quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:28 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
je lul is een spier...
schat
Oh, maar je kunt hem toch min of meer bewegen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:27 schreef Gert het volgende:
[..]
In je lul zitten geen spieren schat.
?quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:30 schreef ruby het volgende:
Laat 'r nog lekker krijsen, dan is ze die walgelijke stem kwijt tenminste.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:31 schreef obezzi het volgende:
HAHAHA ERIC HEEFT N PEUK IN ZN LINKER OOR, VOOR DAT GECHREEUW VAN NATASIA lol!!
quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:31 schreef obezzi het volgende:
HAHAHA ERIC HEEFT N PEUK IN ZN RECHTER OOR, VOOR DAT GECHREEUW VAN NATASIA lol!!
Ik ben gestopt met roken, dus als jij ook ff wilt stoppen met schreeuwen?!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:31 schreef obezzi het volgende:
HAHAHA ERIC HEEFT N PEUK IN ZN RECHTER OOR, VOOR DAT GECHREEUW VAN NATASIA lol!!
quote:
Hij is heeeeeel erg grappig!!!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:29 schreef agter het volgende:
Eric is grappig:
Handschoen aan als hij de toiletbril omhoog tilt.
En als hij weer terug loopt, veegt hij zijn handen af aan Amanda...
En zij heeft natuurlijk niets door...
Is me ook al vaker opgevallen. Hoe ze dan loopt te schreeuwen, door huis heen loopt te rennen en de aandacht trekt. Net een irritant klein kind !quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:31 schreef RSie het volgende:
ik word zo verschrikkelijk doodmoe van Natasia!
zij vertoont gewoon echt het gedrag van een klein kind,..!
dit is me al vaker opgevallen, maar moet je je maar eens indenken dat het ene meisje van een jaar of 7 is,... het gedrag komt volledig overeen!
zij die NOOIT genoemd mag worden.....................dusquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:32 schreef MeerZienDanAnders het volgende:
Kan iemand me dit ff uitleggen? ----> zdngmw
bedankt
Busje komt zoquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:32 schreef ruby het volgende:
De mannen in witte jassen zijn al gearriveerd hoop ik?
Hier barsten ze voordat ze de kans krijgen uit de kast te vallen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:32 schreef StefanPeeters het volgende:
Er vallen hier glazen uit de kast![]()
Uit Wikipedia of uit eigen ervaringquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Erectie vindt plaats doordat bloed in een labyrint van bloedvaten in de zwellichamen in de penis stroomt. Uitstroming van dit bloed wordt verhinderd doordat onwillekeurige spieren rond de afvoerende aderen van de zwellichamen aantrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |