Dat klopt, maar ik haat Brian meer!quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:20 schreef Sug4r het volgende:
[..]
troost je, je bent niet de enige..
Natasia is alles wat slecht is. Mijn haat voor deze vrouw kent geen grenzen, ik word gewoon bang van mezelfquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:19 schreef robinotc het volgende:
[..]
uh... vergeet niet dat ze ook nog een narcist is...
Hm.. een brulbaviaan met een dubbele diagnose...het moet niet gekker worden![]()
Kan iemand de doos met kristal niet ff in Brian-style verstoppen??quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:20 schreef petraa het volgende:
Ik haat met je mee, het monster heeft kristal gevraagd voor haar verjaardag.
Dat vindt Braaaain vast niet leukquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:16 schreef noekje het volgende:
Goede actie van Amanda. Gewoon Huub z'n hoofd tussen de tieten duwen. Zo doe je dat dus.
Ik wordt zo misselijk van zijn lijzige, stichtelijke stemquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:21 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik haat Brian meer!
bewerkstelligen zei hijquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:22 schreef Sug4r het volgende:
[..]
piep zei de muis rat in het voorhuis
Dat was nou het eerste waar ik pissig om werd vanavond. Ja hoor, mama komt voorlopig nog niet thuis, nog lange niet, nog lange niet, en maar weer hysterisch lachen.quote:
Wees blij dat ie geen refo is...quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:23 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik wordt zo misselijk van zijn lijzige, stichtelijke stem
Haar helemaal in elkaar stompen zou voor de eerste keer ZINVOL geweld zijn!!!!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik haat met je mee, het monster heeft kristal gevraagd voor haar verjaardag.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:24 schreef snetje het volgende:
natasia heeft haar glas sneller leeg dan huub ze klaarmaakt![]()
Weet Brian al dat Amanda Huub's hoofd tussen haar borsten heeft geklemd?quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:21 schreef obezzi het volgende:
lol huub gaat t over ze hoere hebbe en brian loopt weg
daar ben ik het mee eens, hoe vreemd het er ook uitziet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het een logische ontlading.
Natúúrlijk doen ze een kunstje, tijdens zo'n stemming. Maar de gesproken woorden zijn echt, daar ben ik van overtuigd. En dat geeft zó 'n spanning en negatieve vibes, dat ze zich nu ontladen met een hoop luidruchtige pseudo-vrolijkheid. Het is ook een bizarre situatie in dat huis natuurlijk. Je kunt het niet vergelijken met een ruzie met je buurvrouw, die je daarna een half jaar niet meer aankijkt.
Proest!quote:
CRIMINEEL GEDRAG!quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat doet die zwerver/landloper nu weer ?
[afbeelding]
Ja, en na nog een paar drankjes kan ze zich dat morgen niet meer herinneren...quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:24 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Haar helemaal in elkaar stompen zou voor de eerste keer ZINVOL geweld zijn!!!!!![]()
Botox legt spieren lamquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:08 schreef Lieve het volgende:
Natasja: Je moet je piemel volspuiten met botox om hem dikker te krijgen?¿¿¿¿ Wat een maffe viespeuk.
Het zal je moeder maar zijn!
En van dat uitgestreken smoelwerkquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:23 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik wordt zo misselijk van zijn lijzige, stichtelijke stem
Dat houdt Huub nog even stil, kan hij misschien later nog eens gebruiken om de rat te jennen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet Brian al dat Amanda Huub's hoofd tussen haar borsten heeft geklemd?
![]()
Ze hebben ook weer een aantal dagen met spanningen achter de rug. De stemmingsronde en het vertrek van Bart. Huub gaf vanmiddag al aan koppijn te krijgen van het steeds moeten nadenken over het spel. Ik kan me de ontlading van na de stemming dan ook wel een beetje voorstellen. Maar dat wil niet zeggen dat ze vergeten zijn wat er allemaal is gezegd.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:19 schreef scanman01 het volgende:
De liefde is weer terug in het huis. Tenminste, dat lijkt zo.
dat gaat natasia hem nog wel haarfijn uitleggenquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet Brian al dat Amanda Huub's hoofd tussen haar borsten heeft geklemd?
![]()
Ik vind dat de toneelhaak tevoorschijn moet worden gehaald.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:25 schreef kleinzusje het volgende:
Na de gespannen avond is er de ontlading. Kan ik nog mooi even wat doen voor de volgende ruzie...................dit wat ik nu hoor is nog erger dan het al was
In je lul zitten geen spieren schat.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Botox legt spieren lam![]()
je lul is een spier...quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:27 schreef Gert het volgende:
[..]
In je lul zitten geen spieren schat.
Je hebt helemaal gelijk!quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:21 schreef Sense het volgende:
[..]
Natasia is alles wat slecht is. Mijn haat voor deze vrouw kent geen grenzen, ik word gewoon bang van mezelf![]()
Iedereen, inclusief blablasia, lag wel dubbel van het lachen na de reactie van Huub, Ik ook.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:27 schreef snetje het volgende:
[..]
dat gaat natasia hem nog wel haarfijn uitleggen![]()
oh? En ik maar trainen met die gewichten....quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Even een persoonlijke vraagje aan jouw adres.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Botox legt spieren lam![]()
Err.. het is meer een verzameling bloedvaten in een lullig stukkie vlees verpakt hoor...quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:28 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
je lul is een spier...
schat
Echt welquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:27 schreef Gert het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |