Laat nou maar, verspilde tijd om in te gaan op DenniZZquote:
De kuip had 50.000 lege stoelen, omdat jullie fijne supporters het lekker verkloot hebben voor het team!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:23 schreef DenniZZ het volgende:
Die 15.000 lege stoelen in de aRENa vonden het gisteren ook verspilde tijdEn ze hadden nog gelijk ook!
1 2 3 4 5 | Ogararu Heitinga Stam Davids Gabri Sneijder Perez de Mul Huntelaar Babel |
De kaart eerste was niet terecht maar als voetballer met wat inhoud in je schedel weet je dat je met een kaart op zak die tweede overtreding niet moet maken.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:58 schreef TerroRobbie het volgende:
En wat was die 2e rode kaart nou? Die van Lindenberg was in ieder geval wel terrecht hoor. 1e geel misschien een beetje pietluttig maar hij kan hem geven, slim gedaan van de aanvaller in dit geval Diego geloof ik.
Gelijk mr. "Ik ben de beste rechtsbuiten van Nederland" onder het gras stoppen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:39 schreef M0NTANA het volgende:
Edgar Davids op Julian Jenner, wellicht helemaal niet zo'n slecht idee!
Nou nee hoor.. wat wij zagen gisteren is waar we al seizoenen om vragen.. 110% ervoor gaan en als het mis gaat jammer dan.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:38 schreef DenniZZ het volgende:
Heeee stumperds
Kregen jullie nog een beetje hoop he! Des te groter de teleurstelling
Wie riepen hier ook alweer het hardste dat jullie die UEFA cup wel even binnen gingen halen?
Plus het feit dat Davids eroverheen gaat aanvallend en dat Jenner verdedigend in de problemen komt. Van de linkerkant van AZ komt eigenlijk helemaal NIKS. Rechterkant is gevaarlijk maar ja daar heb je ook bij ons snelheid in zitten en dan kan de back van AZ niet zomaar langs wandelen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gelijk mr. "Ik ben de beste rechtsbuiten van Nederland" onder het gras stoppen.
Ik denk dat het de beste optie is die we hebben op dit moment.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:39 schreef M0NTANA het volgende:
Edgar Davids op Julian Jenner, wellicht helemaal niet zo'n slecht idee!
Ben niet altijd cynisch, hoor.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:56 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik denk dat het de beste optie is die we hebben op dit moment.
Ik zie liever Edgar op Jenner dan Olaf 'ik voel 'm al tegen het textiel aandrukken' Lindenbergh.
Of was je niet cynisch?
quote:Eindhoven meldt zich voor Lindenbergh
23/2/2007 07:54
Eindhoven heeft via de zaakwaarnemer van Linderbergh laten weten deze per direct over te willen nemen van Ajax. Dit omdat er personele problemen zijn ontstaaan nadat de marokkaanse prins Carnaval zich onverhoopt toch heeft gewaagd aan een biertje waar hij normaal alleen gaat voor de cola light.
Ajax heeft bij monde van Van Geel te kennen gegeven mee te willen werken aan deze tussentijdse oplossing. In ruil voor de diensten van Lindenbergh krijgt Ajax home de komende 3 jaar gratis bier en de in Australie verboden gleoi lampen die op Eindhoven Airport klaar stonden om verscheept te worden naar Australie.
De toekomst van Lindenbergh, na carnaval, ligt volgens bronnen dichtbij de stervoetballer in Rotterdam bij Feyenoord waar het sterren assemble voornamelijk bestaat uit bankzitters en tribune voetballers. Over de transfersom zijn door zowel Van Geel als door de Rotterdammers geen uitspaken gedaan. Men verwacht dat deze rond de 3 miljoen euro zal liggen.
Inderdaad, daar snap ik echt nooit wat van.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:14 schreef HeatWave het volgende:
Als HtC een week geleden niet zo laf was gestart hadden we nu waarschijnlijk door geweest.
Ik ben op zich ook wel voor een gedrufde opstelling. AZ zal ongetwijfeld ook aanvallend spelen. Dat zal weer een mooie pot worden dan. Geen middenveld en alleen maar op hoog tempo aanvallen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:35 schreef SiemeN het volgende:
Zondag tijd voor een gedurfde opstelling, lijkt me. Het zwakke punt ligt bij beide ploegen achterin, dit weekend. Het lijkt mij geen gek idee om in dit geval met Davids als linksback te opereren.
[ code verwijderd ]
Wie is hun beste aanvallende middenvelder dan?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:49 schreef Chadi het volgende:
Ik denk dat met het wegvallen van hun beste aanvallende middenvelder Ajax juist wel op dat middenveld hun gram kan halen. En via het middenveld controle moet zien te krijgen over AZ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |