dat gaat natasia hem nog wel haarfijn uitleggenquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet Brian al dat Amanda Huub's hoofd tussen haar borsten heeft geklemd?
![]()
Ik vind dat de toneelhaak tevoorschijn moet worden gehaald.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:25 schreef kleinzusje het volgende:
Na de gespannen avond is er de ontlading. Kan ik nog mooi even wat doen voor de volgende ruzie...................dit wat ik nu hoor is nog erger dan het al was
In je lul zitten geen spieren schat.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Botox legt spieren lam![]()
je lul is een spier...quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:27 schreef Gert het volgende:
[..]
In je lul zitten geen spieren schat.
Je hebt helemaal gelijk!quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:21 schreef Sense het volgende:
[..]
Natasia is alles wat slecht is. Mijn haat voor deze vrouw kent geen grenzen, ik word gewoon bang van mezelf![]()
Iedereen, inclusief blablasia, lag wel dubbel van het lachen na de reactie van Huub, Ik ook.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:27 schreef snetje het volgende:
[..]
dat gaat natasia hem nog wel haarfijn uitleggen![]()
oh? En ik maar trainen met die gewichten....quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Even een persoonlijke vraagje aan jouw adres.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Botox legt spieren lam![]()
Err.. het is meer een verzameling bloedvaten in een lullig stukkie vlees verpakt hoor...quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:28 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
je lul is een spier...
schat
Echt welquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:27 schreef Gert het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |