De opstelling was zo laf nog niet, 2 aanvallers, 3 verdedigers en 5 middenvelders, dat Ajax zich volledig heeft laten overrompelen is niet de fout van HTCquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, individuele fout, kan iedereen overkomen (hem eerder dan de rest maar goed).
Als ze vorige week niet zo laf waren begonnen hadden we daar vast 1 goal gemaakt ofzo..
Maar ok, die 2-0 was vorige week ook weer schofterig.
Je hebt het gewoon aan jezelf te wijten.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:13 schreef denthemen het volgende:
Nu besef ik pas hoe we vorige week genaaid zijn door die scheids en de grensrechter
Niet met KJH en Perez beginnen was zelfmoordquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
De opstelling was zo laf nog niet, 2 aanvallers, 3 verdedigers en 5 middenvelders, dat Ajax zich volledig heeft laten overrompelen is niet de fout van HTC
Klopt, snap ook niet waarom hij ineens het systeem omgooide? Maar goed, is allemaal achteraf gelul, in Duitsland had het ook 5-0 kunnen zijn, dan was gisteren helemaal een formaliteit.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je hebt het gewoon aan jezelf te wijten.
Met 3 verdedigers starten zoals ten Cate deed en het op de bank laten van Leonardo, Perez en Huntelaar......dan vraag je er gewoon om.
Vraag ik me ook af, kijk ik naar rechts zie ik 410 staan. "Erm, 30 minuten kunnen ze niet volhouden.." Toen zag ik pas dat er vechten beneden was..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:18 schreef jna het volgende:
waar ging die "vechtpartij" op 410 eigenlijk over?
Kon, maar als Roger geen gat in de lucht sprong bij de 1-1, had de 2-0 wellicht wel gevallen en was het ook allemaal anders gelopen. Maar goed, zoals ik al zei, dit is allemaal achteraf. We liggen nu uit de UEFA Cup, dus kunnen ons volledig richten op de eredivisie, er staan drie lastige uitwedstrijden op het programma.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gisteren had het bij rust natuurlijk ook 1-3 moeten staan.
Iemand ging debiel verhaal halen en werd toen een paar rijen naar beneden gedonderd. Had er zelf voor gezorgd.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:18 schreef jna het volgende:
waar ging die "vechtpartij" op 410 eigenlijk over?
Ja zat ik ook aan te denken en reken maar dat ze hebben gelachen om de spandoeken die verkeerd hingen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Van wie was die actie nou? Alleen 409 zat een half uur, op 410 stond nog van alles. Of is 409 ondertussen 410 geworden? Het had wat treurigs op een half uur. Die Duitsers zullen gelachen hebben om dat kleine groepje dat ineens wat ging doen...
Correct.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Van wie was die actie nou? Alleen 409 zat een half uur, op 410 stond nog van alles. Of is 409 ondertussen 410 geworden? Het had wat treurigs op een half uur. Die Duitsers zullen gelachen hebben om dat kleine groepje dat ineens wat ging doen...
Ze begonnen gister ''helemaal niets in Amsterdam'' te zingen, paar seconden later viel de 0-1, en stil waren ze..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:56 schreef M0NTANA het volgende:
Zouden er al AZ-supporters zijn, die creatief en ludiek zijn ingesprongen op de actualiteit?
Waardeloos publiek dat az publiek. Als wij door waren gegaan en hun niet, hadden die 16.000 man tegen Celta in de Arena gezeten.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:45 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ze begonnen gister ''helemaal niets in Amsterdam'' te zingen, paar seconden later viel de 0-1, en stil waren ze..![]()
Uiteindelijk dus wel gewonnen verder, maar het was wel een grappig moment.
Inderdaad, ik dacht wtf voel ik nou weer tot ik dat hele vak opeens zag spingen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Het eerste half uur was, ik denk tot teleurstelling van 410, nog redelijk sfeervol ook. En trouwens, het hele stadion schudde toen die Duitsers Frankfurt gingen naapen.
De Duitsers snappen echt wel waar dat voor staat.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:40 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ja zat ik ook aan te denken en reken maar dat ze hebben gelachen om de spandoeken die verkeerd hingen.
