abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46589878
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 12:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Mwah, individuele fout, kan iedereen overkomen (hem eerder dan de rest maar goed ).

Als ze vorige week niet zo laf waren begonnen hadden we daar vast 1 goal gemaakt ofzo..

Maar ok, die 2-0 was vorige week ook weer schofterig.
De opstelling was zo laf nog niet, 2 aanvallers, 3 verdedigers en 5 middenvelders, dat Ajax zich volledig heeft laten overrompelen is niet de fout van HTC
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  vrijdag 23 februari 2007 @ 12:18:00 #224
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_46589887
waar ging die "vechtpartij" op 410 eigenlijk over?
Jawel, je keek.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 12:18:16 #225
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_46589891
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 12:13 schreef denthemen het volgende:
Nu besef ik pas hoe we vorige week genaaid zijn door die scheids en de grensrechter
Je hebt het gewoon aan jezelf te wijten.

Met 3 verdedigers starten zoals ten Cate deed en het op de bank laten van Leonardo, Perez en Huntelaar......dan vraag je er gewoon om.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  vrijdag 23 februari 2007 @ 12:20:03 #226
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_46589934
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 12:17 schreef denthemen het volgende:

[..]

De opstelling was zo laf nog niet, 2 aanvallers, 3 verdedigers en 5 middenvelders, dat Ajax zich volledig heeft laten overrompelen is niet de fout van HTC
Niet met KJH en Perez beginnen was zelfmoord .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 23 februari 2007 @ 12:21:23 #227
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_46589965
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 12:18 schreef PyTh het volgende:

[..]

Je hebt het gewoon aan jezelf te wijten.

Met 3 verdedigers starten zoals ten Cate deed en het op de bank laten van Leonardo, Perez en Huntelaar......dan vraag je er gewoon om.
Klopt, snap ook niet waarom hij ineens het systeem omgooide? Maar goed, is allemaal achteraf gelul, in Duitsland had het ook 5-0 kunnen zijn, dan was gisteren helemaal een formaliteit.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_46590095
Gisteren had het bij rust natuurlijk ook 1-3 moeten staan.
pi_46590169
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 12:18 schreef jna het volgende:
Vraag ik me ook af, kijk ik naar rechts zie ik 410 staan. "Erm, 30 minuten kunnen ze niet volhouden.." Toen zag ik pas dat er vechten beneden was..
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  vrijdag 23 februari 2007 @ 12:29:20 #230
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_46590194
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 12:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gisteren had het bij rust natuurlijk ook 1-3 moeten staan.
Kon, maar als Roger geen gat in de lucht sprong bij de 1-1, had de 2-0 wellicht wel gevallen en was het ook allemaal anders gelopen. Maar goed, zoals ik al zei, dit is allemaal achteraf. We liggen nu uit de UEFA Cup, dus kunnen ons volledig richten op de eredivisie, er staan drie lastige uitwedstrijden op het programma.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 23 februari 2007 @ 12:30:19 #231
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_46590224
Misschien kan Roger wel naar het cluppie van Juanfran verhuizen.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_46590454
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 12:18 schreef jna het volgende:
Iemand ging debiel verhaal halen en werd toen een paar rijen naar beneden gedonderd. Had er zelf voor gezorgd.

Verder was de hele actie van die groep maar suf. En de Argentijnse vlag voor Rosales .
pi_46590467
Van wie was die actie nou? Alleen 409 zat een half uur, op 410 stond nog van alles. Of is 409 ondertussen 410 geworden? Het had wat treurigs op een half uur. Die Duitsers zullen gelachen hebben om dat kleine groepje dat ineens wat ging doen...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_46590555
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 12:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Van wie was die actie nou? Alleen 409 zat een half uur, op 410 stond nog van alles. Of is 409 ondertussen 410 geworden? Het had wat treurigs op een half uur. Die Duitsers zullen gelachen hebben om dat kleine groepje dat ineens wat ging doen...
Ja zat ik ook aan te denken en reken maar dat ze hebben gelachen om de spandoeken die verkeerd hingen.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_46590608
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 12:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Correct.

Of nou ja. Voor een groot deel.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 12:45:24 #236
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_46590723
Oh well. het is voorbij.

Op naar de competitie. Als ze spelen als gisteren kan het nog wel leuk worden .

Waar die zeperd tegen Excelsior nou weer vandaan kwam? Ze kunnen het wel gewoon.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_46590732
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 11:56 schreef M0NTANA het volgende:
Zouden er al AZ-supporters zijn, die creatief en ludiek zijn ingesprongen op de actualiteit?
Ze begonnen gister ''helemaal niets in Amsterdam'' te zingen, paar seconden later viel de 0-1, en stil waren ze..
Uiteindelijk dus wel gewonnen verder, maar het was wel een grappig moment.

[ Bericht 2% gewijzigd door venomsnake op 23-02-2007 12:51:11 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 23 februari 2007 @ 12:48:34 #238
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_46590822
410 moet eens echt een statement maken, als het bestuur echt de tyfus kan krijgen, maak dan geen problemen over die straf. Maak gewoon doeken en neem ze voor de wedstrijd mee, toon eens ballen. Nu gaat men stil zijn en hangt wat doeken op zijn kop, denk je nou echt dat iemand daar van wakkerligt? 410 denkt gewoon dat ze veel meer zijn dan daadwerkelijk het geval is, ze nemen zichzelf te serieus.
pi_46591209
Het eerste half uur was, ik denk tot teleurstelling van 410, nog redelijk sfeervol ook. En trouwens, het hele stadion schudde toen die Duitsers Frankfurt gingen naapen .
In Southern Sun
pi_46591333
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 12:45 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ze begonnen gister ''helemaal niets in Amsterdam'' te zingen, paar seconden later viel de 0-1, en stil waren ze..
Uiteindelijk dus wel gewonnen verder, maar het was wel een grappig moment.
Waardeloos publiek dat az publiek. Als wij door waren gegaan en hun niet, hadden die 16.000 man tegen Celta in de Arena gezeten.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 13:03:52 #241
131729 jna
pi_46591340
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 12:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Het eerste half uur was, ik denk tot teleurstelling van 410, nog redelijk sfeervol ook. En trouwens, het hele stadion schudde toen die Duitsers Frankfurt gingen naapen .
Inderdaad, ik dacht wtf voel ik nou weer tot ik dat hele vak opeens zag spingen.
Jawel, je keek.
pi_46591347
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 12:40 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Ja zat ik ook aan te denken en reken maar dat ze hebben gelachen om de spandoeken die verkeerd hingen.
De Duitsers snappen echt wel waar dat voor staat.
quote:
Ik dacht eerst dat iemand tegen mijn stoeltje zat te trappen, totdat ik alles heen en weer zag gaan.
pi_46591393
quote:
Mooi was dat.
pi_46591668
De logica van Ten Cate: "Het wonder was nog bijna geschied!" .

Ze moesten in een kwartier tijd nog 2 keer scoren en vindt Henkie dat ze dicht bij waren!

Je moet zoiets eens doortrekken naar Arsenal-PSV over 2 weken. Stel PSV staat 3-0 achter in de 75e minuut, dan moet het dus 2 keer scoren in een kwartier om door te gaan. Ik zie Koeman na afloop (als het 3-0 blijft) al aankomen: "Ja, we waren nog bijna door!".

Nou doet Koeman wel vaker domme uitspraken dus het zou me niet eens zo veel verbazen...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_46591710
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 13:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Ze moesten in een kwartier tijd nog 2 keer scoren en vindt Henkie dat ze dicht bij waren!

Je moet zoiets eens doortrekken naar Arsenal-PSV over 2 weken. Stel PSV staat 3-0 achter in de 75e minuut, dan moet het dus 2 keer scoren in een kwartier om door te gaan. Ik zie Koeman na afloop (als het 3-0 blijft) al aankomen: "Ja, we waren nog bijna door!".

Nou doet Koeman wel vaker domme uitspraken dus het zou me niet eens zo veel verbazen...
Bal van Sneijder die de doelman met meer geluk dan wijsheid uit de goal houdt. Gaat die bal erin, dan hadden we nog een kwartier voor 1 goal. Dat bedoeld Ten Cate er mee. Is toch niet zo moeilijk om te begrijpen?
  vrijdag 23 februari 2007 @ 13:14:30 #246
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_46591714
quote:

Ik snap je punt niet?
pi_46591761
quote:

Het stond 3-1 en toen kregen we een paar grote kansen, dus het was zeker dichtbij.

Als op zo'n moment de 4-1 valt worden die werder spelers ook gek natuurlijk en dan valt de 5-1 wss ook nog. Als je naar het wedstrijdbeeld kijkt was het zeker dichtbij.
AFC Ajax
  vrijdag 23 februari 2007 @ 13:16:17 #248
131729 jna
pi_46591771
quote:

Ajax komt van een achterstand terug. PSV niet.
Jawel, je keek.
pi_46591803
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 13:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Bal van Sneijder die de doelman met meer geluk dan wijsheid uit de goal houdt. Gaat die bal erin, dan hadden we nog een kwartier voor 1 goal. Dat bedoeld Ten Cate er mee. Is toch niet zo moeilijk om te begrijpen?
Je scoort gewoon 2 keer te weinig, hoe je dat kan beschouwen als "bijna door" is voor mij onbegrijpelijk. Nou merk ik wel vaker dat Ajacieden er een ander soort logica op na houden dus het zal voor jullie wel normaal zijn .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_46591846
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 13:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Je scoort gewoon 2 keer te weinig, hoe je dat kan beschouwen als "bijna door" is voor mij onbegrijpelijk. Nou merk ik wel vaker dat Ajacieden er een ander soort logica op na houden dus het zal voor jullie wel normaal zijn .
Eigenlijk dom dat ik er op in ging, ik had kunnen weten dat jij niet zo slim bent
pi_46591865
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 13:15 schreef Tvduijn het volgende:

[..]

Het stond 3-1 en toen kregen we een paar grote kansen, dus het was zeker dichtbij.

Als op zo'n moment de 4-1 valt worden die werder spelers ook gek natuurlijk en dan valt de 5-1 wss ook nog. Als je naar het wedstrijdbeeld kijkt was het zeker dichtbij.
Ik heb de wedstrijd zitten kijken maar heb geen moment gedacht dat Ajax het nog ging redden na de 1-1. Aannemen dat de 5-1 ook wel valt na een al denkbeeldige 4-1 is wel het toppunt van jezelf rijk rekenen.
pi_46591877
quote:

2x scoren was zeker mogelijk. Sneijder en Perez hadden die namelijk op de schoen en op het hoofd.
pi_46591936
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 13:18 schreef VoreG het volgende:

[..]

2x scoren was zeker mogelijk. Sneijder en Perez hadden die namelijk op de schoen en op het hoofd.
2x scoren is altijd mogelijk natuurlijk.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 13:20:21 #254
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_46591937
Wat een kul zeg; die ballen van Sneijder en Perez hadden ook makkelijk WEL kunnen vallen. Dat waren eigenlijk 100% kansen. Dan is het helemaal niet gek om te zeggen dat je uiteindelijk toch nog dichtbij bent geweest
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_46591984
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 13:20 schreef Cheiron het volgende:
Wat een kul zeg; die ballen van Sneijder en Perez hadden ook makkelijk WEL kunnen vallen. Dat waren eigenlijk 100% kansen. Dan is het helemaal niet gek om te zeggen dat je uiteindelijk toch nog dichtbij bent geweest
En Bremen had ook nog wel kunnen scoren, had je er nog 3 moeten maken...
pi_46591995
Als, maar goed, van als hou ik niet zo, maar als vlak na die 3-1 de 4-1 had gevallen, hadden we het nog gered. Vandaar dat zo dichtbij gevoel. Maar goed, de 4-1 viel niet, dus jammer...
In Southern Sun
  vrijdag 23 februari 2007 @ 13:22:40 #257
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_46592013
Als die 4-1 valt (en we waren dichtbij, gezien de 100%-kansen van Wesley Sneijder en Kenneth Perez), ben je héél dichtbij. De woorden van Henk ten Cate zijn dus helemaal niet zo verkeerd!
pi_46592086
Dat bedoel ik dus, als, als, als. Als Bremen hun mogelijkheden wat beter uitgespeeld had had het ook 3-3 kunnen worden. Ik snap wel dat je het gevoel hebt dat het kan (en 2 keer scoren in een kwartier kan natuurlijk altijd gebeuren) maar doordat die 4-1 uitblijft ben je er dus gewoon niet eens bij in de buurt gekomen, dat bedoel ik maar te zeggen.
pi_46592097
AZ wint wel van Ajax, simpelweg om het feit dat Louis in de rust of vlak na rust zijn tactische wissels al maakt en HtC wacht tot de bekende 70e minuut waarin het al te laat is.

Al zou ik het ook prettig vinden als Ajax wat minder goed zou spelen dan gisteravond, een goal om de oren in de 3e minuut is niet zo heel prettig.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 13:26:19 #260
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46592136
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 13:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb de wedstrijd zitten kijken maar heb geen moment gedacht dat Ajax het nog ging redden na de 1-1. Aannemen dat de 5-1 ook wel valt na een al denkbeeldige 4-1 is wel het toppunt van jezelf rijk rekenen.
Natuurlijk is dat het, maar de 3-1 viel op een dusdanig moment dat het niet gek was geweest dat 't nog 5-1 had geworden. Er zijn toch een aantal hele grote kansen geweest voor Ajax in de 2e helft. En dus ben je redelijk dicht bij.

Na 45 minuten was dat natuurlijk helemaal niet het geval, toen had het net zo goed 1-3 kunnen zijn. Goed, nu weer naar 't lampentopic, Mr. Spock
pi_46592303
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 13:26 schreef twi het volgende:

Na 45 minuten was dat natuurlijk helemaal niet het geval, toen had het net zo goed 1-3 kunnen zijn.
Dat bedoel ik maar, zo vreemd is het toch niet dat ik dan vind dat Henk nogal overdrijft?
quote:
Goed, nu weer naar 't lampentopic, Mr. Spock
Ah... Mag ik nog even blijven?
pi_46592533
Je overdrijft niet omdat Werder niet scoort, dat is dan toch ook als als als?
In Southern Sun
pi_46592676
Wat een bullshit zeg Na de 3-1 werd het gewoon nog fukking spannend. Bij die kans van Sneijder kreeg ik zowat een hartklepverzakking. Als die valt pak je gewoon nog 5-1 ook, geen twijfel.
Geef mij maar Amsterdam
pi_46592740
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 13:42 schreef Bullebak het volgende:
Wat een bullshit zeg Na de 3-1 werd het gewoon nog fukking spannend. Bij die kans van Sneijder kreeg ik zowat een hartklepverzakking. Als die valt pak je gewoon nog 5-1 ook, geen twijfel.
Je fantaseert er gewoon even 2 doelpunten bij anders .
pi_46592813
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 13:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Je fantaseert er gewoon even 2 doelpunten bij anders .
Punt gemaakt? Nogmaals, voor Werder ging dat zelfde als verhaal op wat je loopt te verkondigen. Genoeg nu dus...
In Southern Sun
pi_46592852
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 13:46 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Punt gemaakt? Nogmaals, voor Werder ging dat zelfde als verhaal op wat je loopt te verkondigen. Genoeg nu dus...
Voor Werder gaat op dat ze zonder problemen Ajax uitschakelen lijjkt me... Daar is geen fantasie bij.
pi_46592885
Jij hebt het toch steeds over als Werder gewoon de kansen had gemaakt was het uberhaupt niet spannend meer geweest? Dat is dezelfde als. Werder is door, Ajax heeft laten zien absoluut niet dat lachertje te zijn als dat veel mensen na vorige week dachten. Punt.
In Southern Sun
pi_46592944
Ajax heeft gewoon minstens evenveel klasse als Bremen.
We hebben vorige week pech gehad met die blessures en kutarbitrage.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_46593054
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 13:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Jij hebt het toch steeds over als Werder gewoon de kansen had gemaakt was het uberhaupt niet spannend meer geweest? Dat is dezelfde als. Werder is door, Ajax heeft laten zien absoluut niet dat lachertje te zijn als dat veel mensen na vorige week dachten. Punt.
Nee, die kansen van Werder haalde ik er pas bij toen iedereen hier "JA MAAR ALS!!!" begon te roepen. De feiten staan gewoon vast, Ajax was kansloos vanaf de 1-1. Ze zijn niet eens in de buurt gekomen. Je komt in de buurt als het 4-1 wordt, want dan heb je nog maar 1 doelpunt nodig. Het wordt echter geen 4-1, het wordt een kwartier voor tijd 3-1. Dan ben je dus in de buurt van "in de buurt komen" maar als je dat al gaat zien als "bijna door" vind ik dat je jezelf rijk rekent.
pi_46593092
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 13:50 schreef koningdavid het volgende:
Ajax heeft gewoon minstens evenveel klasse als Bremen.
We hebben vorige week pech gehad met die blessures en kutarbitrage.
Dat zeker, maar pech en geluk horen nou eenmaal bij Europacup voetbal.
pi_46593495
Ajax was niet kansloos vanaf de 1-1. Ajax was kansloos toen Webb voor het laatst floot.
In Southern Sun
  vrijdag 23 februari 2007 @ 14:11:30 #272
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46593512
Voor het gevoel van het overgrote deel van de Ajacieden zaten we er, ondanks de 2 goals, niet al te ver vanaf. Waarom vind je dat zo'n ontzettend groot probleem? Natuurlijk is dat door een Ajax-bril gekeken en kan je er logisch gezien allemaal tegenargumenten voor verzinnen. Punt is dat er na de 3-1 weer vol gevoetbald werd voor de kansen om door te gaan, die op dat moment zeker aanwezig waren.

Je punt is trouwens al lang gemaakt, daar heb je echt geen 10 posts voor nodig. Maargoed, alles uit Eindhoven en omstreken verspilt waarschijnlijk 90% energie.
pi_46593606
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 14:11 schreef twi het volgende:

Je punt is trouwens al lang gemaakt, daar heb je echt geen 10 posts voor nodig. Maargoed, alles uit Eindhoven en omstreken verspilt waarschijnlijk 90% energie.
Philips wil juist van de gloeilamp af hoor!
  vrijdag 23 februari 2007 @ 14:25:34 #275
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_46593973
Ten Cate probeert er na de uitschakeling van ajax nog het positieve uit te halen.
We waren er bijna, we waren er bijna, maar helaas niet helemaal!

Zondag 1 puntje in Alkmaar en het positievisme viert weer hoogtij in amsterdam en omstreken....

vond ajax trouwens wel aardig spelen gisteren
  vrijdag 23 februari 2007 @ 14:26:16 #276
82589 S-Two
barba macacu
pi_46593998
Erg jammer gister, maar (zeker na de 60ste minuut) een geweldige pot voetbal gezien, fantastische sfeer in het stadion! Dit biedt zeker vertrouwen voor de wedstrijd tegen AZ. Ik vond Perez trouwens helemaal niet zo super spelen zoals zo veel zeggen (hij moet wel in de basis hoor). Ik vond Leo ook erg zwak spelen, geef mij maar weer een aanval met De Mul - Huntelaar - Babel. Babel speelde erg sterk zeg!
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  vrijdag 23 februari 2007 @ 14:26:41 #277
82589 S-Two
barba macacu
pi_46594006
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 14:25 schreef PyTh het volgende:
Ten Cate probeert er na de uitschakeling van ajax nog het positieve uit te halen.
We waren er bijna, we waren er bijna, maar helaas niet helemaal!

Zondag 1 puntje in Alkmaar en het positievisme viert weer hoogtij in amsterdam en omstreken....

vond ajax trouwens wel aardig spelen gisteren
We worden gewoon nog kampioen hoor!
pi_46594086
Leo was dreigend. Had een paar goede acties en een goede goal. Als hij dit zondag ook doet vind ik het prima.

Perez hoort gewoon te spelen. En Huntelaar ook.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_46594118
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 14:26 schreef S-Two het volgende:
Erg jammer gister, maar (zeker na de 60ste minuut) een geweldige pot voetbal gezien, fantastische sfeer in het stadion! Dit biedt zeker vertrouwen voor de wedstrijd tegen AZ. Ik vond Perez trouwens helemaal niet zo super spelen zoals zo veel zeggen (hij moet wel in de basis hoor). Ik vond Leo ook erg zwak spelen, geef mij maar weer een aanval met De Mul - Huntelaar - Babel. Babel speelde erg sterk zeg!
Zaten wij in hetzelfde stadion? Die fantastische sfeer viel nog wel een beetje tegen..
pi_46594186
Leonardo glee hele tijd uit.
pi_46594324
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 14:29 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Zaten wij in hetzelfde stadion? Die fantastische sfeer viel nog wel een beetje tegen..
Het is wel eens slechter geweest met 30.000 man...
In Southern Sun
  vrijdag 23 februari 2007 @ 14:41:37 #282
82589 S-Two
barba macacu
pi_46594457
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 14:28 schreef StarGazer het volgende:
Leo was dreigend. Had een paar goede acties en een goede goal. Als hij dit zondag ook doet vind ik het prima.
Die goal was prima ja, maar zeker de tweede helft mislukte echt alles bij hem. Elke keer dezelfde actie, en hij kwam er af en toe met geluk langs of kreeg iets van 2x een onterechte vrije trap mee.
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 14:29 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Fantastisch was misschien niet het goede woord, maar zeker na de 3-1 vond ik toch dat er een goede sfeer was, waar ik zat geloofde iedereen toch nog wel een klein beetje in een wonder.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 14:46:14 #283
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_46594581
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 14:26 schreef S-Two het volgende:

[..]

We worden gewoon nog kampioen hoor!
Vast nog wel een keertje ja
pi_46595240
Na de 3-1 was de sfeer inderdaad wel prima.. Ogararu is trouwens ook om te huilen, voetballend is hij goed, maar verdedigend, met name positioneel, zo verschrikkelijk slecht. Volgens mij heeft niemand hem zelfs verteld dat je aan de binnenkant moet dekken..
  vrijdag 23 februari 2007 @ 15:16:45 #285
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_46595498
Seedorf naar Ajax: 'Tsja, wie weet'
Geschreven door Pieter Ooms op vrijdag, 23 februari om 15:13

In een interview met Ajax Life laat AC Milan-middenvelder Clarence Seedorf de fans in het ongewisse over een eventuele terugkeer naar Amsterdam. Of hij het voorbeeld van zijn maatje Edgar Davids binnenkort zal volgen? “Tsja, wie weet.”

“Ik heb altijd gezegd dat Ajax mijn club blijft. Daar is alles voor mij begonnen. Ajax zit in mijn hart. Ik zal de club ook altijd blijven volgen. Er zitten geen clausules in mijn contract, maar je weet nooit wat de toekomst brengt”, reageert de Oranje-international en drievoudig Champions League-winaar.

“Ik ben blij dat Edgar Ajax een handje kan helpen. Ik denk, gezien onze mentaliteit, ook niet dat Edje naar Ajax kwam om af te bouwen. Zolang we spelen willen we alles winnen. Daarom is het mooi dat hij hier heen ging en in de toekomst… Tsja, wie weet.”
pi_46595687
tvp
pi_46595723
Ach, hij heeft het waarschijnlijk over een termijn van 3/4 jaar....nu is hij gewoon onbetaalbaar. Of Sneijder moet erbij worden betrokken.
pi_46595736
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:23 schreef toma het volgende:
tvp
Op de 6e pagina?

Ogararu moet meer opkomen. Als ie Gabri voor zich heeft werkt dat super, omdat Gabri goed kan overnemen.
pi_46595758
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:24 schreef Mr.Mills het volgende:
Ach, hij heeft het waarschijnlijk over een termijn van 3/4 jaar....nu is hij gewoon onbetaalbaar. Of Sneijder moet erbij worden betrokken.
Perez voor Seedorf
pi_46595775
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:25 schreef toma het volgende:

[..]

Perez voor Seedorf
Perez is de opvolger van Sneijder! Die blijft lekker hier.
pi_46595914
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:26 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Perez is de opvolger van Sneijder! Die blijft lekker hier.
Perez is bijna 34
pi_46595921
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:25 schreef toma het volgende:

[..]

Perez voor Seedorf
Houd van een lijntje.
pi_46595929
quote:

Grygera inzetbaar tegen AZ
(Novum) - Ajax kan zondag in het uitduel met AZ weer beschikken over Zdenek Grygera. De Tsjechische verdediger is hersteld van een hamstringblessure. Of Grygera in de basis begint tegen de Alkmaarders, kon hij vrijdag niet zeggen.

Voor Urby Emanuelson komt de wedstrijd in het DSB Stadion te vroeg. De linkerverdediger heeft nog last van zijn knie. Ook Belg Thomas Vermaelen is nog niet fit.

AZ en Ajax strijden zondag om de tweede plaats op de ranglijst. De Amsterdammers, die momenteel achter PSV op de tweede plaats staan, hebben één punt voorsprong op AZ.
Opvolger voor John van den Brom zou trouwens Jan Olde Riekerink moeten worden.
pi_46595970
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:16 schreef Messenga het volgende:

Seedorf naar Ajax: 'Tsja, wie weet'
Geschreven door Pieter Ooms op vrijdag, 23 februari om 15:13

In een interview met Ajax Life laat AC Milan-middenvelder Clarence Seedorf de fans in het ongewisse over een eventuele terugkeer naar Amsterdam. Of hij het voorbeeld van zijn maatje Edgar Davids binnenkort zal volgen? “Tsja, wie weet.”

“Ik heb altijd gezegd dat Ajax mijn club blijft. Daar is alles voor mij begonnen. Ajax zit in mijn hart. Ik zal de club ook altijd blijven volgen. Er zitten geen clausules in mijn contract, maar je weet nooit wat de toekomst brengt”, reageert de Oranje-international en drievoudig Champions League-winaar.

“Ik ben blij dat Edgar Ajax een handje kan helpen. Ik denk, gezien onze mentaliteit, ook niet dat Edje naar Ajax kwam om af te bouwen. Zolang we spelen willen we alles winnen. Daarom is het mooi dat hij hier heen ging en in de toekomst… Tsja, wie weet.”
En daarom heeft ie bij Milan bijgetekend .. of vergis ik me??
pi_46596052
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:30 schreef toma het volgende:

[..]

Perez is bijna 34
Over een half jaar wordt ie 33
pi_46596094
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:30 schreef Nashje het volgende:

[..]

Opvolger voor John van den Brom zou trouwens Jan Olde Riekerink moeten worden.
Hebben we nog steeds geen linksback. Davids dan maar?
Houd van een lijntje.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 15:38:45 #297
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_46596182
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:35 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Over een half jaar wordt ie 33
Leeftijd zegt niks, Cocu wordt dit jaar nog 37 en die plakt er waarschijnlijk nog een seizoen aan.
pi_46596204
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:38 schreef PyTh het volgende:

[..]

Leeftijd zegt niks, Cocu wordt dit jaar nog 37 en die plakt er waarschijnlijk nog een seizoen aan.
Ben ik ook met je eens hoor . Zeker op de positie van Perez.
pi_46596276
Grygera zondag in de basis aub! Heitinga stond weer te stuntelen gister
pi_46596579
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:39 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Ben ik ook met je eens hoor . Zeker op de positie van Perez.
Perez ala Barry van Galen
  vrijdag 23 februari 2007 @ 15:57:48 #301
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_46596780
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:41 schreef keijz het volgende:
Grygera zondag in de basis aub! Heitinga stond weer te stuntelen gister
Moet ie wel beschikbaar zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: