abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 februari 2007 @ 12:20:03 #226
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_46589934
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 12:17 schreef denthemen het volgende:

[..]

De opstelling was zo laf nog niet, 2 aanvallers, 3 verdedigers en 5 middenvelders, dat Ajax zich volledig heeft laten overrompelen is niet de fout van HTC
Niet met KJH en Perez beginnen was zelfmoord .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 23 februari 2007 @ 12:21:23 #227
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_46589965
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 12:18 schreef PyTh het volgende:

[..]

Je hebt het gewoon aan jezelf te wijten.

Met 3 verdedigers starten zoals ten Cate deed en het op de bank laten van Leonardo, Perez en Huntelaar......dan vraag je er gewoon om.
Klopt, snap ook niet waarom hij ineens het systeem omgooide? Maar goed, is allemaal achteraf gelul, in Duitsland had het ook 5-0 kunnen zijn, dan was gisteren helemaal een formaliteit.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_46590095
Gisteren had het bij rust natuurlijk ook 1-3 moeten staan.
pi_46590169
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 12:18 schreef jna het volgende:
waar ging die "vechtpartij" op 410 eigenlijk over?
Vraag ik me ook af, kijk ik naar rechts zie ik 410 staan. "Erm, 30 minuten kunnen ze niet volhouden.." Toen zag ik pas dat er vechten beneden was..
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  vrijdag 23 februari 2007 @ 12:29:20 #230
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_46590194
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 12:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gisteren had het bij rust natuurlijk ook 1-3 moeten staan.
Kon, maar als Roger geen gat in de lucht sprong bij de 1-1, had de 2-0 wellicht wel gevallen en was het ook allemaal anders gelopen. Maar goed, zoals ik al zei, dit is allemaal achteraf. We liggen nu uit de UEFA Cup, dus kunnen ons volledig richten op de eredivisie, er staan drie lastige uitwedstrijden op het programma.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 23 februari 2007 @ 12:30:19 #231
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_46590224
Misschien kan Roger wel naar het cluppie van Juanfran verhuizen.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_46590454
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 12:18 schreef jna het volgende:
waar ging die "vechtpartij" op 410 eigenlijk over?
Iemand ging debiel verhaal halen en werd toen een paar rijen naar beneden gedonderd. Had er zelf voor gezorgd.

Verder was de hele actie van die groep maar suf. En de Argentijnse vlag voor Rosales .
pi_46590467
Van wie was die actie nou? Alleen 409 zat een half uur, op 410 stond nog van alles. Of is 409 ondertussen 410 geworden? Het had wat treurigs op een half uur. Die Duitsers zullen gelachen hebben om dat kleine groepje dat ineens wat ging doen...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_46590555
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 12:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Van wie was die actie nou? Alleen 409 zat een half uur, op 410 stond nog van alles. Of is 409 ondertussen 410 geworden? Het had wat treurigs op een half uur. Die Duitsers zullen gelachen hebben om dat kleine groepje dat ineens wat ging doen...
Ja zat ik ook aan te denken en reken maar dat ze hebben gelachen om de spandoeken die verkeerd hingen.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_46590608
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 12:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Correct.

Of nou ja. Voor een groot deel.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 12:45:24 #236
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_46590723
Oh well. het is voorbij.

Op naar de competitie. Als ze spelen als gisteren kan het nog wel leuk worden .

Waar die zeperd tegen Excelsior nou weer vandaan kwam? Ze kunnen het wel gewoon.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_46590732
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 11:56 schreef M0NTANA het volgende:
Zouden er al AZ-supporters zijn, die creatief en ludiek zijn ingesprongen op de actualiteit?
Ze begonnen gister ''helemaal niets in Amsterdam'' te zingen, paar seconden later viel de 0-1, en stil waren ze..
Uiteindelijk dus wel gewonnen verder, maar het was wel een grappig moment.

[ Bericht 2% gewijzigd door venomsnake op 23-02-2007 12:51:11 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 23 februari 2007 @ 12:48:34 #238
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_46590822
410 moet eens echt een statement maken, als het bestuur echt de tyfus kan krijgen, maak dan geen problemen over die straf. Maak gewoon doeken en neem ze voor de wedstrijd mee, toon eens ballen. Nu gaat men stil zijn en hangt wat doeken op zijn kop, denk je nou echt dat iemand daar van wakkerligt? 410 denkt gewoon dat ze veel meer zijn dan daadwerkelijk het geval is, ze nemen zichzelf te serieus.
pi_46591209
Het eerste half uur was, ik denk tot teleurstelling van 410, nog redelijk sfeervol ook. En trouwens, het hele stadion schudde toen die Duitsers Frankfurt gingen naapen .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_46591333
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 12:45 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ze begonnen gister ''helemaal niets in Amsterdam'' te zingen, paar seconden later viel de 0-1, en stil waren ze..
Uiteindelijk dus wel gewonnen verder, maar het was wel een grappig moment.
Waardeloos publiek dat az publiek. Als wij door waren gegaan en hun niet, hadden die 16.000 man tegen Celta in de Arena gezeten.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 13:03:52 #241
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_46591340
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 12:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Het eerste half uur was, ik denk tot teleurstelling van 410, nog redelijk sfeervol ook. En trouwens, het hele stadion schudde toen die Duitsers Frankfurt gingen naapen .
Inderdaad, ik dacht wtf voel ik nou weer tot ik dat hele vak opeens zag spingen.
Jawel, je keek.
pi_46591347
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 12:40 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Ja zat ik ook aan te denken en reken maar dat ze hebben gelachen om de spandoeken die verkeerd hingen.
De Duitsers snappen echt wel waar dat voor staat.
quote:
Ik dacht eerst dat iemand tegen mijn stoeltje zat te trappen, totdat ik alles heen en weer zag gaan.
pi_46591393
quote:
Mooi was dat.
pi_46591668
De logica van Ten Cate: "Het wonder was nog bijna geschied!" .

Ze moesten in een kwartier tijd nog 2 keer scoren en vindt Henkie dat ze dicht bij waren!

Je moet zoiets eens doortrekken naar Arsenal-PSV over 2 weken. Stel PSV staat 3-0 achter in de 75e minuut, dan moet het dus 2 keer scoren in een kwartier om door te gaan. Ik zie Koeman na afloop (als het 3-0 blijft) al aankomen: "Ja, we waren nog bijna door!".

Nou doet Koeman wel vaker domme uitspraken dus het zou me niet eens zo veel verbazen...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_46591710
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 13:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Ze moesten in een kwartier tijd nog 2 keer scoren en vindt Henkie dat ze dicht bij waren!

Je moet zoiets eens doortrekken naar Arsenal-PSV over 2 weken. Stel PSV staat 3-0 achter in de 75e minuut, dan moet het dus 2 keer scoren in een kwartier om door te gaan. Ik zie Koeman na afloop (als het 3-0 blijft) al aankomen: "Ja, we waren nog bijna door!".

Nou doet Koeman wel vaker domme uitspraken dus het zou me niet eens zo veel verbazen...
Bal van Sneijder die de doelman met meer geluk dan wijsheid uit de goal houdt. Gaat die bal erin, dan hadden we nog een kwartier voor 1 goal. Dat bedoeld Ten Cate er mee. Is toch niet zo moeilijk om te begrijpen?
  vrijdag 23 februari 2007 @ 13:14:30 #246
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_46591714
quote:

Ik snap je punt niet?
pi_46591761
quote:

Het stond 3-1 en toen kregen we een paar grote kansen, dus het was zeker dichtbij.

Als op zo'n moment de 4-1 valt worden die werder spelers ook gek natuurlijk en dan valt de 5-1 wss ook nog. Als je naar het wedstrijdbeeld kijkt was het zeker dichtbij.
AFC Ajax
  vrijdag 23 februari 2007 @ 13:16:17 #248
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_46591771
quote:

Ajax komt van een achterstand terug. PSV niet.
Jawel, je keek.
pi_46591803
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 13:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Bal van Sneijder die de doelman met meer geluk dan wijsheid uit de goal houdt. Gaat die bal erin, dan hadden we nog een kwartier voor 1 goal. Dat bedoeld Ten Cate er mee. Is toch niet zo moeilijk om te begrijpen?
Je scoort gewoon 2 keer te weinig, hoe je dat kan beschouwen als "bijna door" is voor mij onbegrijpelijk. Nou merk ik wel vaker dat Ajacieden er een ander soort logica op na houden dus het zal voor jullie wel normaal zijn .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_46591846
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 13:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Je scoort gewoon 2 keer te weinig, hoe je dat kan beschouwen als "bijna door" is voor mij onbegrijpelijk. Nou merk ik wel vaker dat Ajacieden er een ander soort logica op na houden dus het zal voor jullie wel normaal zijn .
Eigenlijk dom dat ik er op in ging, ik had kunnen weten dat jij niet zo slim bent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')