Dat. En dat andere dus nietquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:58 schreef Kreator het volgende:
Als je voor je gevoel over de grens bent gegaan, dan ben je vreemdgegaan. En: Zou jij het tof vinden als jouw partner dit met iemand anders zou doen?
Het had niet moeten gebeuren, maar opbiechten... Ik heb geen zin om zijn relatie naar de knoppen te helpen als hij dat zelf niet wil. Ik vind het echt aan hem of hij het verteld of niet. Ik doe het niet, daarvoor mag ik haar te graag. Ik vind het nu al lastig om haar onder de ogen te komen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:01 schreef DannyM het volgende:
Dit is echt, echt, écht een randgevalletje. Wel opbiechten he..
samen op de bank liggen strelen vind ik vreemdgaan.. Bedoel, het gaat eigenlijk al te ver, en je hoeft maar 1mm te verzwijgen om écht over de rand te zittenquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:18 schreef Astoreth het volgende:
Ja, een randgevalletje.
Als ik het zou omdraaien zou ik het natuurlijk zeker niet waarderen, maar of ik het zou bestempelen als vreemdgaan... In feite ís er niets gebeurd. Toch weet ik ook wel dat het echt niet kan.
daar gaat het nu toch niet om? als je geen relatie hebt kan je ook niet vreemdgaanquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:23 schreef Xennia het volgende:
Zij is niet degene met de relatie hoor..
loopt ie in zn bericht nog zn site te promoten.......quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:24 schreef benfotogek het volgende:
vreemdgaan is serieus zowieso niet cool ofzo... en ik zou het gewoon eerljikl vertellen enzo.. en dan vergeeft je vriend het wel. maar beter niet meer doen:) je schiet er niets mee op.. en eigenlijk moe tje drank niet als excuus gebruike he;)
![]()
Ben je blank geboren, maar rapper van binnen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:26 schreef benfotogek het volgende:
jonge wat de fock.. waarom loopt iedereen hier focking veel kriteik te geven:S.. als iemand een link doorgeeft en verder een normaal bericht typt... serieus wat hebben jullie ./..
'Het' bij deze eenmalige oefening houden en even wat meer afstand van hem nemen (dus niet meer verstrengeld op de bank belanden) .quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:20 schreef Astoreth het volgende:
Ik vind het nu al lastig om haar onder de ogen te komen.
Dan moet je echter wel altijd een oogje in het zeil houden wanneer hij vrouwelijk bezoek ontvangtquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
'Het' bij deze eenmalige oefening houden en even wat meer afstand van hem nemen (dus niet meer verstrengeld op de bank belanden) .
En je uiteraard een poos de ogen uit je kop schamen.
En dan slijt het wel. Of blijken jullie voor elkaar gemaakt en leven jij en je huisgenoot nog lang en gelukkig in jullie studentenhuis.
In mijn sprookje niet, maar in de realiteit helaas wel, jaquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:34 schreef Xennia het volgende:
Dan moet je echter wel altijd een oogje in het zeil houden wanneer hij vrouwelijk bezoek ontvangt
begrijp nou dat we die links van je niet moeten..quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:26 schreef benfotogek het volgende:
jonge wat de fock.. waarom loopt iedereen hier focking veel kriteik te geven:S.. als iemand een link doorgeeft en verder een normaal bericht typt... serieus wat hebben jullie ./..
''We zijn voor het orgasme gestopt met neuken dus dat telt niet''quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:37 schreef milagro het volgende:
zo kun je dus weken doorgaan zolang er maar "niets gebeurt" terwijl er toch van alles gebeurt in feite.
"mijn huisgenoot doet al weken niets met me als we samen in bed liggen, behalve strelen over borsten en buik en billen en wat gekut met de frut of andersom, whatever, en oh ja, zoenen in de nek, likjes in mijn oor, sabbelen op een plots hardwordende ontsnapte tepel, en oh vergeet ik bijna, zijn lul zat ineens in mijn mond, maar ik zoog niet! likken enkel... feitelijk niets gebeurd dus"
Dat deed ik met een ex van me altijd... nouja, haar orgasme dan.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:39 schreef Xennia het volgende:
[..]
''We zijn voor het orgasme gestopt met neuken dus dat telt niet''
ik vraag me af wat er gebeurd als mn vriendin dat tegen me zou zeggen.. Er is maar 1 ding erger dan vreemdgaan, en dat is vreemdgaan zonder schuldgevoelquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:39 schreef Xennia het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Dat deed ik met een ex van me altijd... nouja, haar orgasme dan.
Normaal zijn die niet aanwezig, de gevoelens voor hem. Ik mag hem wel heel graag. Maar dat was altijd platonisch. Hij is veel te jong voor mij, weet ie ook, daar hebben we het op de bank nog over gehad.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
In mijn sprookje niet, maar in de realiteit helaas wel, ja.
Wat zijn TS' gevoelens voor betreffende huisgenoot eigenlijk?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:39 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja das waar, maar zoveel is er dus niet gebeurd. Bovendien gaan we er geen weken mee door. We weten ook wel dat die grens daar ook ergens lag, bij ons op de bank zeg maar, maar waar precies...quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:37 schreef milagro het volgende:
zo kun je dus weken doorgaan zolang er maar "niets gebeurt" terwijl er toch van alles gebeurt in feite.
"mijn huisgenoot doet al weken niets met me als we samen in bed liggen, behalve strelen over borsten en buik en billen en wat gekut met de frut of andersom, whatever, en oh ja, zoenen in de nek, likjes in mijn oor, sabbelen op een plots hardwordende ontsnapte tepel, en oh vergeet ik bijna, zijn lul zat ineens in mijn mond, maar ik zoog niet! likken enkel... feitelijk niets gebeurd dus"
Als jij dat gelooft dan is dat voor jou dus ook zo. Simple as that.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:45 schreef Astoreth het volgende:
En toch ging het wat te ver geloof ik...
Niet zeiken, neuken! Achteraf mondje dicht en niet meer over hebben!quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:45 schreef Astoreth het volgende:
[..]
Normaal zijn die niet aanwezig, de gevoelens voor hem. Ik mag hem wel heel graag. Maar dat was altijd platonisch. Hij is veel te jong voor mij, weet ie ook, daar hebben we het op de bank nog over gehad.
Maar toen was er ineens blijkbaar wel iets, wat het ook was, het was een beetje té gezellig. En hij zei ook dingen waarvan hij beloofde dat hij ze alleen die avond zou vinden/zeggen. De volgende dag zei hij dan wel weer dat ie nog nooit zo eerlijk en direct was geweest.
Gelukkig was die volgende dag wel alles weer normaal, ik kan weer met hem omgaan zoals we altijd hebben gedaan, relaxed. Hoewel ik stiekem moet toegeven dat toen ik weer naast hem op de bank zat, ik wel een klein beetje de neiging had om tegen hem aan te kruipen. Tja, het was niet vervelend. Ik heb het niet gedaan.
In ieder geval is het een zeer eenmalige actie, het wordt nooit wat want ik val niet op hem, bovendien zou het zonde zijn van de vriendschap. In die zin ben ik geen bedreiging voor de vriendin.
En toch ging het wat te ver geloof ik...
daar zijn onderschriften voorquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:26 schreef benfotogek het volgende:
ja, en die laatste woorden baren me zorgen, hč , om maar niet te spreken van de ...quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:50 schreef Astoreth het volgende:
[..]
Ja das waar, maar zoveel is er dus niet gebeurd. Bovendien gaan we er geen weken mee door. We weten ook wel dat die grens daar ook ergens lag, bij ons op de bank zeg maar, maar waar precies...
Nee. Weet ik.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als jij dat gelooft dan is dat voor jou dus ook zo. Simple as that.
Maar ja, wat doe je eraan? Buiten de kat en het spek niet op elkaar te binden, dan.
Is gebeurd, verander je niets meer aan. Nooit meer doen.
Dat ook.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:54 schreef milagro het volgende:
ja, en die laatste woorden baren me zorgen, hč , om maar niet te spreken van de ...
veelzeggend...
Nee, op de mond gaat te ver!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:01 schreef Astoreth het volgende:
Maar om even door te gaan over de grens en waar die ligt, zoenen kan natuurlijk niet, op de wang wel lijkt me, maar op de mond?
jezus, mensquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:01 schreef Astoreth het volgende:
Oke, ik ben stout geweest. Weet ik, sorry. Hij is vreemdgegaan, ik heb geen relatie. Toch kan het niet, doen we ook niet meer.
Maar om even door te gaan over de grens en waar die ligt, zoenen kan natuurlijk niet, op de wang wel lijkt me, maar op de mond?
Rustig maar, die zoen gaat helemaal niet over hem. Ik heb niet met hem gezoend en dat gaat niet gebeuren ook. hij mag dan de grenzen moeten kennen maar dat geldt voor mij ook. Als je weet dat iemand een vriendin heeft dan rotzooi je daar niet mee. Dat geldt ook voor getrouwde mannen, vandaar dat ik even doorga op de vraag wáár die grens ligt. Ergens tussen iemand aankijken en zoenen... maar waar?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:06 schreef milagro het volgende:
[..]
jezus, mens
met hem is hem zien eigenlijk al de grens, maar ja dat wordt lastig.
je bent nu aan het vissen omdat je gewoon helemaal niet wil stoppen ermee, en zoekt rechtvaardiging voor jezelf.
luister, jij bent een vrije meid, jij mag doen wat je wil, hij moet zijn grenzen kennen.
maaaaaaar als jij je echt schuldig voelt, en vindt dat dit niet kan, ook van jouw kant niet, is hem zien het enige wat kan, want iedere gewone zoen loopt geheid uit op meer, want die spanning is er nu eenmaal
zo klaar, en nu lief slapen![]()
zuchtquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:12 schreef Astoreth het volgende:
[..]
Rustig maar, die zoen gaat helemaal niet over hem. Ik heb niet met hem gezoend en dat gaat niet gebeuren ook. hij mag dan de grenzen moeten kennen maar dat geldt voor mij ook. Als je weet dat iemand een vriendin heeft dan rotzooi je daar niet mee. Dat geldt ook voor getrouwde mannen, vandaar dat ik even doorga op de vraag wáár die grens ligt. Ergens tussen iemand aankijken en zoenen... maar waar?
Bij het moment dat je beseft dat de ander gebonden is.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:12 schreef Astoreth het volgende:
[..]
Rustig maar, die zoen gaat helemaal niet over hem. Ik heb niet met hem gezoend en dat gaat niet gebeuren ook. hij mag dan de grenzen moeten kennen maar dat geldt voor mij ook. Als je weet dat iemand een vriendin heeft dan rotzooi je daar niet mee. Dat geldt ook voor getrouwde mannen, vandaar dat ik even doorga op de vraag wáár die grens ligt. Ergens tussen iemand aankijken en zoenen... maar waar?
lekker hoerig, kom maar ook bij mij langs als je tijd hebtquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:56 schreef Astoreth het volgende:
Foutje. Laatst ben ik met mijn huisgenoot naar de kroeg geweest. Hij heeft een vriendin, niks aan de hand, gewoon een huisgenoot. Het was gewoon gezellig, zoals het ook met alle andere kroeggangers gezellig was. Alleen toen we thuis met wat anderen nog even wat dronken zaten we in eens hand in hand bij elkaar op schoot. En toen we even naar zijn kamer gingen omdat we vonden dat de anderen wat privacy nodig hadden lagen we ineens samen op de bank.
In principe is er niets wezelijks gebeurd, we hebben niet gezoend. Het kostte voor ons allebei wat moeite maar we hebben niet gezoend. Toch heeft hij me gestreeld, en niet alleen over mijn arm. Het is toch op de grens vrees ik, kusjes in mijn nek enzo. Maar is dat dan vreemdgaan?
Heb je ooit zelf een relatie gehad?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:12 schreef Astoreth het volgende:
[..]
Klinkt mooi, maar als je je dat een dag later bedenkt? Is het dan een dag later pas vreemdgaan?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:19 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Bij het moment dat je beseft dat de ander gebonden is.
echt welquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:25 schreef Beroepsgokker het volgende:
En wat vinden jullie van een beetje dansen & over de buik strelen (in de kroeg)? Was redelijk aangeschoten (oke geen excuus) en ja dan lijken grenzen ineens te vervagen.. Vind het zelf overigens heel onschuldig, maar zou het niet weer doen.
Je wilt de spanning met hem en je zoekt naar mogelijkheden die wel toelaatbaar zijn en te rechtvaardigen voor je geweten..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:01 schreef Astoreth het volgende:
Oke, ik ben stout geweest. Weet ik, sorry. Hij is vreemdgegaan, ik heb geen relatie. Toch kan het niet, doen we ook niet meer.
Precies, gewoon wat dingen noemen die je met haar vent hebt gedaan en op het moment dat ze de tanden uit je mond slaat, weet je dat dat de grens was.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:31 schreef maaike1987 het volgende:
Hmm.. De grens is inderdaad erg vaag.. als je haar kent kan je het er misschien eens met haar over hebben? waar zij de grens vind liggen?
waarom doe je a priori zo moeilijkquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:28 schreef Astoreth het volgende:
[..]
Klinkt mooi, maar als je je dat een dag later bedenkt? Is het dan een dag later pas vreemdgaan?
En dan heb ik het niet over de huisgenoot, dat wisten we en dat was fout.
Ik ben gewoon benieuwd of je een concrete grens kan aangeven of dat dat een gevoelskwestie is, want dan zou ik zeggen dat een hand op mijn buik van een huisgenoot niet kan, maar een onschuldige zoen op de mond van een getrouwde vent dan weer wel. Klinkt toch een beetje onlogisch niet?
Jep, vreemdgaan gaat over gevoel. Niks meer of minder. Als we bij Fok een wedstrijd simultaan-tongzoenenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:28 schreef Astoreth het volgende:
[..]
Klinkt mooi, maar als je je dat een dag later bedenkt? Is het dan een dag later pas vreemdgaan?
Ik ben gewoon benieuwd of je een concrete grens kan aangeven of dat dat een gevoelskwestie is, want dan zou ik zeggen dat een hand op mijn buik van een huisgenoot niet kan, maar een onschuldige zoen op de mond van een getrouwde vent dan weer wel. Klinkt toch een beetje onlogisch niet?
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:29 schreef milagro het volgende:
[..]
echt wel![]()
je vindt het zelf namelijk onschuldig, en als je weer aangeschoten bent en je grenzen vervagen dan doe je het gewoon weer.
ach, tja, als je vriendin aan de kant staat te kijken is het niet zo kies ws, maar anders, als het niet meer is dan dat, tja, ach, hm, nu ja, wat niet weet wat niet deert.
het enige gevaar is dus de herhaling en de herhaling vd herhaling, op een gegeven moment wil je gewoon meer, en soms is dat gegeven moment er diezelfde avond nog
Oh MUUS, ik ben zo blij dat je weer terug bentquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:32 schreef MUUS het volgende:
[..]
Precies, gewoon wat dingen noemen die je met haar vent hebt gedaan en op het moment dat ze de tanden uit je mond slaat, weet je dat dat de grens was.
Uhhuh.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:33 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Jep, vreemdgaan gaat over gevoel. Niks meer of minder. Als we bij Fok een wedstrijd simultaan-tongzoenenorganiseren en ik pak je op je bek, is er niets aan de hand. Als ik er een gevoel bij heb om bij jou een hand op de buik leggen wel. Niks onlogisch aan.
Het is waar. Als je het omdraait weet je wanneer je fout zit. Bij die huisgenoot zat ik fout, absoluut. Ik zou het niet accepteren van mijn vriend, of je het nu vreemdgaan noemt of niet.quote:
ikkeur niets af, hoor, het is heel logisch als je dicht tegen een bevallige dame aan staat, en je voelt haar rondingen tegen je aan, dat het je wat doet.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:34 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]ik wil het voor mezelf niet goedpraten hoor, maar ik ben nu nog jong & student, wil ervan genieten en ja af en toe beetje spanning opzoeken en flirten is best leuk. (flirten doet iedereen weleens in relatie). Ik schrok overigens wel van mezelf toen er ineens een vriend naar me toe kwam van "je hebt toch een vriendin?"..
At your service, dear.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:35 schreef Xennia het volgende:
[..]
Oh MUUS, ik ben zo blij dat je weer terug bent![]()
Dan zou je hem aanmoedigen?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:37 schreef Astoreth het volgende:
[..]
Het is waar. Als je het omdraait weet je wanneer je fout zit. Bij die huisgenoot zat ik fout, absoluut. Ik zou het niet accepteren van mijn vriend, of je het nu vreemdgaan noemt of niet.
Maar als mijn man een andere vrouw een kus op de mond zou geven...
..... wat? Is dat een soort cliffhanger ofzo?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:37 schreef Astoreth het volgende:
[..]
Het is waar. Als je het omdraait weet je wanneer je fout zit. Bij die huisgenoot zat ik fout, absoluut. Ik zou het niet accepteren van mijn vriend, of je het nu vreemdgaan noemt of niet.
Maar als mijn man een andere vrouw een kus op de mond zou geven...
Precies! Vraag is dus of je het nog kan uitleggen aan een andere partner.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:36 schreef MUUS het volgende:
[..]
Uhhuh.
"Lieverd, ik heb een ander geneukt, maar ik vind haar verder niet leuk en ik voel he-le-maal niets voor haar, dus er is niks aan de hand! Ik ben NIET vreemdgegaan. Ik herhaal: NIET vreemdgegaan!"
"Het was een FOK!-wedstrijd! Hoeveel nerds neuk je in een uur! Dus, niks aan het handje! Ik herhaal: ik ben NIET vreemdgegaan."quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:39 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Precies! Vraag is dus of je het nog kan uitleggen aan een andere partner.
Volgens mij heb ik een keer een ban door een discussie met jou gehad, dus ik pas even op![]()
* JoeDank Joedank met een grote boog om MUUS heenloopt want weet dat er dan weer ongelukken gebeuren.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:41 schreef MUUS het volgende:
[..]
"Het was een FOK!-wedstrijd! Hoeveel nerds neuk je in een uur! Dus, niks aan het handje! Ik herhaal: ik ben NIET vreemdgegaan."
Prutser..
Hoe kan dat nou? MUUS brengt overal liefde en vrolijkheidquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:43 schreef JoeDank het volgende:
[..]
* JoeDank Joedank met een grote boog om MUUS heenloopt want weet dat er dan weer ongelukken gebeuren.
Nee, maar ik zou hem ook niet aanmoedigen als hij een veel te dure auto koopt of een lan-party organiseert, das toch ook geen vreemdgaan.quote:
Ja, weet ik eigenlijk zelf ook niet. Begrijp er ook zelf niets van want verder is het volgens mij welquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:44 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? MUUS brengt overal liefde en vrolijkheid![]()
Dat ligt er helemaal aan wat voor afspraken hij en zijn vriendin hebben.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:56 schreef Astoreth het volgende:
Foutje. Laatst ben ik met mijn huisgenoot naar de kroeg geweest. Hij heeft een vriendin, niks aan de hand, gewoon een huisgenoot. Het was gewoon gezellig, zoals het ook met alle andere kroeggangers gezellig was. Alleen toen we thuis met wat anderen nog even wat dronken zaten we in eens hand in hand bij elkaar op schoot. En toen we even naar zijn kamer gingen omdat we vonden dat de anderen wat privacy nodig hadden lagen we ineens samen op de bank.
In principe is er niets wezelijks gebeurd, we hebben niet gezoend. Het kostte voor ons allebei wat moeite maar we hebben niet gezoend. Toch heeft hij me gestreeld, en niet alleen over mijn arm. Het is toch op de grens vrees ik, kusjes in mijn nek enzo. Maar is dat dan vreemdgaan?
Dat is iets anders, dat is wat je accepteert als partner.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:45 schreef Astoreth het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou hem ook niet aanmoedigen als hij een veel te dure auto koopt of een lan-party organiseert, das toch ook geen vreemdgaan.
Kijk, ik vind vreemdgaan over het algemeen een rede om hem het huis uit te schoppen, een kus op de mond niet, een hand op een buik eigenlijk ook niet...
Misschien neemt'ie het wel op om later met zijn vriendin te bekijkenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:48 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat ligt er helemaal aan wat voor afspraken hij en zijn vriendin hebben.
Tenminste als ik begrijp dat je vraagt of hij is vreemdgegaan.
Ja, jammer dat hij daar van tevoren dus geen afspraken over gemaakt heeft.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:48 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat ligt er helemaal aan wat voor afspraken hij en zijn vriendin hebben.
Tenminste als ik begrijp dat je vraagt of hij is vreemdgegaan.
Ooh, dus dát is vreemdgaan.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
Als je vochtig van onderen bent, moet je je terugtrekken want dan heb je de grens bereikt...
Ik wou zeggen, dan lig je toch niet lekker?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:53 schreef Astoreth het volgende:
[..]
Ja, jammer dat hij daar van tevoren dus geen afspraken over gemaakt heeft.
Kijk, toen ik daar op die bank lag, dacht ik alleen maar: "ďk draai me niet naar hem om want dan zoenen we en dan gaat hij vreemd." Achteraf ga je je dan afvragen wat het dan wel was, wat je daar deed.
?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:53 schreef Astoreth het volgende:
[..]
Kijk, toen ik daar op die bank lag, dacht ik alleen maar: "ďk draai me niet naar hem om want dan zoenen we en dan gaat hij vreemd." Achteraf ga je je dan afvragen wat het dan wel was, wat je daar deed.
Als ik nou zeg dat mijn ex volgens haar niet vreemd ging omdat ze enkel sms'jes heen en weer verstuurde met een vent, die direct na onze breuk haar vriend werd, waar in alleen werd verteld dat ze graag bij elkaar in bed zouden liggen. Niet eens een bank en geen sex. Maar wat denk je dan als partner? (volgens mij laat ik me even kennenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:53 schreef Astoreth het volgende:
[..]
"de arme ziel... hoe lang zou híj het volhouden?"quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:59 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Als ik nou zeg dat mijn ex volgens haar niet vreemd ging omdat ze enkel sms'jes heen en weer verstuurde met een vent, die direct na onze breuk haar vriend werd, waar in alleen werd verteld dat ze graag bij elkaar in bed zouden liggen. Niet eens een bank en geen sex. Maar wat denk je dan als partner? (volgens mij laat ik me even kennen)
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
Als je vochtig van onderen bent, moet je je terugtrekken want dan heb je de grens bereikt...
Ja, maar haar puinhoop en niet meer mijn puinhoop.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
"de arme ziel... hoe lang zou híj het volhouden?"
blijktie nog best goed te doen trouwens![]()
Ja, das klote. Toch vrees ik dat je het niet concreet vreemdgaan kunt noemen. Hoogstend "mentaal vreemdgaan" ofzo. Maar hoe kun je daar restricties op leggen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:59 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Als ik nou zeg dat mijn ex volgens haar niet vreemd ging omdat ze enkel sms'jes heen en weer verstuurde met een vent, die direct na onze breuk haar vriend werd, waar in alleen werd verteld dat ze graag bij elkaar in bed zouden liggen. Niet eens een bank en geen sex. Maar wat denk je dan als partner? (volgens mij laat ik me even kennen)
Doen we eerst de grens voor eigen partner, of eerst die voor andermans partner?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:03 schreef milagro het volgende:
[..]
dan gebeurt soms al als je alleen al aan die ander denkt, damn, wat nu !
we moeten echt vaste regels opstellen, dit wordt niets zo, waar ligt de grens!!!!!
Jij zegt het.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:04 schreef cerror het volgende:
Bevat je slokdarm of zure grot nu zijn dna? Nee? No problemó.
eigen partner mag helemaal niets uiteraard, andermans partner bestaat niet voor me, ik zelf ben al fout bezig als ik aan hem denk, dus the damage is done, niets doet er mee toequote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Doen we eerst de grens voor eigen partner, of eerst die voor andermans partner?
Ah! Niet zoenen, condoom gebruiken... No prob!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:04 schreef cerror het volgende:
Bevat je slokdarm of zure grot nu zijn dna? Nee? No problemó.
Nou, ging het nog wat verder dan dat (en is een bizar verhaal wat ik niet eens kan posten hier, want dat wordt een boek, c'est la vie en al bijna anderhalf jaar geleden plusquote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:05 schreef Astoreth het volgende:
[..]
Ja, das klote. Toch vrees ik dat je het niet concreet vreemdgaan kunt noemen. Hoogstend "mentaal vreemdgaan" ofzo. Maar hoe kun je daar restricties op leggen.
Wat jou ex deed kan niet. Wat ik met mijn huisgenoot deed kan ook niet. Toch hoef ik niet bij hem in bed te liggen, laat staan dat ik zijn vriendin zal opvolgen.
Laten we beginnen met grenzen voor jezelf:quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:10 schreef milagro het volgende:
[..]
eigen partner mag helemaal niets uiteraard, andermans partner bestaat niet voor me, ik zelf ben al fout bezig als ik aan hem denk, dus the damage is done, niets doet er mee toe
Verliefd zijn mag. Iets met die verliefdheid doen, niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Laten we beginnen met grenzen voor jezelf:
..
ok, over op grenzen voor partner!
Oke, dus als je in een polonaise verwikkeld bent mag je iemand wel op zijn mond zoenen als getrouwde man?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:33 schreef milagro het volgende:
[..]
waarom doe je a priori zo moeilijk
dat is toch geheel afhankelijk van de situatie, de persoon, zijn grenzen in deze, de context waarin het gebeurt (als je alleen met zijn 2-en bent, of tijdens een polonaise, op werk tussen de archief kasten, of tijdens een avondje met collega's in een overvolle kroeg)
we kunnen hier toch geen wetboek aan gaan leggen voor iedere mogelijk situatie en iedere mogelijke handeling, 1 hand op de schouder kan, 2 handen op de schouder ook indien niet afzakkend lager dan het sleutelbeen, 3 handen kan nooit, want je hebt er maar 2 etc etc.
ik vind het een beetje dubieuze vreemde a priori indekking.
Mits de polonaise uit minimaal 6 man bestaat, en enkel nadat minstens 3 rondjes door het café zijn afgelegd.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:18 schreef Astoreth het volgende:
[..]
Oke, dus als je in een polonaise verwikkeld bent mag je iemand wel op zijn mond zoenen als getrouwde man?
En iets doen zonder verliefdheid?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:13 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Verliefd zijn mag. Iets met die verliefdheid doen, niet.
Wat begrijp jij niet an het woordje "context"?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:18 schreef Astoreth het volgende:
[..]
Oke, dus als je in een polonaise verwikkeld bent mag je iemand wel op zijn mond zoenen als getrouwde man?
Alleen als je er voor moet betalen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:20 schreef Astoreth het volgende:
[..]
En iets doen zonder verliefdheid?
Hmm, een polonaise voor twee man achter de bar langs telt dus niet. Jammer.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Mits de polonaise uit minimaal 6 man bestaat, en enkel nadat minstens 3 rondjes door het café zijn afgelegd.
Dat mag ook niet als je weet dat je je partner daar pijn mee doet.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:20 schreef Astoreth het volgende:
[..]
En iets doen zonder verliefdheid?
is dit een serieuze vraag?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:18 schreef Astoreth het volgende:
[..]
oke, niks aan het handje dusquote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Alleen als je er voor moet betalen.
en niet op oneven dagen, hč!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Mits de polonaise uit minimaal 6 man bestaat, en enkel nadat minstens 3 rondjes door het café zijn afgelegd.
Nee, het was een retorische vraag. Die kus was onschuldig. En ik mag dat sowieso.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:22 schreef milagro het volgende:
[..]
is dit een serieuze vraag?
ik hoop toch van niet
maar indien ja, nee, jij mag dat niet, je kan niet relativeren dus alles is gevaarlijk.
slaap lekker voor straks.
Ik zal het onthoudenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:24 schreef milagro het volgende:
[..]
en niet op oneven dagen, hč!
oh en de rondjes altijd anti klokwijs.
goh, eerder in dit topic was je nog strenger voor je zelf, toen mocht jij het ook niet van jezelf , zo was je namelijk niet, bezette mannen zoenen, of zoiets.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:25 schreef Astoreth het volgende:
[..]
Nee, het was een retorische vraag. Die kus was onschuldig. En ik mag dat sowieso.
Als er iemand is die het niet mag is hij het.
Ik ook niet, ik ben wakker omdat ik altijd wakker ben rond dit tijdstip. Ik zat er gewoon over na te denken of je het vreemdgaan kan noemen of niet, en daar kwam ik in mijn ééntje niet helemaal uit. Vandaar.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:31 schreef milagro het volgende:
[..]
goh, eerder in dit topic was je nog strenger voor je zelf, toen mocht jij het ook niet van jezelf , zo was je namelijk niet, bezette mannen zoenen, of zoiets.
zie de grenzen zijn een paar posts verder al verlegd
enne, je had toch niet gezoend?
of is dit weer een what if kiss.
verwarrend typje, geen wonder dat je in bed beland met een kamergenoot, die bezet is, ermee klooit en het dan niets noemt en er toch een topic over opent en dan doorzanikt en een uitgetypte lijst wil met toegestane intimiteiten, en of er dan wel sprake is van intimiteit, als het mag en niets is, terwijl het toch eigenlijk wel degelijk iets is, want je ligt er wakker van.
ik niet, trusten
Nee ik klooi niet met hem verder want het was niet spannend, het lag gewoon lekker.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:31 schreef Laton het volgende:
jezus wijf, doe niet zo moeilijk.. je wilt gewoon met hem verder klooien want het is spannend. klaar.
Yep, groot gelijk. gelukkig heb ik geen vriendje.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:37 schreef Catch22- het volgende:
ik kan je wel melden dat wanneer mijn vriendin zoiets zou doen dat ze kon ophoeren. Eerloze trut
Geen enge dingen hoor, gewoon dat ik mooi ben en of hij me voor één avond sexy mocht vinden.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:46 schreef Queen_Bee het volgende:
Wat voor eerlijke directe dingen heeft deze jongen gezegd
Oh ja, en de getrouwde man van de kus zegt ook altijd dat soort dingen, alleen zegt ie de volgende dag niet dat hij eerlijk was dus bij hem wijt ik het aan de alcohol.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:46 schreef Queen_Bee het volgende:
Wat voor eerlijke directe dingen heeft deze jongen gezegd
Ja, ik ook niet goed eigenlijk. Maar hij bedoelde ook vooral dat ie straight was op dat moment, zei wat ie dacht. Dat wil niet zeggen dat hij het altijd vind. Hij zei immers ook voor één avond.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:55 schreef Queen_Bee het volgende:
Met die dingen erbij vind ik het toch wel iets erger.
Doet er niet echt toe, hequote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:56 schreef Astoreth het volgende:
[..]
Oh ja, en de getrouwde man van de kus zegt ook altijd dat soort dingen, alleen zegt ie de volgende dag niet dat hij eerlijk was dus bij hem wijt ik het aan de alcohol.
In vino veritas
Excuses, excuses. Was ik maar een avond vrijgezel, zoiets ?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:58 schreef Astoreth het volgende:
[..]
Ja, ik ook niet goed eigenlijk. Maar hij bedoelde ook vooral dat ie straight was op dat moment, zei wat ie dacht. Dat wil niet zeggen dat hij het altijd vind. Hij zei immers ook voor één avond.
Die kus op de mond was acceptabel. Op dat moment en nu nog steeds.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 02:01 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Doet er niet echt toe, he. Beide zijn sukkels. En drank is geen excuus (wees dan een vent/vrouw. Je weet dondersgoed wat je fout doet).
Maar goed, het gaat niet om wat de andere partij heeft afgesproken maar omdat wat jij op dat moment acceptabel vindt. En dit vond je dat niet.
Hij zei wat hij vond, niet wat hij wilde.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 02:03 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Excuses, excuses. Was ik maar een avond vrijgezel, zoiets ?
Wat hij zei is wat hij wilde. Maar goed, ik kan me er wel wat bij voorstellen. En ook hoe jij ermee omging, daar kan ik me wat bij voorstellen. Ik heb deze afspraak: tot een millimeter voor de mond. Ik kan lopen kloten en flirten maar daar ligt de grens. Gaat het om de mond ? Nee, het gaat erom dat ik me dan over geef aan gevoelens die voor mijn partner bedoeld zijn.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 02:06 schreef Astoreth het volgende:
[..]
Hij zei wat hij vond, niet wat hij wilde.
Kom op zeg, jij weet net zo goed als ik dat ie dat niet alleen die avond vond.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:58 schreef Astoreth het volgende:
[..]
Ja, ik ook niet goed eigenlijk. Maar hij bedoelde ook vooral dat ie straight was op dat moment, zei wat ie dacht. Dat wil niet zeggen dat hij het altijd vind. Hij zei immers ook voor één avond.
Dat klinkt een beetje als: 'maar als hij dat wel wil, zeg ik geen nee'. Weet je wel zeker dat je niet méér met hem wilt?quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:20 schreef Astoreth het volgende:
Het had niet moeten gebeuren, maar opbiechten... Ik heb geen zin om zijn relatie naar de knoppen te helpen als hij dat zelf niet wil.
blauwe ballen gevoel...quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:39 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee dat weet ik niet. En anders wil ik dat niet weten. Voor één avond mocht ie dat vinden, nu is het afgelopen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 03:04 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Kom op zeg, jij weet net zo goed als ik dat ie dat niet alleen die avond vond.
Zie je, geen vreemdgaan. Maar het moet ook niet meer gebeuren.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 03:11 schreef Friek_ het volgende:
Elkaar strelen zie ik nog niet als vreemdgaan, maar wel als iets met een enorme potentie daarop. Dus an sich vind ik het niet zo fout, maar je weet altijd dat er wel wat meer komt bij kijken.
Ja, ik weet heel zeker dat ik niet meer met hem wil. Dus ook niet als hij besluit dat hij het wel aan zijn vriendin wil vertellen. Ik zou het niet doen, maar het is zijn zaak, zijn vriendin.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 03:16 schreef dvr het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje als: 'maar als hij dat wel wil, zeg ik geen nee'. Weet je wel zeker dat je niet méér met hem wilt?
En weet je zeker dat zijn vriendin dit niet leest?![]()
w.b. de grens, die ligt waar aantrekkingkracht begint te ontstaan. Als je dan toch doorgaat, eraan toegeeft, is dat ontrouw ten opzichte van degene die thuis verwachtingsvol op jou of je gezellige maatje zit te wachten.
Ja, klinkt onlogisch, maar is het niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:28 schreef Astoreth het volgende:
[..]
wat een onzinquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:50 schreef Mr.Zed het volgende:
[..]
Ja, klinkt onlogisch, maar is het niet.
Op het moment dat er sprake is van sexuele spanning ben je bezig met vreemdgaan.
Zelfs iemand met een bepaalde intentie / intensiteit aankijken kan vreemdgaan zijn.
Terwijl je een ander gerust kunt begroeten met een zoen op de mond.
Vind je?quote:
Ja das makkelijk chickiequote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:31 schreef maaike1987 het volgende:
Hmm.. De grens is inderdaad erg vaag.. als je haar kent kan je het er misschien eens met haar over hebben? waar zij de grens vind liggen?
Ik zal er achteraf misschien best een opmerking over plaatsen, maar mijn vrouw zou mij spontaan uitlachen als ik haar op grond van deze feiten van vreemdgaan zou betichten. En dan zou ze nog gelijk hebben ook.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:05 schreef Mr.Zed het volgende:
Kijk jij zonder te reageren (ook niet achteraf) toe?
dan word ik jaloers ws, maar gaat hij vreemd? nee, hij flirt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:05 schreef Mr.Zed het volgende:
[..]
Vind je?
Stel je voor: jouw partner zit in een restaurant met jou en nog wat anderen. Er is een nieuw persoon in de groep en je partner gaat op een gegeven moment echt heel intens blikken uitwisselen met die ander, waarbij jij volkomen uit zijn gedachten verdwijnt.
Kijk jij zonder te reageren (ook niet achteraf) toe?
precies.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:50 schreef Kreator het volgende:
Flirten is wel ff wat anders dan met z'n tweeen op de bank liggen elkaar strelend op geheime plekjes...
Juist. Flirten doen we nietquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:50 schreef Kreator het volgende:
Flirten is wel ff wat anders dan met z'n tweeen op de bank liggen elkaar strelend op geheime plekjes...
Dat weet je donders goed. Je steekt alleen je kop in het zand omdat de implicaties je niet bevallen. De reden waarom jullie die avond een grens overschreden had weinig te maken met het fysieke maar meer met de gemoedstoestand die daar bij kwam kijken. Dus juist dat hij díe dingen zei, maakt het een probleem.quote:Nee dat weet ik niet. En anders wil ik dat niet weten. Voor één avond mocht ie dat vinden, nu is het afgelopen.
...maar als ik eraan denk dat je zit te poepen, ga ik dan ook vreemd? (mits ik geen poep-fetish heb dan hč)quote:
hoe weet je dat?!!!!!!! amazing!!!!!!!!! schopje>>> Truthquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
...maar als ik eraan denk dat je zit te poepen, ga ik dan ook vreemd? (mits ik geen poep-fetish heb dan hč)
...ik weet niet hoe jij de wereld ziet, maar als hij z'n handen over je erotische plekjes laat glijden, dan is dat zelfs nog meer dan flirten, dan is het verleiden/opgeilen met de intentie naar meer. Er is geen man op aarde die een vrouw over haar heuveltjes gaat strelen zonder daarbij sexuele gevoelens te hebben. Er is overigens ook geen vrouw op aarde die dat niet snapt. Jij zoekt gewoon in alle reacties naar goedkeuring.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:57 schreef Astoreth het volgende:
Juist. Flirten doen we niet
Het was een grapje. Ik weet heus wel wat er aan de hand was.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
...ik weet niet hoe jij de wereld ziet, maar als hij z'n handen over je erotische plekjes laat glijden, dan is dat zelfs nog meer dan flirten, dan is het verleiden/opgeilen met de intentie naar meer. Er is geen man op aarde die een vrouw over haar heuveltjes gaat strelen zonder daarbij sexuele gevoelens te hebben. Er is overigens ook geen vrouw op aarde die dat niet snapt. Jij zoekt gewoon in alle reacties naar goedkeuring.
Het bevalt me inderdaad niet, dus wil ik het niet weten als het waar is.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:20 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Dat weet je donders goed. Je steekt alleen je kop in het zand omdat de implicaties je niet bevallen. De reden waarom jullie die avond een grens overschreden had weinig te maken met het fysieke maar meer met de gemoedstoestand die daar bij kwam kijken. Dus juist dat hij díe dingen zei, maakt het een probleem.
Preciesquote:Op maandag 26 februari 2007 14:05 schreef Spacehamster het volgende:
Ik vind het geen vreemdgaan.
Maar het is wel ingewikkeld.
het is helemaal niet lastig, het feit dat jij hier op een forum komt vragen of het fout is wat je hebt gedaan geeft aan dat je zelf dondersgoed weet dat je te ver gegaan bent, je probeert hier alleen je gedrag goed te praten.quote:
Dat is het helemaal niet. Alles wat neigt naar 'meer' en 'verder gaan dan' is vreemdgaan. Klaar.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:05 schreef Spacehamster het volgende:
Ik vind het geen vreemdgaan.
Maar het is wel ingewikkeld.
Ja, is waar. Ik zou je ook op straat zetten als je dat bij zou flikken. Ik denk ook niet dat zijn vriendin het waardeert maar voor zover ik weet weet zij van niks. Ook lullig maar ja, ik ga haar het haar niet vertellen. Ik zou het ook jammer vinden als zij uit elkaar gaan om zo'n klein eh.. dingetje.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:07 schreef Nosh het volgende:
[..]
Dat is het helemaal niet. Alles wat neigt naar 'meer' en 'verder gaan dan' is vreemdgaan. Klaar.
Zodra je grijze gebieden gaat bedenken om het minder erg te maken, of nog erger: als je jezelf indekt met het 'ach, het was eenmalig en er was drank en we deden een beetje gek'-denken, dan zit het al mis. Bij normaal vriendschappelijk contact is dat namelijk niet nodig.
Dat geneuk op de vierkante millimeter om de definitie van 'vreemdgaan' aan te geven is zo treurig. Niks persoonlijks tegen de TS, hoor, maar als mijn vriendin opeens zou vragen of ze iemand 'één avond sexy mag vinden' en vervolgens gaat liggen vozen, om het daarna als 'gezelligheid' af te doen, zou ze haar spullen diezelfde dag nog bij elkaar mogen grabbelen. Als ze dan niet al melo-dramatisch voor de deur gesmeten zijn.
De enige juiste conclusie inderdaad. Hoewel ik wel vind dat TS helemaal geen enkele verantwoording schuldig is t.o. van de partner van die huisgenoot. Hij is degene in de relatie en hij is degene die al dan niet vreemd gaat.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:23 schreef VaLkyRie het volgende:
De grens ligt daar waar de partner hem heeft getrokken natuurlijk.
In een relatie worden vanzelf deze grenzen afgebakend. Vraag dus maar aan je huisgenoot wat zijn vriendin als grens heeft gesteld...
In de ene relatie is jouw verhaal vreemdgaan, in een andere niet.
Nee oke, ik ben zelf niet vreemdgegaan maar ik heb er wel aan meegwerkt, ik wíst dat hij een vriendin had.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
De enige juiste conclusie inderdaad. Hoewel ik wel vind dat TS helemaal geen enkele verantwoording schuldig is t.o. van de partner van die huisgenoot. Hij is degene in de relatie en hij is degene die al dan niet vreemd gaat.
Of het slim is om er aan mee te werken is natuurlijk weer een heel ander verhaal.![]()
Nou vind ik best knap hoor, als het aan die gozer had gelegen was er meer gebeurt denk ik..quote:Op maandag 26 februari 2007 20:38 schreef Astoreth het volgende:
[..]
Nee oke, ik ben zelf niet vreemdgegaan maar ik heb er wel aan meegwerkt, ik wíst dat hij een vriendin had.
Maar ik heb er ook voor gezorgd dat er niet meer gebeurd is. Ik ben stoďcijns met mijn rug naar hem toe blijven liggen. Anders was het echt misgegaan. Dat zei hij zelf de volgende ochtend ook nog.
Al weet ik niet of complimentjes over kuisheid in deze situatie op hun plaats zijn.
Vind ik dus niet. Ik ben prima in staat om mijn gevoelens voor mijn partner te scheiden van een beetje flirten en zoenen met een ander.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:37 schreef ma_jojo het volgende:
Vanaf zoenen gaat het te furrr.
Who cares, die gozer wilde gewoon neuken duidelijk. Wat wil je nou horen? Hoe ver je kan gaan in een relatie snap je zelf toch ook wel? Mag jouw toekomstig vriendje een andere meisje in de nek kussen? Nou dan... Stel gewoon geen domme vragenquote:Op maandag 26 februari 2007 20:38 schreef Astoreth het volgende:
[..]
Nee oke, ik ben zelf niet vreemdgegaan maar ik heb er wel aan meegwerkt, ik wíst dat hij een vriendin had.
Maar ik heb er ook voor gezorgd dat er niet meer gebeurd is. Ik ben stoďcijns met mijn rug naar hem toe blijven liggen. Anders was het echt misgegaan. Dat zei hij zelf de volgende ochtend ook nog.
Al weet ik niet of complimentjes over kuisheid in deze situatie op hun plaats zijn.
Ik doel ook op die zgn gemoedstoestand.quote:Op maandag 26 februari 2007 09:45 schreef AgLarrr het volgende:
Daar bedoel ik mee dat fysiek zijn, dat wil zeggen een, knuffel of tegen elkaar aan hangen, niet persé het overschrijden van een grens hoeft te zijn. Echter, die gozer wilde wel, maar mocht niet. Het feit dat hij het op dat moment wel wilde maakte het tot vreemdgaan, de knuffel en het gehang op zich zijn het probleem niet. En dat strelen...tjah....dat zegt alweer genoeg over wat hij wilde...
"ja we hebben wel geneukt, maar de inténtie was niet verkeerd!quote:Op zondag 4 maart 2007 23:12 schreef Mr.Zed het volgende:
[..]
Ik doel ook op die zgn gemoedstoestand.
Flirten is oké.
Daarbij mag je zelfs elkaar nog wel een zoen op de ..eh... wang geven van mij.
Maar als je er echte gevoelens bij gaat krijgen ga je te ver.
Dat kan dus al bij een te intieme blik... It's all about the intention.
Ik snap je wel hoor.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:33 schreef Mr.Zed het volgende:
Van een flirt raak ik niet opgewonden, het streelt slechts mijn ego...
En als men me nu nog niet snapt zal het me verder eik ook aan mijn rug roesten.
De storthoop heeft gesproken.
Vraag het zijn vriendin....die weet vast wel het antwoord...quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:56 schreef Astoreth het volgende:
Had'ie een stijve lul?quote:Op maandag 12 maart 2007 17:48 schreef Astoreth het volgende:
Hmm. Dus stel iemand vertelt je dat je zo'n mooie vrouw bent en zo intrigerend. En dat hij vanaf het eerste moment al zag dat je bijzonder was...
Is er dan een intentie naast het bovengenoemde aan mij over te brengen, of is het feit dat hij dat vindt al over de grens?
Vraag is, denk ik, hoe jij in je relatie (wilt) staan tov je vriendin. En aan de andere kant maak je natuurlijk, als je het zou vertellen, van jouw geen-probleem je vriendins probleem. Je zal dus zelf moeten inschatten of het het waard en belangrijk is haar dit te vertellen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:42 schreef Beroepsgokker het volgende:
I need help!![]()
situatie: 2 jaar verkering met super meid, afgelopen week flinke ruzie gehad (2x eigenlijk), woensdagnacht bleef een meid bij me pitten (uit nood 2 pers bed gedeeld, niets gebeurt, maar was wel gezellig) , toen mn vriendin belde die avond had ik niets gezegd dat ze er was.
Wat zouden jullie doen? Vertellen (en dus jaloersie opwekken) of verzwijgen en vanavond weer lekker samen op de bank hangen..?
denk dat als ik het vertel ze wel argwaan krijgt (onterecht!!).
ik zou het vertellen. 2 jaar een relatie moet dit soort nieuws wel kunnen verdragen. ikzelf zou hels worden als ik er achter zou komen en mijn partner is niet degene die het verteld heeft. als het een no big deal is allemaal heeft het geen zin om het te verzwijgen. als het een mannelijke vriend zou zijn geweest zou je het dan ook vertellen?quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:42 schreef Beroepsgokker het volgende:
I need help!![]()
situatie: 2 jaar verkering met super meid, afgelopen week flinke ruzie gehad (2x eigenlijk), woensdagnacht bleef een meid bij me pitten (uit nood 2 pers bed gedeeld, niets gebeurt, maar was wel gezellig) , toen mn vriendin belde die avond had ik niets gezegd dat ze er was.
Wat zouden jullie doen? Vertellen (en dus jaloersie opwekken) of verzwijgen en vanavond weer lekker samen op de bank hangen..?
denk dat als ik het vertel ze wel argwaan krijgt (onterecht!!).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |