abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46582062
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 00:33 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dat is wel heel makkelijk natuurlijk. Alsof Urby wel altijd alles goed doet.
Urby is in ieder geval een links back, in tegenstelling tot Roger die volgens mij ooit rechtbuiten was...
too much is not enough....
pi_46582090
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 00:34 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Urby is in ieder geval een links back, in tegenstelling tot Roger die volgens mij ooit rechtbuiten was...
pi_46582091
Trots en teleurgesteld.

Na 3 minuten al op 1-0 voorkomen en dan op zo'n kinderlijke manier de gelijkmaker weggeven. 2e helft vond ik prachtig van Ajax kant, werkelijk alles gegeven. Respect, ze kunnen het dus wel. Supermooi dat na de 3-1 Werder de kluts helemaal kwijt was. Met een beetje geluk (Sneijder & Perez) knal je de 4-1 er nog in en kon er in de laatste minuten nog heel wat gebeuren. Al met al ben ik zeer trots op dit Ajax dat met een volledig elftal dit Bremen had kunnen uitschakelen. Sneijder was briljant, Babel was goed, Huntelaar prima, Stam een held, Perez MOET gewoon spelen en viel ook Maduro mij in positieve zin op. Daarnaast vond ik Ogararu echt niet zo slecht spelen hoor.

Roger mogen ze terug naar Spanje sturen

Dit geeft vertrouwen voor zondag
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_46582094
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 00:32 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Maar de bal was dus niet over de lijn?
Die bal van Ajax was net zoveel over de lijn als die van vorige week.. niet dus...
Wat overigens zelfs de ZDF loepzuiver in beeld bracht en sprak over een "gegebenes Tor"
pi_46582132
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 00:33 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Bedankt O Helder Licht.
Zet je ajax bril eens af joh. Ajax heeft op geen enkel moment in deze 2 wedstrijden meer dan 10 % kans gehad op de volgende ronde.

Bremen is terrecht door, Ajax heeft misschien wat pech gehad. Maar Bremen heeft net zo goed hele grote kansen gehad vorige week en vandaag. En ook die kaarten had iedereen kunnen pakken hetzelfde geldt voor die fout die had iedereen kunnen maken..
pi_46582209
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 00:36 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Zet je ajax bril eens af joh. Ajax heeft op geen enkel moment in deze 2 wedstrijden meer dan 10 % kans gehad op de volgende ronde.

Bremen is terrecht door, Ajax heeft misschien wat pech gehad. Maar Bremen heeft net zo goed hele grote kansen gehad vorige week en vandaag. En ook die kaarten had iedereen kunnen pakken hetzelfde geldt voor die fout die had iedereen kunnen maken..
Kansen gehad ja, maar die houte klaas Almeida krijgt hem er alleen maar in als hij er tegenaan loopt, dus sorry als je met dat soort spitsen aankomt, ben je voor mij geen top hoor.
pi_46582240
Ogararu speelde zeker niet slecht inderdaad.

Die keeper van Bremen was niet veel. Had mazzel dat meerdere kansen recht op hem af kwamen... Vrije trap Perez, Kopbal Perez, schot Sneijder.

Maar vrij eenvoudige ballen (die je bovendien al vanaf 300 meter had kunnen zien aankomen) zoals de omhaal van Leonardo kon ie niet eens klemmen.
pi_46582250
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 00:32 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ik wil jullie gewoon de realiteit laten zien. Vorige week had Ajax niks maar dan ook niks te vertellen en had het eerder 6-0 dan 3-0 moeten zijn. Vandaag heeft ajax het netjes gedaan, maar ook niet meer dan dat. Tegen een Bremen dat dacht zo we hebben ons uitdoelpuntje dat komt wel goed.
Bijna niemand zegt hier dat Ajax door had moeten gaan, alleen dat we trots zijn hoe Ajax zich vandaag heeft gepresenteerd. Dus lazer op met je getroll.
pi_46582309
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 00:36 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ontken ik dat dan ergens?

Bremen is over deze 2 wedstrijden terecht door, maar zonder blessures/schorsingen hadden we ze denk ik gepakt.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_46582327
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 00:40 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Bijna niemand zegt hier dat Ajax door had moeten gaan, alleen dat we trots zijn hoe Ajax zich vandaag heeft gepresenteerd. Dus lazer op met je getroll.
Wel dat Ajax, Bremen had kunnen hebben... en als dit en als dit... Daar ben ik het niet mee eens.
En als je niet tegen de realiteit kunt, moet je misschien zelf maar oplazeren.
pi_46582349
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 00:42 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Bremen is over deze 2 wedstrijden terecht door, maar zonder blessures/schorsingen hadden we ze denk ik gepakt.
Zonder die niet afgekeurde goal ook, eerste helft in Bremen was Werder echt niks....
pi_46582370
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 00:43 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Wel dat Ajax, Bremen had kunnen hebben... en als dit en als dit... Daar ben ik het niet mee eens.
En als je niet tegen de realiteit kunt, moet je misschien zelf maar oplazeren.
Zullen we het zo afronden?

Bremen is verdient door.
Beide ploegen op volle sterkte zouden elkaar aankunnen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_46582409
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 00:42 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Niks is onmogelijk in het voetbal. Al betwijfel ik het. En dan krijg je het als dan verhaal... Ook Bremen kampte met absenties...

Bremen heeft de eerste competitiehelft laten zien dat ze tot de top van Duitsland en misschien ook wel Europa behoren en waren in menig andere CL poule gewoon doorgegaan... Momenteel hebben ze een dipje, Maar het Bremen van daarvoor was toch nog wel minstens 1 klassse te groot voor ajax.
pi_46582435
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 00:44 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Zullen we het zo afronden?

Bremen is verdient door.
Beide ploegen op volle sterkte zouden elkaar aankunnen.
Ben ik het niet helemaal mee eens, Ajax heeft ook gewoon pech gehad, 2 rode kaarten, doelpunt niet over de lijn en een rode kaart voor Wome die niet gegeven wordt.
Als je dat wegzet tegen deze 3-1 hadden we gewoon door kunnen bekeren.
pi_46582468
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 00:46 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Niks is onmogelijk in het voetbal. Al betwijfel ik het. En dan krijg je het als dan verhaal... Ook Bremen kampte met absenties...

Bremen heeft de eerste competitiehelft laten zien dat ze tot de top van Duitsland en misschien ook wel Europa behoren en waren in menig andere CL poule gewoon doorgegaan... Momenteel hebben ze een dipje, Maar het Bremen van daarvoor was toch nog wel minstens 1 klassse te groot voor ajax.
Als als als...nu doe je het zelf ook.
pi_46582514
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 00:48 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Als als als...nu doe je het zelf ook.
Er staat nergens als hoor dus wat lul je
pi_46582530
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 00:47 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Ben ik het niet helemaal mee eens, Ajax heeft ook gewoon pech gehad, 2 rode kaarten, doelpunt niet over de lijn en een rode kaart voor Wome die niet gegeven wordt.
Als je dat wegzet tegen deze 3-1 hadden we gewoon door kunnen bekeren.
2 rode kaarten
pi_46582544
Het houd je wel bezig hč?

Wat zeggen ze ook alweer, oude liefde roest niet?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 23 februari 2007 @ 00:52:56 #94
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_46582565
Ben ook weer thuis.

Ze kunnen met opgeheven hoofd de uefa cup verlaten. Na de 3-1 dacht ik even dat het misschien nog zou lukken maar jammergenoeg kwam die 4-1 maar niet.

AJAX
Jawel, je keek.
pi_46582591
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 00:52 schreef zjroentje het volgende:
Het houdt je wel bezig hč?

Wat zeggen ze ook alweer, oude liefde roest niet?
Roestvrijstaal ook niet.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 00:57:52 #96
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_46582663
ach boeiend, die gool van werder is gewoon dom en irritant weer van Roger, als die niet valt en je hebt wat meer geluk dan ben je door. Op basis van die goede tweede helft. voor hetzelfde geld had je in bremen met 6-0 verloren ja maar het had daar ook 1-1 kunnen zijn, zo is voetbal
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_46582682
En wat was die 2e rode kaart nou? Die van Lindenberg was in ieder geval wel terrecht hoor. 1e geel misschien een beetje pietluttig maar hij kan hem geven, slim gedaan van de aanvaller in dit geval Diego geloof ik.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 01:01:10 #98
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46582728
Op volle sterkte had het inderdaad gewoon 50/50 geweest wie er door hand kunnen gaan. Achteraf gezien dan, natuurlijk. De krachtmeting in Bremen was door die rode kaart, die achterlijke goal en die niet gegeven rode kaart voor Wome niet echt serieus te nemen.
quote:
[quote]Op vrijdag 23 februari 2007 00:58 schreef TerroRobbie het volgende:
En wat was die 2e rode kaart nou? Die van Lindenberg was in ieder geval wel terrecht hoor. 1e geel misschien een beetje pietluttig maar hij kan hem geven, slim gedaan van de aanvaller in dit geval Diego geloof ik.
2 keer geel tegen Frings was 't. Heb geen 2e rode kaart gezien, al had het niet veel gescheeld vandaag met Sneijder en Maduro.
pi_46582733
Die Roger was wel een beetje comedy capers ja, maar ook niet een beetje fout van HTC hij zet hem tenslotte op die positie. Hij heeft toch ook nog Anita ofzo.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 01:01:59 #100
8164 azaroth
Ajax wordt weer kampioen!
pi_46582746
als lindenbergh niet gespeeld had in bremen, waren we gewoon door
'
Geluk dient gewoonlijk de man, die weet wat hij aan het toeval moet overlaten.
'
'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')