Ik dacht eerst dat iemand tegen mijn stoeltje zat te trappen, totdat ik alles heen en weer zag gaan.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Het eerste half uur was, ik denk tot teleurstelling van 410, nog redelijk sfeervol ook. En trouwens, het hele stadion schudde toen die Duitsers Frankfurt gingen naapen.
Mooi was dat.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Bal van Sneijder die de doelman met meer geluk dan wijsheid uit de goal houdt. Gaat die bal erin, dan hadden we nog een kwartier voor 1 goal. Dat bedoeld Ten Cate er mee. Is toch niet zo moeilijk om te begrijpen?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De logica van Ten Cate: "Het wonder was nog bijna geschied!".
Ze moesten in een kwartier tijd nog 2 keer scoren en vindt Henkie dat ze dicht bij waren!![]()
![]()
![]()
Je moet zoiets eens doortrekken naar Arsenal-PSV over 2 weken. Stel PSV staat 3-0 achter in de 75e minuut, dan moet het dus 2 keer scoren in een kwartier om door te gaan. Ik zie Koeman na afloop (als het 3-0 blijft) al aankomen: "Ja, we waren nog bijna door!".![]()
Nou doet Koeman wel vaker domme uitspraken dus het zou me niet eens zo veel verbazen...
Ik snap je punt niet?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ze moesten in een kwartier tijd nog 2 keer scoren en vindt Henkie dat ze dicht bij waren!![]()
![]()
![]()
Je moet zoiets eens doortrekken naar Arsenal-PSV over 2 weken. Stel PSV staat 3-0 achter in de 75e minuut, dan moet het dus 2 keer scoren in een kwartier om door te gaan. Ik zie Koeman na afloop (als het 3-0 blijft) al aankomen: "Ja, we waren nog bijna door!".![]()
Nou doet Koeman wel vaker domme uitspraken dus het zou me niet eens zo veel verbazen...
Het stond 3-1 en toen kregen we een paar grote kansen, dus het was zeker dichtbij.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
![]()
![]()
Ajax komt van een achterstand terug. PSV niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
![]()
![]()
Je scoort gewoon 2 keer te weinig, hoe je dat kan beschouwen als "bijna door" is voor mij onbegrijpelijk. Nou merk ik wel vaker dat Ajacieden er een ander soort logica op na houden dus het zal voor jullie wel normaal zijnquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Bal van Sneijder die de doelman met meer geluk dan wijsheid uit de goal houdt. Gaat die bal erin, dan hadden we nog een kwartier voor 1 goal. Dat bedoeld Ten Cate er mee. Is toch niet zo moeilijk om te begrijpen?
Eigenlijk dom dat ik er op in ging, ik had kunnen weten dat jij niet zo slim bentquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je scoort gewoon 2 keer te weinig, hoe je dat kan beschouwen als "bijna door" is voor mij onbegrijpelijk. Nou merk ik wel vaker dat Ajacieden er een ander soort logica op na houden dus het zal voor jullie wel normaal zijn.
Ik heb de wedstrijd zitten kijken maar heb geen moment gedacht dat Ajax het nog ging redden na de 1-1. Aannemen dat de 5-1 ook wel valt na een al denkbeeldige 4-1 is wel het toppunt van jezelf rijk rekenen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:15 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Het stond 3-1 en toen kregen we een paar grote kansen, dus het was zeker dichtbij.
Als op zo'n moment de 4-1 valt worden die werder spelers ook gek natuurlijk en dan valt de 5-1 wss ook nog. Als je naar het wedstrijdbeeld kijkt was het zeker dichtbij.
2x scoren was zeker mogelijk. Sneijder en Perez hadden die namelijk op de schoen en op het hoofd.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
![]()
![]()
2x scoren is altijd mogelijk natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
2x scoren was zeker mogelijk. Sneijder en Perez hadden die namelijk op de schoen en op het hoofd.
En Bremen had ook nog wel kunnen scoren, had je er nog 3 moeten maken...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:20 schreef Cheiron het volgende:
Wat een kul zeg; die ballen van Sneijder en Perez hadden ook makkelijk WEL kunnen vallen. Dat waren eigenlijk 100% kansen. Dan is het helemaal niet gek om te zeggen dat je uiteindelijk toch nog dichtbij bent geweest
Natuurlijk is dat het, maar de 3-1 viel op een dusdanig moment dat het niet gek was geweest dat 't nog 5-1 had geworden. Er zijn toch een aantal hele grote kansen geweest voor Ajax in de 2e helft. En dus ben je redelijk dicht bij.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb de wedstrijd zitten kijken maar heb geen moment gedacht dat Ajax het nog ging redden na de 1-1. Aannemen dat de 5-1 ook wel valt na een al denkbeeldige 4-1 is wel het toppunt van jezelf rijk rekenen.
Dat bedoel ik maar, zo vreemd is het toch niet dat ik dan vind dat Henk nogal overdrijft?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:26 schreef twi het volgende:
Na 45 minuten was dat natuurlijk helemaal niet het geval, toen had het net zo goed 1-3 kunnen zijn.
Ah... Mag ik nog even blijven?quote:Goed, nu weer naar 't lampentopic, Mr. Spock
Je fantaseert er gewoon even 2 doelpunten bij andersquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:42 schreef Bullebak het volgende:
Wat een bullshit zegNa de 3-1 werd het gewoon nog fukking spannend. Bij die kans van Sneijder kreeg ik zowat een hartklepverzakking. Als die valt pak je gewoon nog 5-1 ook, geen twijfel.
Punt gemaakt? Nogmaals, voor Werder ging dat zelfde als verhaal op wat je loopt te verkondigen. Genoeg nu dus...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je fantaseert er gewoon even 2 doelpunten bij anders.
Voor Werder gaat op dat ze zonder problemen Ajax uitschakelen lijjkt me... Daar is geen fantasie bij.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Punt gemaakt? Nogmaals, voor Werder ging dat zelfde als verhaal op wat je loopt te verkondigen. Genoeg nu dus...
Nee, die kansen van Werder haalde ik er pas bij toen iedereen hier "JA MAAR ALS!!!" begon te roepen. De feiten staan gewoon vast, Ajax was kansloos vanaf de 1-1. Ze zijn niet eens in de buurt gekomen. Je komt in de buurt als het 4-1 wordt, want dan heb je nog maar 1 doelpunt nodig. Het wordt echter geen 4-1, het wordt een kwartier voor tijd 3-1. Dan ben je dus in de buurt van "in de buurt komen" maar als je dat al gaat zien als "bijna door" vind ik dat je jezelf rijk rekent.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Jij hebt het toch steeds over als Werder gewoon de kansen had gemaakt was het uberhaupt niet spannend meer geweest? Dat is dezelfde als. Werder is door, Ajax heeft laten zien absoluut niet dat lachertje te zijn als dat veel mensen na vorige week dachten. Punt.
Dat zeker, maar pech en geluk horen nou eenmaal bij Europacup voetbal.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:50 schreef koningdavid het volgende:
Ajax heeft gewoon minstens evenveel klasse als Bremen.
We hebben vorige week pech gehad met die blessures en kutarbitrage.
Philips wil juist van de gloeilamp af hoor!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:11 schreef twi het volgende:
Je punt is trouwens al lang gemaakt, daar heb je echt geen 10 posts voor nodig. Maargoed, alles uit Eindhoven en omstreken verspilt waarschijnlijk 90% energie.
We worden gewoon nog kampioen hoor!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:25 schreef PyTh het volgende:
Ten Cate probeert er na de uitschakeling van ajax nog het positieve uit te halen.
We waren er bijna, we waren er bijna, maar helaas niet helemaal!
Zondag 1 puntje in Alkmaar en het positievisme viert weer hoogtij in amsterdam en omstreken....
vond ajax trouwens wel aardig spelen gisteren
Zaten wij in hetzelfde stadion? Die fantastische sfeer viel nog wel een beetje tegen..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:26 schreef S-Two het volgende:
Erg jammer gister, maar (zeker na de 60ste minuut) een geweldige pot voetbal gezien, fantastische sfeer in het stadion! Dit biedt zeker vertrouwen voor de wedstrijd tegen AZ. Ik vond Perez trouwens helemaal niet zo super spelen zoals zo veel zeggen (hij moet wel in de basis hoor). Ik vond Leo ook erg zwak spelen, geef mij maar weer een aanval met De Mul - Huntelaar - Babel. Babel speelde erg sterk zeg!
Het is wel eens slechter geweest met 30.000 man...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:29 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Zaten wij in hetzelfde stadion? Die fantastische sfeer viel nog wel een beetje tegen..
Die goal was prima ja, maar zeker de tweede helft mislukte echt alles bij hem. Elke keer dezelfde actie, en hij kwam er af en toe met geluk langs of kreeg iets van 2x een onterechte vrije trap mee.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:28 schreef StarGazer het volgende:
Leo was dreigend. Had een paar goede acties en een goede goal. Als hij dit zondag ook doet vind ik het prima.
Fantastisch was misschien niet het goede woord, maar zeker na de 3-1 vond ik toch dat er een goede sfeer was, waar ik zat geloofde iedereen toch nog wel een klein beetje in een wonder.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:29 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Zaten wij in hetzelfde stadion? Die fantastische sfeer viel nog wel een beetje tegen..
Vast nog wel een keertje jaquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:26 schreef S-Two het volgende:
[..]
We worden gewoon nog kampioen hoor!![]()
Op de 6e pagina?quote:
Perez voor Seedorfquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:24 schreef Mr.Mills het volgende:
Ach, hij heeft het waarschijnlijk over een termijn van 3/4 jaar....nu is hij gewoon onbetaalbaar. Of Sneijder moet erbij worden betrokken.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:26 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Perez is de opvolger van Sneijder! Die blijft lekker hier.
Opvolger voor John van den Brom zou trouwens Jan Olde Riekerink moeten worden.quote:
Grygera inzetbaar tegen AZ
(Novum) - Ajax kan zondag in het uitduel met AZ weer beschikken over Zdenek Grygera. De Tsjechische verdediger is hersteld van een hamstringblessure. Of Grygera in de basis begint tegen de Alkmaarders, kon hij vrijdag niet zeggen.
Voor Urby Emanuelson komt de wedstrijd in het DSB Stadion te vroeg. De linkerverdediger heeft nog last van zijn knie. Ook Belg Thomas Vermaelen is nog niet fit.
AZ en Ajax strijden zondag om de tweede plaats op de ranglijst. De Amsterdammers, die momenteel achter PSV op de tweede plaats staan, hebben één punt voorsprong op AZ.
En daarom heeft ie bij Milan bijgetekend .. of vergis ik me??quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:16 schreef Messenga het volgende:
Seedorf naar Ajax: 'Tsja, wie weet'
Geschreven door Pieter Ooms op vrijdag, 23 februari om 15:13
In een interview met Ajax Life laat AC Milan-middenvelder Clarence Seedorf de fans in het ongewisse over een eventuele terugkeer naar Amsterdam. Of hij het voorbeeld van zijn maatje Edgar Davids binnenkort zal volgen? “Tsja, wie weet.”
“Ik heb altijd gezegd dat Ajax mijn club blijft. Daar is alles voor mij begonnen. Ajax zit in mijn hart. Ik zal de club ook altijd blijven volgen. Er zitten geen clausules in mijn contract, maar je weet nooit wat de toekomst brengt”, reageert de Oranje-international en drievoudig Champions League-winaar.
“Ik ben blij dat Edgar Ajax een handje kan helpen. Ik denk, gezien onze mentaliteit, ook niet dat Edje naar Ajax kwam om af te bouwen. Zolang we spelen willen we alles winnen. Daarom is het mooi dat hij hier heen ging en in de toekomst… Tsja, wie weet.”
Hebben we nog steeds geen linksback. Davids dan maar?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:30 schreef Nashje het volgende:
[..]
Opvolger voor John van den Brom zou trouwens Jan Olde Riekerink moeten worden.
Leeftijd zegt niks, Cocu wordt dit jaar nog 37 en die plakt er waarschijnlijk nog een seizoen aan.quote:
Ben ik ook met je eens hoorquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Leeftijd zegt niks, Cocu wordt dit jaar nog 37 en die plakt er waarschijnlijk nog een seizoen aan.
Perez ala Barry van Galenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:39 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ben ik ook met je eens hoor. Zeker op de positie van Perez.
Moet ie wel beschikbaar zijn.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:41 schreef keijz het volgende:
Grygera zondag in de basis aub! Heitinga stond weer te stuntelen gister
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |