Niet met KJH en Perez beginnen was zelfmoordquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
De opstelling was zo laf nog niet, 2 aanvallers, 3 verdedigers en 5 middenvelders, dat Ajax zich volledig heeft laten overrompelen is niet de fout van HTC
Klopt, snap ook niet waarom hij ineens het systeem omgooide? Maar goed, is allemaal achteraf gelul, in Duitsland had het ook 5-0 kunnen zijn, dan was gisteren helemaal een formaliteit.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je hebt het gewoon aan jezelf te wijten.
Met 3 verdedigers starten zoals ten Cate deed en het op de bank laten van Leonardo, Perez en Huntelaar......dan vraag je er gewoon om.
Vraag ik me ook af, kijk ik naar rechts zie ik 410 staan. "Erm, 30 minuten kunnen ze niet volhouden.." Toen zag ik pas dat er vechten beneden was..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:18 schreef jna het volgende:
waar ging die "vechtpartij" op 410 eigenlijk over?
Kon, maar als Roger geen gat in de lucht sprong bij de 1-1, had de 2-0 wellicht wel gevallen en was het ook allemaal anders gelopen. Maar goed, zoals ik al zei, dit is allemaal achteraf. We liggen nu uit de UEFA Cup, dus kunnen ons volledig richten op de eredivisie, er staan drie lastige uitwedstrijden op het programma.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gisteren had het bij rust natuurlijk ook 1-3 moeten staan.
Iemand ging debiel verhaal halen en werd toen een paar rijen naar beneden gedonderd. Had er zelf voor gezorgd.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:18 schreef jna het volgende:
waar ging die "vechtpartij" op 410 eigenlijk over?
Ja zat ik ook aan te denken en reken maar dat ze hebben gelachen om de spandoeken die verkeerd hingen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Van wie was die actie nou? Alleen 409 zat een half uur, op 410 stond nog van alles. Of is 409 ondertussen 410 geworden? Het had wat treurigs op een half uur. Die Duitsers zullen gelachen hebben om dat kleine groepje dat ineens wat ging doen...
Correct.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Van wie was die actie nou? Alleen 409 zat een half uur, op 410 stond nog van alles. Of is 409 ondertussen 410 geworden? Het had wat treurigs op een half uur. Die Duitsers zullen gelachen hebben om dat kleine groepje dat ineens wat ging doen...
Ze begonnen gister ''helemaal niets in Amsterdam'' te zingen, paar seconden later viel de 0-1, en stil waren ze..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:56 schreef M0NTANA het volgende:
Zouden er al AZ-supporters zijn, die creatief en ludiek zijn ingesprongen op de actualiteit?
Waardeloos publiek dat az publiek. Als wij door waren gegaan en hun niet, hadden die 16.000 man tegen Celta in de Arena gezeten.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:45 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ze begonnen gister ''helemaal niets in Amsterdam'' te zingen, paar seconden later viel de 0-1, en stil waren ze..![]()
Uiteindelijk dus wel gewonnen verder, maar het was wel een grappig moment.
Inderdaad, ik dacht wtf voel ik nou weer tot ik dat hele vak opeens zag spingen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Het eerste half uur was, ik denk tot teleurstelling van 410, nog redelijk sfeervol ook. En trouwens, het hele stadion schudde toen die Duitsers Frankfurt gingen naapen.
De Duitsers snappen echt wel waar dat voor staat.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:40 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ja zat ik ook aan te denken en reken maar dat ze hebben gelachen om de spandoeken die verkeerd hingen.
Ik dacht eerst dat iemand tegen mijn stoeltje zat te trappen, totdat ik alles heen en weer zag gaan.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Het eerste half uur was, ik denk tot teleurstelling van 410, nog redelijk sfeervol ook. En trouwens, het hele stadion schudde toen die Duitsers Frankfurt gingen naapen.
Mooi was dat.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Bal van Sneijder die de doelman met meer geluk dan wijsheid uit de goal houdt. Gaat die bal erin, dan hadden we nog een kwartier voor 1 goal. Dat bedoeld Ten Cate er mee. Is toch niet zo moeilijk om te begrijpen?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De logica van Ten Cate: "Het wonder was nog bijna geschied!".
Ze moesten in een kwartier tijd nog 2 keer scoren en vindt Henkie dat ze dicht bij waren!![]()
![]()
![]()
Je moet zoiets eens doortrekken naar Arsenal-PSV over 2 weken. Stel PSV staat 3-0 achter in de 75e minuut, dan moet het dus 2 keer scoren in een kwartier om door te gaan. Ik zie Koeman na afloop (als het 3-0 blijft) al aankomen: "Ja, we waren nog bijna door!".![]()
Nou doet Koeman wel vaker domme uitspraken dus het zou me niet eens zo veel verbazen...
Ik snap je punt niet?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ze moesten in een kwartier tijd nog 2 keer scoren en vindt Henkie dat ze dicht bij waren!![]()
![]()
![]()
Je moet zoiets eens doortrekken naar Arsenal-PSV over 2 weken. Stel PSV staat 3-0 achter in de 75e minuut, dan moet het dus 2 keer scoren in een kwartier om door te gaan. Ik zie Koeman na afloop (als het 3-0 blijft) al aankomen: "Ja, we waren nog bijna door!".![]()
Nou doet Koeman wel vaker domme uitspraken dus het zou me niet eens zo veel verbazen...
Het stond 3-1 en toen kregen we een paar grote kansen, dus het was zeker dichtbij.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
![]()
![]()
Ajax komt van een achterstand terug. PSV niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
![]()
![]()
Je scoort gewoon 2 keer te weinig, hoe je dat kan beschouwen als "bijna door" is voor mij onbegrijpelijk. Nou merk ik wel vaker dat Ajacieden er een ander soort logica op na houden dus het zal voor jullie wel normaal zijnquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Bal van Sneijder die de doelman met meer geluk dan wijsheid uit de goal houdt. Gaat die bal erin, dan hadden we nog een kwartier voor 1 goal. Dat bedoeld Ten Cate er mee. Is toch niet zo moeilijk om te begrijpen?
Eigenlijk dom dat ik er op in ging, ik had kunnen weten dat jij niet zo slim bentquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je scoort gewoon 2 keer te weinig, hoe je dat kan beschouwen als "bijna door" is voor mij onbegrijpelijk. Nou merk ik wel vaker dat Ajacieden er een ander soort logica op na houden dus het zal voor jullie wel normaal zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |