Te groot bestaat heusquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:35 schreef redrum.be het volgende:
Te groot bestaat niet denk ik, dan zit je met een luxeprobleem, zo van
"ik zal maar de eerste 25cm gebruiken, is dat ok schatje?"
lol
Dat zou wel de gedachte aan haringen verklarenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:30 schreef Biogarde het volgende:
En wat nou als de dienstdoende mossel de lokale kampeerplek is?
Die bestaan zeker wel jah. Zelf nog niet tegen gekomen (gelukkig maar).quote:
Size DOES matter, ik zag een keer een jongen met een mini ding en dan ook nog eens van potlooddikte....quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:35 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik wil de discussie, naar aanleiding van een post ergens hier, maar weer eens aanslingeren
Does size matter?
Ik vind van wel.
Je kunt nog zo hard roepen "het maakt niet uit hoe lang ie is, maar wat je ermee kunt!", dat is gewoon niet waar.
Een man kan nog zo leuk op en neer bewegen, als er niet genoeg zit, dan zit er gewoon niet genoeg.![]()
En wat doe je nou als hij helemaal leuk, lief en geweldig is, maar hij heeft een kaboutertje in zn broek?
Ok maar even sirieus he. Ik heb gelukkig nooit in die situatie gezeten. Maar wat doe/zeg je dan op zo'n moment zonder dat het te lullig overkomt?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:59 schreef little-girl84 het volgende:
[..]
Size DOES matter, ik zag een keer een jongen met een mini ding en dan ook nog eens van potlooddikte....
echt erg,
sorry maar ik heb bedankt
Wijze woorden.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:15 schreef erodome het volgende:
Alles vanaf een cm of 12 tot een ruime 20 hoeft zich niet zo druk te maken, als de rest maar goed bevalt.
Nou ja, t moet ook niet te klein nee.. Maar ik vind dikte toch belangrijker denk ikquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die bestaan zeker wel jah. Zelf nog niet tegen gekomen (gelukkig maar).
Maar moet zeggen ik wil ze liever ook neit te klein. Want dan is het gevoel toch minder. Of ik ben net diegene tegen gekomen die er niks mee kunnen.
Wat vind je dan een "aanvaardbare" dikte?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:32 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nou ja, t moet ook niet te klein nee.. Maar ik vind dikte toch belangrijker denk ik
Dat weet ik dan weer niet in cm aan te gevenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:34 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Wat vind je dan een "aanvaardbare" dikte?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:45 schreef Gripper het volgende:
Bovenkant lul, bij de aansluiting met je buik, veel verder dan je buikwand kan je tenslotte meestal niet naar binnen... En niet stiekum de lineaal dieper in je vel prikken om centimeters te winnen he!
???? Ik snap best wel dat een penis niet cilindrisch is, maar je kan toch wel een soort van schatting maken? De gemiddelde dildo/vibo is 3,5 cm in diameter, vindt je dat dik genoeg, of kan er nog wel een schepje bij? Op die manier kan je dan schatten waar je voorkeur naar uit gaat.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:36 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat weet ik dan weer niet in cm aan te geven
Eh ik denk het niet.. teminste of jij moet er een andere mening over hebben. Eerlijk mag je wezen, ik ben gelukkig over de leeftijd van onzekerheid dus bring it onquote:
Er zijn natuurlijk wel standjes te bedenken waarbij dat niet extreem pijnlijk hoeft te zijn. Een eerste keer zal dat best heel indrukwekkend zijn, zo'n kinderarmpje. Maar als er een relatie ontstaat, zul je samen vast wel op maniertjes komen om toch relaxte sex te hebben...quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:15 schreef redrum.be het volgende:
Wat doe je dan als meisje wanneer een jongen een > 25 cm bovenhaalt?
Mijn vriendin zei dat ze niet zou durven zeggen dat het te groot is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |