abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 februari 2007 @ 09:21:14 #151
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_46585845
Sowieso moeten KJH, Ryan Babel, Kenneth Perez en Wesley Sneijder erin op basis van hun spel gisteren, daarbij vind ik dat ook Edgar Davids en Gabri horen te spelen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_46585854
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 09:16 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ben jij zwakzinnig?
Laat nou maar, verspilde tijd om in te gaan op DenniZZ .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 09:23:42 #153
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_46585891
Die 15.000 lege stoelen in de aRENa vonden het gisteren ook verspilde tijd En ze hadden nog gelijk ook!
"If you harbor a terrorist, if you support a terrorist, if you feed a terrorist, you're just as guilty as the terrorists." - US President George W Bush
pi_46585985
Kan we wel vinden in de opstelling van Mangoworks.

Heb gisteren alleen de 2e helft kunnen zien - moest zelf voetballen - maar de beleving en strijdlust was hartverwarmend. Jammer van die grote kans op 4-1 een kwartier voor tijd, dan was het echt (nog meer) gaan spoken. Maar hoe dan ook, aan de reacties op dat Werder-forum te lezen is het Ajax-imago toch weer wat opgepoetst na de afbraak vorige week. Op naar AZ!
"how I don't know what I should do with my hands when I talk to you
how you don't know where you should look, so you look at my hands"
  vrijdag 23 februari 2007 @ 09:29:55 #155
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_46585993
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 09:23 schreef DenniZZ het volgende:
Die 15.000 lege stoelen in de aRENa vonden het gisteren ook verspilde tijd En ze hadden nog gelijk ook!
De kuip had 50.000 lege stoelen, omdat jullie fijne supporters het lekker verkloot hebben voor het team!

Echt, jullie spelers houden van jullie! Lekker een dagje vrij ipv UEFA cup spelen!!!

Hulde!!! .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 23 februari 2007 @ 09:35:12 #156
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_46586091
Zondag tijd voor een gedurfde opstelling, lijkt me. Het zwakke punt ligt bij beide ploegen achterin, dit weekend. Het lijkt mij geen gek idee om in dit geval met Davids als linksback te opereren.

1
2
3
4
5
          Stekelenburg
Ogararu  Heitinga Stam  Davids
       Gabri        Sneijder
             Perez
    de Mul     Huntelaar   Babel
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_46586148
Zat ik ook aan te denken. Dan maar 4-5 winnen ofzo.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 23 februari 2007 @ 09:39:14 #158
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_46586158
Kermis opstellingen zijn okay.
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 09:39:46 #159
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_46586164
Edgar Davids op Julian Jenner, wellicht helemaal niet zo'n slecht idee!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_46586205
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 00:58 schreef TerroRobbie het volgende:
En wat was die 2e rode kaart nou? Die van Lindenberg was in ieder geval wel terrecht hoor. 1e geel misschien een beetje pietluttig maar hij kan hem geven, slim gedaan van de aanvaller in dit geval Diego geloof ik.
De kaart eerste was niet terecht maar als voetballer met wat inhoud in je schedel weet je dat je met een kaart op zak die tweede overtreding niet moet maken.
pi_46586209
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 09:39 schreef M0NTANA het volgende:
Gelijk mr. "Ik ben de beste rechtsbuiten van Nederland" onder het gras stoppen.
pi_46586239
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 08:38 schreef DenniZZ het volgende:
Heeee stumperds

Kregen jullie nog een beetje hoop he! Des te groter de teleurstelling

Wie riepen hier ook alweer het hardste dat jullie die UEFA cup wel even binnen gingen halen?
Nou nee hoor.. wat wij zagen gisteren is waar we al seizoenen om vragen.. 110% ervoor gaan en als het mis gaat jammer dan.
pi_46586266
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 09:41 schreef VoreG het volgende:

[..]

Gelijk mr. "Ik ben de beste rechtsbuiten van Nederland" onder het gras stoppen.
Plus het feit dat Davids eroverheen gaat aanvallend en dat Jenner verdedigend in de problemen komt. Van de linkerkant van AZ komt eigenlijk helemaal NIKS. Rechterkant is gevaarlijk maar ja daar heb je ook bij ons snelheid in zitten en dan kan de back van AZ niet zomaar langs wandelen.
pi_46586306
Stolz.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 23 februari 2007 @ 09:56:42 #165
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_46586462
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 09:39 schreef M0NTANA het volgende:
Ik denk dat het de beste optie is die we hebben op dit moment.
Ik zie liever Edgar op Jenner dan Olaf 'ik voel 'm al tegen het textiel aandrukken' Lindenbergh.

Of was je niet cynisch?
  vrijdag 23 februari 2007 @ 10:00:23 #166
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_46586524
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 09:56 schreef SiemeN het volgende:

[..]

Ik denk dat het de beste optie is die we hebben op dit moment.
Ik zie liever Edgar op Jenner dan Olaf 'ik voel 'm al tegen het textiel aandrukken' Lindenbergh.

Of was je niet cynisch?
Ben niet altijd cynisch, hoor.

Je hebt gelijk, Edgar Davids is de beste optie, want Roger en Olaf Lindenbergh zijn op die positie niet Ajax-waardig. Daarbij kan hij doorstomen bij balbezit en het toch al sterke middenveld met Gabri, Wesley Sneijder en Kenneth Perez versterken, klinkt allemaal best aardig!
pi_46586593
Perez bewijst elke keer maar weer wat voor goede speler het is.
Zo zelfverzekerd aan de bal, mooie lange trappen.

Hij moet gewoon in de basis.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  vrijdag 23 februari 2007 @ 10:14:33 #168
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_46586818
Als HtC een week geleden niet zo laf was gestart hadden we nu waarschijnlijk door geweest .
Get woke, go broke!
pi_46587015
quote:
Eindhoven meldt zich voor Lindenbergh
23/2/2007 07:54

Eindhoven heeft via de zaakwaarnemer van Linderbergh laten weten deze per direct over te willen nemen van Ajax. Dit omdat er personele problemen zijn ontstaaan nadat de marokkaanse prins Carnaval zich onverhoopt toch heeft gewaagd aan een biertje waar hij normaal alleen gaat voor de cola light.

Ajax heeft bij monde van Van Geel te kennen gegeven mee te willen werken aan deze tussentijdse oplossing. In ruil voor de diensten van Lindenbergh krijgt Ajax home de komende 3 jaar gratis bier en de in Australie verboden gleoi lampen die op Eindhoven Airport klaar stonden om verscheept te worden naar Australie.

De toekomst van Lindenbergh, na carnaval, ligt volgens bronnen dichtbij de stervoetballer in Rotterdam bij Feyenoord waar het sterren assemble voornamelijk bestaat uit bankzitters en tribune voetballers. Over de transfersom zijn door zowel Van Geel als door de Rotterdammers geen uitspaken gedaan. Men verwacht dat deze rond de 3 miljoen euro zal liggen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Chadi op 23-02-2007 10:41:09 ]
pi_46587367
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 10:14 schreef HeatWave het volgende:
Als HtC een week geleden niet zo laf was gestart hadden we nu waarschijnlijk door geweest .
Inderdaad, daar snap ik echt nooit wat van.

Als je iedere wedstrijd zo offensief start en speelt, moet het toch een eitje zijn, bij wijze van? Dat ene doelpuntje tegen maakt ook niet uit zolang je er maar een meer maakt.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 10:42:16 #171
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_46587382
Tja, het was zijn taktiek vorige week, een mij totaal onbegrijpelijke, maar hij vond dat wijs....

Jammer... heel jammer... want bremen was te pakken.
Get woke, go broke!
pi_46587509
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 09:35 schreef SiemeN het volgende:
Zondag tijd voor een gedurfde opstelling, lijkt me. Het zwakke punt ligt bij beide ploegen achterin, dit weekend. Het lijkt mij geen gek idee om in dit geval met Davids als linksback te opereren.
[ code verwijderd ]
Ik ben op zich ook wel voor een gedrufde opstelling. AZ zal ongetwijfeld ook aanvallend spelen. Dat zal weer een mooie pot worden dan. Geen middenveld en alleen maar op hoog tempo aanvallen.
Net als de tweede helft van Ajax - AZ en PSV - AZ. Complete chaos was dat...
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_46587561
Ik denk dat met het wegvallen van hun beste aanvallende middenvelder Ajax juist wel op dat middenveld hun gram kan halen. En via het middenveld controle moet zien te krijgen over AZ.
pi_46587659
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 10:49 schreef Chadi het volgende:
Ik denk dat met het wegvallen van hun beste aanvallende middenvelder Ajax juist wel op dat middenveld hun gram kan halen. En via het middenveld controle moet zien te krijgen over AZ.
Wie is hun beste aanvallende middenvelder dan?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_46587675
Jammer dat Ajax eruit ligt, en zoals al 10x eerder gezegd.
Beter strijdend tenonder, dan met een hangende kop de wedstrijd beginnen. Dat tegendoelpunt deed hem de das om.

Tot Zondag, eerste biertje is van mij!
Ik ben benieuwd wat het gaat worden, zolang de spelers blessurevrij blijven vind ik het best.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')