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:35 schreef Aurelianus het volgende:
Volkomen gerechtigde uitspraak, lijkt me zo. Beter dan een zekere ex-minister van een partij met 'vrijheid' in zijn naam die wilde dat de overheid voor zou gaan schrijven hoe mensen zich zouden moeten kleden in de publieke ruimte.
Wilders?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Hier ben ik het helemaal mee eens.
En dat moet gelden voor iedereen die:
-er onverzorgd uit ziet
-weigert een hand te schudden in een beroep waar dat wel wenselijk is
-een boerka draagt
-een aanstootgevend uiterlijk heeft, door bijv. opzichtige tatoes of piercings of een hanekam
enz..
Hier heb je een punt, maar wat doet een Moslima met een boerka bv in een restaurant?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:54 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Het gaat dan ook juist over hoe iemand over straat gaat en niet over hoe iemand een gebouw binnen gaat.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:26 schreef Red_85 het volgende:
stond laatst nog een leuk stukje over dit mens in het parool.
ik citeer:
'(...) kan er nog steeds niet aan wennen dat het communisme voorbij is (...)'
Ze ziet er ietwat drugsverslaafd uit.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:54 schreef Lemmeb het volgende:
Ik ken die Ella Vogelaar helemaal niet. Is dat een beetje een lekker wijf?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:05 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ze ziet er ietwat drugsverslaafd uit.
Gewoon 24 joints per dag, krijg je ook zulke ogen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:22 schreef Lemmeb het volgende:
[afbeelding]
Whoa! Die ziet eruit alsof ze na d'r puberteit een beetje in d'r ziekte van Pfeiffer is blijven hangen.
Achja. Misschien is ze wel heel lief.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Gewoon 24 joints per dag, krijg je ook zulke ogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |